Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteiden takia tarvitse hoitoon lähteä, ne on ihan normaalia elämää.
Joo mutta kun nyt ne vyöryy niin musertavina päälle etten käsitä miten tästä eteenpäin pääsee.
Tunnen mustasukkaisuutta
kun en tiedä missä olet.
Tämä tunne on jotain uutta.
Niin monet ovet
sulkenut olen.
Polttanut sillat
haaveillut illat.
Tahtoisin syliin
en vieraisiin kyliin.
Sinä olisit turva ja koti
olis elämässä joku roti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelein takapuuskais,
nasulatvaimein vienos rusos,
hiistelöin eespoik all tuikkelakkunais
t. ??kel?
E naiselle?
En kirjoittaisi kaivatulleni moisia t.rolliköpsyyksiä.
E kiima taas päällä? Sitten ei muu auta kuin itsekoskettelutuokio fantasioinnin kera!🙀
Jollakin isosti pakkomielle E naisesta, tosi isosti. Kiima E naisesta osuvasti sanottu.
Eihän täällä ole E naisesta puhuttu pitkiin aikoihin
Tarkkanäköinen huomaa hyvin paljon asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudunkohan mä lähteen hoitoon kohta tästä? Ihan fyysisestikin paha olla, rintaa pusertaa enkä tiedä miten mä saan nyt pään tyhjättyä että pääsis edes nukkumaan.
T. Se lapselta ripityksen saanut
No lähde nyt sitten jos noin ottaa pumpusta, hyvänen aika. Tiedä vaikka sydämessä vielä jotakin, kannattaahan sellainen tsekata pois alta.
No toisaalta jos se sydän olisikin nyt lopussa, niin sillähän tästä pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Ens viikkoon, aarteeni. Tehdään taas jotain odottamatonta ja kivaa, jotain jota kumpikaan ei ole aikoihin tehnyt.
Hmmm.. laillista vai laitonta?
Mitähän en ole tehnyt pitkään aikaan?
Uinut alasti. Pöllinyt omppuja. Kävellyt yöllä hautausmaalla.Ajanut pummilla ratikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä konkreettista haluaisit tietää hänestä?
Pituus ja synttärit täällä, mitäs muilla?
Noi molemmat tiedän. Tiedän oikeastaan kaikki muutkin nippelitiedot, mitä nyt äkkiseltään voisin keksiä kysyä
Tunteista pääsee eteenpäin tuntemalla. Ei niitä pakoonkaan loputtomiin pääse, edes hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelein takapuuskais,
nasulatvaimein vienos rusos,
hiistelöin eespoik all tuikkelakkunais
t. ??kel?
E naiselle?
En kirjoittaisi kaivatulleni moisia t.rolliköpsyyksiä.
E kiima taas päällä? Sitten ei muu auta kuin itsekoskettelutuokio fantasioinnin kera!🙀
Jollakin isosti pakkomielle E naisesta, tosi isosti. Kiima E naisesta osuvasti sanottu.
Eihän täällä ole E naisesta puhuttu pitkiin aikoihin
Sovitaanko niin, ettei vatuloida E naista palstalla oll
Kvg vatuloida
Ottaa pumpusta muttei pyörän, saat sen aikaan sen myönnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit sinkku kuinka nopeasti löytyisi uusi? Veikkaus, hänellä 1-2 viikkoa, minulla ainakin 2 vuotta, jos koskaan.
Mulle löytyi uusi päivässä. Eli loin deittiprofiilin, ja päivässä tapasin miehen, jonka kanssa tapaillaan edelleen. Ja siis loin profiilin päästäkseni ex kaivatusta eroon. Ja itsetuntoni pönkittämiseks hänen jälkeen. Profiilissa edelleen kiinnostuneita miehiä. Joten uus löytyisi päivässä jälleen, veikkaan 😅
Vau. Olisinpa itsekin tuollainen, että kuka tahansa kelpaisi. Deittisovelluksessa oli parisen sataa tykkääjää, mutta ei kukaan sytyttänyt. Vaatekaupassakin jos kelpaisi ne alelaarin tuotteet, niin säätäisi paljon rahaa. Onnekas olet.
Vierailija kirjoitti:
Ens viikkoon, aarteeni. Tehdään taas jotain odottamatonta ja kivaa, jotain jota kumpikaan ei ole aikoihin tehnyt.
Haluisin jo tällä viikolla, lempiseni.
Gallup: Oletko ikinä lähettänyt kaivatullesi perinteistä paperista postikorttia?
🔺juu
🔻en
Vierailija kirjoitti:
Tunteista pääsee eteenpäin tuntemalla. Ei niitä pakoonkaan loputtomiin pääse, edes hoidossa.
Mä en halua tuntea näitä nyt. Enkä mä halua tuntea enää mitään koskaan.
Godnatt kram🤗, åt min förra kollega 👩🏻🏫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oltaisiin läheisempiä, koskisin sun korvaan ja kysyisin siitä arvesta.
Mistä niistä monista?
Vasemman korvalehden.
Ah se, se on poroerottelumerkki. Siitä erottaa, ketkä on kotoaan poissa. Jokin muukin luonnolinen syy sille on ja sen kerron kaikille oikeasti läheisille tai ehkä he tulevat tapani tuntemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan tilaisuuden pussata?
Neuvoteltavissa.
Molemmat omissa poteroissaan? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.. laillista vai laitonta?
Mitähän en ole tehnyt pitkään aikaan?
Uinut alasti. Pöllinyt omppuja. Kävellyt yöllä hautausmaalla.Ajanut pummilla ratikassa.
Et ole kaivattuni, mutta hautausmaalla kävely oli itsellänikin mielessä. Sinne ei nyt kuitenkaan mennä, koska tiedän, että hänen isänsä kuoli hiljattain.
E naiselle? jankkaaja palasi
Vasemman korvalehden.