Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kyllä näin tänään nappisilmänaisen.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kuinka paljon sua taaskin halusin, nappisilmä. Onneksi et tiedä.
Niin. Sillä välin kun en tiedä, ihastun muihin, ehkä jopa varattuihin, tietoisesti tai tietämättä.
Hyvää yötä sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Niin sinäkin mun ajatuksissani nyt kun käyn nukkumaan ja ensimmäisenä kun herään. Näin aina! Tässä asiassa olen kokemusasiantuntija. Suukko ja halaus.
Terv. pikku vaalea
Sä olet ihan paras! 🤗🧡🌹
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kuin kylmä pakkastalvi.
voisitko mennä Mongoliaan tai Sahan tasavaltakin käy.
Ketä kohtaan nyt olen ollut kylmä? On suht haasteellista osoittaa lämpöä ja välittämistä, jos lämmin ja välittävä käytös ei ole taholtani toivottua tai haluttua.
Hyviä öitä miehelle, jolle toivon kaikkea hyvää. 🌟
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin tänään nappisilmänaisen.
Niin nähtiin. Hyvää yötä.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Näin sinut pitkästäaikaa eilen tiistaina ohi ajaessani. Voi kumpa tietäisit miten olet yhä "silmieni myötäinen", erotut todellakin katukuvassa muista, ihan pitkä hyvinsäilynyt komistus. Olisin yhä ylpeä sinusta, ihan niin kuin aikoinaankin olin. Valitettavasti joudun tyytymään vain sivustaseuraajan rooliin.
Huomenta!
Hyvin nukuttu yö takana. Vapaus maistuu!
Ei olisi haitannut sun mielenterveys ongelmat, mutta se haittasi, että olet niiiin ilkeä ja kylmä.
Edesmennyt ystäväkin kärsi samasta diagnoosista, mutta hän oli lämmin ja kiva ihminen. Siinä syy miksi jäädä tai lähteä.
Missähän olet, mitä teet, asutkohan vielä pienellä paikkakunnalla.. hmm
Hyvää keskiviikkopäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani ja sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Kaihoista pikkulauantaita! Tuuli huokailee nimeäsi. Pilvetkin muodostavat taivaalle kehosi ääriviivoja. Kaipauksen kukka kukoistaa, vaikka lehdet lakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaihoista pikkulauantaita! Tuuli huokailee nimeäsi. Pilvetkin muodostavat taivaalle kehosi ääriviivoja. Kaipauksen kukka kukoistaa, vaikka lehdet lakastuu.
Kauniisti kirjoitat, mutta kenelle?
Be open to whatever comes next. 💭
Vierailija kirjoitti:
Hyvää keskiviikkopäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani ja sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää keskiviikkoa risuleualle. 🧡🤗 Sua ajattelen ja ikävöinkin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Loppuisi, koska fantasiani on elää onnellisena yhdessä, yhdessä ja erikseen, kaikilla hyvillä mausteilla. Mun elämänpituinen nakkikiskaromanssi.