Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit sinkku kuinka nopeasti löytyisi uusi? Veikkaus, hänellä 1-2 viikkoa, minulla ainakin 2 vuotta, jos koskaan.
Mulle löytyi uusi päivässä. Eli loin deittiprofiilin, ja päivässä tapasin miehen, jonka kanssa tapaillaan edelleen. Ja siis loin profiilin päästäkseni ex kaivatusta eroon. Ja itsetuntoni pönkittämiseks hänen jälkeen. Profiilissa edelleen kiinnostuneita miehiä. Joten uus löytyisi päivässä jälleen, veikkaan 😅
Vau. Olisinpa itsekin tuollainen, että kuka tahansa kelpaisi. Deittisovelluksessa oli parisen sataa tykkääjää, mutta ei kukaan sytyttänyt. Vaatekaupassakin jos kelpaisi ne alelaarin tuotteet, niin säätäisi paljon rahaa. Onnekas olet.
Mullakaan ei kukaan sytyttänyt vuosiin, ja siksi kamppailin siinä vanhassa tuhoisassa suhteessa. Hiljalleen siitä, loukkaus loukkaukselta pääsin etäämmälle, ja nyt sitten tykästyin tähän yhteen mieheen joka ei minua halua, kuin ehkä seksiin, jos ei olisi niin kaukana.
Ja nyt mun pitää päästä tästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Sinut minä haluan vaan
Siihen saakka kun hiekaksi muututaan
Ja kauneus katoaa pois
Sinusta mä elämän saan
Ilman lempeä täällä ei jaksaiskaan
Ja roudassa yöni mun ois
Ja tyhjinä kolisisi vaan
Päiväni ilman sinua 💔
Tämä tulee syvältä sydämestä. 💕 Otin nyt talteen!
Vierailija kirjoitti:
Skorpio(n)i kaipaa kaloja.
Luontaiset habitaattinne poikkeavat niin rajusti, että pahasti epämukavuusalueelle joutuu jompi tai kumpi menemään. Elleivät jotkut auringon kypsyttämät perkeet kelpaa sulle. Sori, oli pakko.
En ole lähettänyt, mutta antanut pari korttia. Toinen oli sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut minä haluan vaan
Ja kauneus katoaa pois
Sinusta mä elämän saan
Ja roudassa yöni mun ois
Ja tyhjinä kolisisi vaan
Päiväni ilman sinua 💔Tämä tulee syvältä sydämestä. 💕 Otin nyt talteen!
💕 Joppe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ens viikkoon, aarteeni. Tehdään taas jotain odottamatonta ja kivaa, jotain jota kumpikaan ei ole aikoihin tehnyt.
Haluisin jo tällä viikolla, lempiseni.
Tuo ei ollut multa. Jollakulla muullakin on aarre, mulla Aarre.
T. Lempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpio(n)i kaipaa kaloja.
Luontaiset habitaattinne poikkeavat niin rajusti, että pahasti epämukavuusalueelle joutuu jompi tai kumpi menemään. Elleivät jotkut auringon kypsyttämät perkeet kelpaa sulle. Sori, oli pakko.
Skorpionit on paholaisesta, sellainen sota niiden kanssa syttyy.
Montako trollikkaa?
🔼 jep, olen
🔽 ei, olen aito kaipaaja
Joppe milloin sä näit sun L naisen viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko ikinä lähettänyt kaivatullesi perinteistä paperista postikorttia?
🔺juu🔻en
Ei, en lähetä kuuna päivänä kellekään korttia.
Minä taas juuri katselin askarteluohjeita ja ajattelin että voisi tehdä joitakin kortteja, niitä voisi myös antaa lapselle jos menee kaverisynttäreille. Täytyy tietysti tehdä kivoja kortteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen löytämistä voi verrata uuden työn löytämiseen. Kyllä jokainen jotain työtä löytää, jos kelpaa vaikka burgerien flippaus mäkkärissä. Eri asia sitten on, että löydätkö sellaisen mieleisen työn, jossa työtehtävä, palkka, arvot ja muut natsaavat. Puhumattakaan siitä kelpaatko itse siihen unelmiesi työpaikkaan ja riittääkö kompetenssi. Muita hakijoita varmasti on myös paljon.
Ei tuo nyt ihan täydellinen analogia ole, kun moneen ns. alemman tason työhön on satoja hakioita. Kun taas parisuhdemarkkinoilla, niitä ns. tynnyrinpohjia ei kukaan halua.
Sikäli myös vähän heikko rinnastus, että työtä voi usein etsiä ihan vain toimeentulon vuoksi eli siis tosiaankin mikä vaan kelpaa, mitä saa ja mistä saa palkkaa. Uskoisin että hyvin harva hakee parisuhdetta vain siksi että
Ei mielestäni ollut ollenkaan heikko rinnastus. Toki monet duunaritason työpaikat ovat tuollaisia, että tehdään täysin vain rahan takia, eikä työnantajakaan niin välitä kuka sen työn tekee ja miten. Mutta esim. asiantuntijatehtäviin sillä taas on todella paljon merkitystä molempien osapuolten kesken, että tehtävään valitaan oikea henkilö. Työn mielekkyys, yhteisö, kuormittavuus, työskentelytavat yms. vaikuttavat paljon siihen miten työntekijä jaksaa töissä, eikä pala loppuun tai vaihda työpaikkaa. Ei hyvä palkkakaan aina riitä, varsinkin jos on työmarkkinoilla haluttu osaaja ja valinnanvaraa on. Eikä se ole työnantajallekaan hyväksi tehdä väärä valinta, koska uuden henkilön rekrytointi, perehdytys ja koulutus maksaa aikaa ja rahaa. Monessa paikassa rekrytointiprosessi onkin monivaiheinen, jotta sopivuus tehtävään varmistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut minä haluan vaan
Ja kauneus katoaa pois
Sinusta mä elämän saan
Ja roudassa yöni mun ois
Ja tyhjinä kolisisi vaan
Eiks tää oo juha tappiota?
Sun pitää kestää kuumuutta,
jos aiot onnistuu mun kaa!
Sul e oo tasasta
mä synnyin vuoristoradassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut minä haluan vaan
Ja kauneus katoaa pois
Sinusta mä elämän saan
Ja roudassa yöni mun ois
Ja tyhjinä kolisisi vaan
Eiks tää oo juha tappiota?
Voi ollakin. En kyllä tiedä mistä puhut.
-juha
Kortin lähetin erään joulun alla. Meni varmaan pikaisesti silppuriin? 😬