Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tuntui, että eilen illalla nukkumaan mennessä joku sähkötti ikävän tunnetta niin jatkuvalla syötöllä, että en edes unta meinannut saada. Jospa me mennäänkin samoilla aallonpituuksilla.
Viittasitko unettomuuteen? Jäi käymättä astraalisähköttämisen opinnot, mutta epäilen suuresti ettei kenenkään unta pysty häiritsemään etänä.
Mä en tiedä pystynkö jatkamaan tätä.
Meillä on yhteys. Seksi ihanaa. Mä satutan tässä itseni.
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu on lapsellista
Niinhän se on, mutta usein siihen sorrutaan ja toiset setvivär konfliktit samantien ja osa hautaa aikansa, kunnes pystyy keskustelemaan
. Onko sinulle pidetty tänään mykkistä?
Muru, mitäs tykkäsit mekosta?
En tiedä aallonpituuksista, mutta mä ainakin seilaan kaipauksen ristiaallokossa.
Terveiset siis kaipaamalleni. Merikarttani on epäselvä merkinnöiltään, liikaa suolaisia pisaroita? Niin että en yhtään tiedä miten pääsisin luoksesi.
Heittää nallella päähän. Kipittää nurkan taakse piiloon. Kun ei muutakaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta.
Riisitikku voi olla hyvin pippurinen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä aallonpituuksista, mutta mä ainakin seilaan kaipauksen ristiaallokossa.
Terveiset siis kaipaamalleni. Merikarttani on epäselvä merkinnöiltään, liikaa suolaisia pisaroita? Niin että en yhtään tiedä miten pääsisin luoksesi.
Hyppää hanhen selkään, mutta älä tipu sieltä kuten vesi hanhen selästä, ja lennä luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta.
Minä harrastan. Sehän on oikein kivaa ja hyödyllistäkin. Laatuaikaa itsen kanssa. Ja opetukseksi toisille. Viikko ihan minimi.
Sua ei oikein enää näe töissä.
Minun sukunimen viimeinen kirjain on sama kuin sinun sukunimen kolmas kirjain. Ja minun sukunimen toiseksi viimeinen kirjain on sama kuin sinun sukunimen kolmanneksi viimeinen kirjain. Meidän ensimmäisissä nimissä ei ole yhtään samoja kirjaimia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
On omassa huoneessaan töissä enempi.
Viilenee, viilenee - ulkosalla, kun lehdet kellastuvat ja punehtuvat, mutta ei sisällä, sillä siellä sydän lämpimänä sykkii sinulle. Kaipaan.