Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Helmi kaipaa Iloaan. Ilo on usein piilossa, toisinaan jopa kadoksissa. Ilo on myös sydämessä, mutta toivon, että vielä jokin päivä Ilo on pinnassa.
Sun kanssa aloitettaisiin alusta. Tutustuttaisiin kaikessa rauhassa. Ystävystyttäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan on raskasta hallita luomakuntaa.
En jaksa uskoa, että Jumala kirjoittelisi ketjussa.
Toiset uskoo ja toiset ei. Ne jotka uskoo ei varmaan pidä jumalan kykyjä niin rajallisina että ketjuun kirjoittaminen olisi jotenkin hänelle mahdoton tehtävä, eli olet siis epäuskoinen pakana, jolloin taas on epätelevanttia miettiä mitä Jumala tekisi kun et edes usko hänen olevan olemassa.
Hienon olkiukon rakensit. Uskon kyllä.
Selvänäköjutut ja jumala-ketju muualle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa aloitettaisiin alusta. Tutustuttaisiin kaikessa rauhassa. Ystävystyttäisiin.
Menikö vituiksi?
Vierailija kirjoitti:
Tossut kultaiset siivitti.
Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö vituiksi?
Ei keritty, meni reisille.
Esitän umpityhmää saadakseni huomiosi :)
Iloa iltaan, kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Näin toivoisin oman kaivattuni kanssa käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Helmi kaipaa Iloaan. Ilo on usein piilossa, toisinaan jopa kadoksissa. Ilo on myös sydämessä, mutta toivon, että vielä jokin päivä Ilo on pinnassa.
Tiedän tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö vituiksi?
Lampaat on keritty, kuten villalangatkin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos "kaivattu" olisi mun vieressäni, bussissa, ratikassa, autossa, lounaalla, iltaravintolassa, konsertissa, elokuvissa tms ja hän käyttäisi aikansa sekä huomionsa kauniiden naisten perään katsomiseen, siihen loppuisi kyllä mun mielenkiintoni.
Joo tosi loukkaavaa tää.
En kyl tiedä sun numeroo. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Halasit ennen kesää toista työkaveria ja tuli mieleen, kun halasin sua. Ei mennyt putkeen se kerta, eihän.
Tänään olen halannut kolmea ihmistä ja eräs ihminen piti lämmintä kättään selkäni takana vyötäröllä ja minä hänen selkänsä takana. Se käsi tuntui suloistakin suloisemmalta ja sanoinkin sen hänelle. Sitä kättä myöten virtasi energiaa kehooni hyväillen kolottavia lihaksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö vituiksi?
Mahtavaa, vielä ehkä siivottavissa. 👍
Vierailija kirjoitti:
En kyl tiedä sun numeroo. Harmittaa.
Kenen numeroo?
En oikein luota muutokseen, johon on pitänyt patistaa.
Tänään seksuaalisia kuvitelmia. Muutakin noussu pintaan ajatuksiin asti. Pusuja joka paikkaan ja hyvää yötä