Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
26661/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkosen pienen lennätän ilmoille, löytää sinut jos niin on tarkoitettu

Vierailija
26662/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannonnokassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26663/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aslak on myös väsynyt

Vierailija
26664/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vetää päikkärit. Huomenna saan uuden petauspatjan, jes! Ehkäpä unet paranevat sitten. On ehkä lopetettava kaipaussekoilukin, tämä alkaa olla liian kuluttavaa. Toivottavasti yhteys erääseen vielä muodostuu. 

Selkeästi pientä kipinää ilmassa. Toiveikkain mielin odotan vastasiirtoasi jotta päästään asiassa eteenpäin. Suorastaan säteilet ja silmäpeli käy yhä kuumemmaksi. Olet niin kuumapuuma että en saa sinua pois ajatuksistani. 

Vierailija
26665/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aslak on myös väsynyt

Ei kun Akseli. Hemmetin tekstinsyöttö

Vierailija
26666/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa ollut Mies

mutta ei perkele mikä Neitien Neiti 

Mikäs vika neideissä sun mielestä?

Hinuleita jotka ottaa ahteriin niitä ne.

Ja mikäs vika niissä sitten?

Vierailija
26667/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa ollut Mies

mutta ei perkele mikä Neitien Neiti 

Mikäs vika neideissä sun mielestä?

Hinuleita jotka ottaa ahteriin niitä ne.

No ei muuta ko strap onia päälle sitten jos rakastat ;/ Ei voi mitään  

Hän eri, aiempi kyselijä ei heitä mitään typerää homoläppää enää näin aikuisena ihmisenä.

Vierailija
26668/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

D 🥰 

Vierailija
26669/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kauan kestää että tajuat etten ole pelkästään lihonnut...

Kyllä sen on jo moni pidemmän aikaa tiennyt että oot raskaana.

Juu en oo. Vaimo sai kyllä lapsen jonku aikaa sitten. Muuten olen pyöristynyt viime kuukausina. Koska syön tunteisiin. Kaivatun puutteeseen. Ja juu, ei syytöksiä, vaimo tietää kaiken. Ja luulenpa, että salaa fiilaa, että minä fiilaan. ;-)

Vierailija
26670/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan edellisillan yöntoivotukset tietty näin päiväseltääkin laittaa.

Tiedän ettet ole sellainen. Repäisevien ja dramaattisten eleiden mies. Sellainen että etsisit mut käsiisi ja halaisit, vaikka et tietäisi tulevasta tai tietäisi haluanko sitä ja miten reagoisin. Menisit pelkäämääsi myrskyä päin ja syleilisit mua silti kun et enää muutakaan voisi.i

En ole minäkään sellainen nainen. Heittäytyvien ja "isojen" eleiden nainen. Mä kirjoittelen välillä sanoja, haluan muistaa kehua ja kiittää, pyyhin liikutusta silmistäni, kävisin ujona hakemassa haleja, teen teekupposia, vaihtaisin kostuneita pikkareita kesken päivän montakin kertaa ja kertoisin sen, lähettäisin törkeitä viestejä, haluaisin varmistaa että saa introvertteillä, huoltaa lusikoitaan, nukkua ja uppoutua kiinnostuksenkohteisiin, olen kiinnostunut ja utelias, kärrään kiviä kuin ne olisi parempiakin kulta-aarteA<

Mullekin osuis myös tumma tukka ja silmälasit. Monen muun osuman lisäksi. Mutta on meillä eroa. Minä en osaa englantia niin hyvin kuin sinä Minttuinen. Minä olen siinä aika alakoulun alkeet. Monelta muulta osalta ollaan kyllä samikset. t. eräs toinen M

Hei vaan sinä ekaks vastannut ja myös sä eräs toinen M^-^ Kiva kun meitä luonnollisen maailman ihmeisiin hurahtaneita hippasen homssantuita on muitakin. Kivet ja kasvit (kaiken muun lisäksi) on pop~

En mä mun viestejä laittaisi monesti uudestaan, jos ne saisi olla rauhassa. Olisi kiva jos omatkin terkut mahtuisi mukaan. Ei niitä ole kiva pätkiä osiin jottei joku elämäänsä kyllästynyt, ilmeisen vähintään kirjoille allerginen tai skrollaussormensa päivähaaveiluissa venäyttänyt (ymmärrän kyllä, tiedän tunteen) poistaisi niitä. Samasta syystä suht turha kirjautuakaan, koska tuskin edes osissa jäisivät kun ovat silloinkin tunnistettavia minuksi. On ne joo pitkiä monesti mut sekin on tunniste. Plus periaatekysymys ja reiluus. Kaikenlaiset kaipausterkut mahtuu jos vaan ovat suht asiallisia ja on luettu otsikko.

Tärkeiden tyyppien suuntaan halit ja hyrinät. Minoon lomamoodissa ja kohta on taas löytöretken aika, hihii🌞 - ei-M

Vierailija
26671/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoelle miehelle halaus.

Kiitos. Se oli ihanaa.

Vierailija
26672/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisinpä minkä värinen autosi on, niin ei tarvitsisi olla näkevinään sinua jokaisen farkkubemarin kuskina

Vierailija
26673/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun 2024 aurinko paistaa vielä hetken. Sitten se painuu mailleen, eikä koskaan enää nouse. 

Vierailija
26674/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyskuun 2024 aurinko paistaa vielä hetken. Sitten se painuu mailleen, eikä koskaan enää nouse. 

Onneksi on muistot heinäkuu vuonna 202#.

Sinne jäin kiinni häneen ja silmiin.

Hyvää yötä. 

Vierailija
26675/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symbolisena Aurinko jatkaa loistamistaan ellei myrsky vie mennessään. Vaikuttaa kyllä enemmän myrskypuolelta tällä hetkellä. sivusta

Vierailija
26676/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon mukaan, sua.

Vierailija
26677/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 🧡

Vierailija
26678/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisinpä minkä värinen autosi on, niin ei tarvitsisi olla näkevinään sinua jokaisen farkkubemarin kuskina

Pienimeisselisten kippoja bemarit..

Vierailija
26679/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienimeisselisten kippoja bemarit..

Vain pienisieluiset, ei itsensä kanssa sinut-tyyppiset ihmiset etsivät tai haluavat näyttää ulkoisia merkkejä, joilla luoda statusta. Me hyväitsetuntoiset ajellaan millä ajellaan, tehdään mitä tykätään ja hengataan niiden kanssa, kenen kanssa on hyvä olla. En edes muista, minkä merkkisiä autoja ystävillä on. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Bemari minullakin, mutta voisi yhtä hyvin olla Lada, jos sillä pääsisi paikasta A paikkaan B ja sieltä vielä C, D, E, F. Aina liikkeessä siis. Sivuhuomio

Vierailija
26680/55805 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ymmärrystäni. Totta totisesti kaipaan tänään ymmärrystäni.

Ketju on lukittu.