Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
25841/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oottako käyny lenkillä?

Jep. Toivottavasti kovin moni ei nähnyt. On vielä aika paljon harjoiteltavaa. Eräs kun mieluiten lenkittäisi itse itseään. 

Vierailija
25842/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "kaivattu" olisi mun vieressäni, bussissa, ratikassa, autossa, lounaalla, iltaravintolassa, konsertissa, elokuvissa tms ja hän käyttäisi aikansa sekä huomionsa kauniiden naisten perään katsomiseen, siihen loppuisi kyllä mun mielenkiintoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25843/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oottako käyny lenkillä?

Jep. Toivottavasti kovin moni ei nähnyt. On vielä aika paljon harjoiteltavaa. Eräs kun mieluiten lenkittäisi itse itseään. 

Nämä maisemat on niin nähty, ettei huvita mennä lenkille. Samaa moskaa ja sama pelkkänäkatosjan ja tarkkailijan olemista. Eipä juurikaan hotsita. eri

Vierailija
25844/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies69, koillismaan rieskan ja parsan kyllästämän pöydän takaa katsoo häränniskainen n.170 cm pitkä mahakas mies, jolla tummaksi värjätty tukka ehkä myös parta/viiksiosastoa löytyy?  Valkoinen tai musta t-paita on vakiokalustoa. 

Musta t-paita on joku bändipaita. Esim. AC/DC.

Älkää unohtako etovia selkäkarvoja.

Minusta selkäkarvat on suloisia. Pyörittelisin niitä sormien välissä kierteille ja hellästi nyppäisin. Silittelisin niitä ja ties mitä keksisin. Eri

Vierailija
25845/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joppella on mustat collarit ja crocsit, kun se vie roskia. Jonkinnäköinen sänki/risuparta ja maantienvärinen tukka, jollei kalju. 

Vierailija
25846/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syyskarkeloissa tapahtui vuosi sitten?

Tulin sisään pikkutunneilla.

Vierailija
25847/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos "kaivattu" olisi mun vieressäni, bussissa, ratikassa, autossa, lounaalla, iltaravintolassa, konsertissa, elokuvissa tms ja hän käyttäisi aikansa sekä huomionsa kauniiden naisten perään katsomiseen, siihen loppuisi kyllä mun mielenkiintoni.

Niin kauan kuin ette ole suhteessa niin saa katsella ja varmana katseleekin. Luuletteko että ne teidän kavatut yksin himassa selibaatissa aikansa viettää? Ei varmasti, jos on mahis muuhun. Parisuhteissa olevat hoitaa parisuhdettaan ja pariutumishaluiset sinkut etsii tilaisuutta päästä hoitamaan parisuhdetta

Vierailija
25848/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Kertoisi arvostuksen puutteesta, jos silloinkin, kun on paikalla pitäisi vilkuilla olisiko parempaa ja kiinnostavampaa tarjolla.

Vierailija
25849/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmasi yhteisestä tulevaisuudesta päättyi lihavuuteeni, vaikket pysty sitä myöntämään - muuta kuin korkeintaan v***lemaan. 

Et oikeasti tiedä puoliakaan siitä, mitä elämäni on ollut ja on.

Miksi edes kirjoitan tätä? En koskaan unelmoinut ihmisestä, joka satuttaisi minua haavoittuvimmillani ja tietäen, mikä varmasti sattuu.

Minussa oli paljon rakkautta sinua kohtaan, mutta olet tainnut nakertaa sitä pala palalta. Jos tunnet minua kohtaan uudestaan ja uudestaan vihaa, mikset antanut minun alun alkaenkin elää rauhassa omaa elämääni? 

Vierailija
25850/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauantai-illan huviksi: miltä arvelette tämän ketjun vakioiden näyttävän? Millainen mielikuva on syntynyt? Ei sitten pahoiteta mieltä. Nämä ovat vain mielikuvia.

Kaikilla (vakio)miehillä on parta tai vähintään sen yritys, koska lukivat jostain, että se on muotia. 

Kaikilla miehillä ON parta nykyään, joten todennäköisesti myös ketjulaisilla

Valitettavasti. Ja se parta sopii hyvin harvoille. Hoidettu kyllä ja sellainen, joka sopii muuten kallon muotoon ja persoonaan. Mutta joku röökiltä haiseva reuhu - yök!

Onneksi itse löysin Tinderistä parrattoman nuoren miehen. Komea on ja urheilullinen.

Vierailija
25851/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne 100m päähän 🧡

Taas kuppilaan?

Vierailija
25852/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä syyskarkeloissa tapahtui vuosi sitten?

Tulin sisään pikkutunneilla.

Kenen sisään?

Vierailija
25853/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaas lisää arvioita tai osuiko arviot kohdilleen?

Hohhoijakkaa. 🥱

Vierailija
25854/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Kertoisi arvostuksen puutteesta, jos silloinkin, kun on paikalla pitäisi vilkuilla olisiko parempaa ja kiinnostavampaa tarjolla.

Mitä sen tarttis sua tässä asiassa mitään ns arvostaa jos pelkkä kaivattu olis? Ei se olis sulle mitenkään tilivelvollinen silmäilyistään :D miten oikein mietitte nää? Eri

Vierailija
25855/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nyt vaan on semmoisia. Mä olen ollut jopa hääpäiväillallisella, jossa silloinen aviomies käytti suurimman osan ajasta naapuripöydässä olevan kaunottaren kanssa pelailemiseen.

Vierailija
25856/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin ette ole suhteessa niin saa katsella ja varmana katseleekin. Luuletteko että ne teidän kavatut yksin himassa selibaatissa aikansa viettää? Ei varmasti, jos on mahis muuhun. Parisuhteissa olevat hoitaa parisuhdettaan ja pariutumishaluiset sinkut etsii tilaisuutta päästä hoitamaan parisuhdetta

Kukapa viettää vapaaehtoisesti aikaansa selibaatissa tai odottelemassa "oikeaa"? Kyllähän vilkuilu ja katselu kertoisi ettei "kaivattu" ole kiinnostunut, joten haluntappajahan tilanne joka tapauksessa olisi.eri

Vierailija
25857/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaas lisää arvioita tai osuiko arviot kohdilleen?

Hohhoijakkaa. 🥱

Eli joo. Oletko aina-inkeri?

Vierailija
25858/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nyt vaan on semmoisia. Mä olen ollut jopa hääpäiväillallisella, jossa silloinen aviomies käytti suurimman osan ajasta naapuripöydässä olevan kaunottaren kanssa pelailemiseen.

Onko nyt pikkasen eri asia olla aviomies kuin jokin nettifoorumilla kaivattu henkilö? 

25859/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopikselle kuvittelen vihreät spandexit ja 🤓, kun taittaa matkaa tunturilla (sillä lihaskäyttöisellä pyörällä).

Kesällä camo ja talvella mustat🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
25860/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa viettää vapaaehtoisesti aikaansa selibaatissa tai odottelemassa "oikeaa"? Kyllähän vilkuilu ja katselu kertoisi ettei "kaivattu" ole kiinnostunut, joten haluntappajahan tilanne joka tapauksessa olisi.eri

No pelkästään se ettei ole vuosiin tehnyt mitään liikkuja sun suhteen kertoo saman

Ketju on lukittu.