Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
"Hetket kun tuuli tuulee, lehdet havisee tai nyt syksyllä leijuu hiuksiin. Eikä niitä puistella pois hiuksista ennen nukkumaan menoa."
Tästä olin tuntematon erityisen vaikuttunut. Life goals. On mullakin se tapana että tukka, letti ja pipo kerää ihan omia aarteita mukaan varsinkin kameran kanssa lähellä kasveja ja maanpintaa kolutessa. Mulla on instassa kuvakin siitä mitä yhdenkin kerran siinä huomaamatta letti oli napannut mukaansa. Kameran kanssa jotenkin heittäytyy ihan huomaamattaan nuohoomaan ties mihin kiemuroihin maata vasten. Mut sen verran kerettiläinen oon kumminkin, että nyppään pois kun huomaan. Villiviininpunaista syksyä ja onnekkuutta rakkaudessa, ja tarttukoot sammal hyvin kiviin mikäli se sattuisi olemaan suunnitelmana💖
Vierailija kirjoitti:
Creepy yllä. Sori.
Ymmärrys vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Creepy yllä. Sori.
Ymmärrys vai?
Riisitikku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Creepy yllä. Sori.
Ymmärrys vai?
Riisitikku.
Kehäpäätelmä. Ymmärrys edelleen kateissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ymmärrystäni. Totta totisesti kaipaan tänään ymmärrystäni.
Rakkaus sekoittanut pään?
No ilmeisesti olen tehnyt tänään jälleen, jotain typerää, mutta menköön puolentoista vuorokauden valvomisen piikkiin.
Jos ymmärrystä ei kaikesta huolimatta löydy, hyväksy jo totuus. Sitä ei ole koskaan ollutkaan olemassa. Loit siitä illuusion itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
Hemmetin kaivattu. Ärsyttävä menneisyyden haamu, jonka nimi loppuu samaan kirjaimeen, joka löytyy sukunimeni 7.kirjaimena. Hän on aivoissani ehkä top 2 prioriteetti ollut jo liian pitkään. Tänään olen vakavasti harkinnut, josko tänä iltana tekisin viimeisen postaukseni tähän ketjuun. Enkä enää palaisi.
Ja kaivattusi sukunimi loppuu samaan kirjaimeen kuin sinun etunimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ymmärrystäni. Totta totisesti kaipaan tänään ymmärrystäni.
Rakkaus sekoittanut pään?
Ei. Ei rakkaudella ole taipumusta sekoittaa päätänä. unettomuus. En tiedä mikä mättää, mutta nytkään en nukahda vaan vapisen kylmästä peiton alla ja siivotakin pitäisi. Taitaa olla saunakeissi edessä. Tietääkseni en ole tänään tohlannut rakkauden suhteen yhtään kenellekään.
Toivottavasti meidän ravintolamaku mätsää. Oma suosikki melko selkeä, voisin elää näillä eväillä loppuelämäni ilman vaihtelua.
-mietteitä ruoan ääreltä
Vierailija kirjoitti:
Jos ymmärrystä ei kaikesta huolimatta löydy, hyväksy jo totuus. Sitä ei ole koskaan ollutkaan olemassa. Loit siitä illuusion itsellesi.
Kerrotko vielä mitä illuusiota tarkoitat?
Pikaiset terkut kaivatulle. Seuraava viesti sitten, kun pääsen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoitatko ettei minulla ollut ymmärrystä alun alkaenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan totuutta ei ollut koskaan. Ainoastaan harhaan johtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
Hemmetin kaivattu. Ärsyttävä menneisyyden haamu, jonka nimi loppuu samaan kirjaimeen, joka löytyy sukunimeni 7.kirjaimena. Hän on aivoissani ehkä top 2 prioriteetti ollut jo liian pitkään. Tänään olen vakavasti harkinnut, josko tänä iltana tekisin viimeisen postaukseni tähän ketjuun. Enkä enää palaisi.
Ja kaivattusi sukunimi loppuu samaan kirjaimeen kuin sinun etunimi?
Ei.
Sinä siellä. Niin symmetrisesti kuin saatatkin olla silaistu, ammennan asiaa koskevan iloni hiukan sen ohi tai läpi nyt ainakin. Näin ollen on paitsi täysin mahdollista niin myös omalla tavallaan tehokasta evätä moinen.. mutta olisiko se oikeasti parempi jos sillä ei olisi väliä ja sitä vaan katsoisi että jep, samat on mittasuhteet edelleenkin.
Että ehkä sille olisi enemmän tarpeen tehdä jotakin eikä siltikään juurikaan voisi. Eipä sillä.. ensimmäinen reaktio ei ole harmi kun hana on kiinni vaan että mikä mahtaa painaa ja paljonko moiseen voi keskittyä lisäämättä siihen.. hmm. Eli sillai kivempi pohja kuitenkin ja näin ollen pahempi juttu kai tosiaan. Semmosta se on joskus. :D
Mulle kelpaa yksi kiltti, intohimoinen ja luotettava mies🥰🔥
Tuntui, että eilen illalla nukkumaan mennessä joku sähkötti ikävän tunnetta niin jatkuvalla syötöllä, että en edes unta meinannut saada. Jospa me mennäänkin samoilla aallonpituuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan totuutta ei ollut koskaan. Ainoastaan harhaan johtamista.
Siitä minulla ei ole ollut epäilystä. Siis etteikö olisi ollut harhaankin johtamista. Univajeiset aivoni eivät nyt vain jaksa käsitellä asiaa. Toisaalta kaikenlainen johdattaminen on yleisesti pepandeerista. Paitsi, jos kyse on tanssiin tai makkariin johdattamisesta.
Creepy yllä. Sori.