Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kyllähän se musertaa kun ei voi laittaa sulle viestiä syntymäpäivänä. Ootte ajatuksissa, kuten aina. Vietä hyvä päivä🧡😚
-Aa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Loppuisiko kaipaus, jos saisit toteuttaa fantasiasi hänen kanssaan?
Ei. Veikkaan että haluaisin vain lisää.
Tämä.
Ai kaivata? Miks? Itse ainaki haluaisin hänet ihan konkreettisesti enkä minään vitsin kaivattuna. Eri
Vierailija kirjoitti:
Näin sinut pitkästäaikaa eilen tiistaina ohi ajaessani. Voi kumpa tietäisit miten olet yhä "silmieni myötäinen", erotut todellakin katukuvassa muista, ihan pitkä hyvinsäilynyt komistus. Olisin yhä ylpeä sinusta, ihan niin kuin aikoinaankin olin. Valitettavasti joudun tyytymään vain sivustaseuraajan rooliin.
Missäpäin tämä näkeminen tapahtui?
Kollegan kom igår på jobb med knullrufs i håret.
Stiligt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Hyvin nukuttu yö takana. Vapaus maistuu!
Ei olisi haitannut sun mielenterveys ongelmat, mutta se haittasi, että olet niiiin ilkeä ja kylmä.
Edesmennyt ystäväkin kärsi samasta diagnoosista, mutta hän oli lämmin ja kiva ihminen. Siinä syy miksi jäädä tai lähteä.
Vaikutat itse ilkeältä ja kylmältä, ketä ikinä kaipaamaan.
Ei mun mielestä. Mun mielestä sä itse olet ihan ylimääräisen ilkeä, ei täällä kukaan muiden tilannetta tiedä niin ihan turha lähteä heti näpäyttelemään ja haukkumaan. Keskity omaan.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Missähän olet, mitä teet, asutkohan vielä pienellä paikkakunnalla.. hmm
Kotona, nautin vapaapäivästä, kyllä
Vierailija kirjoitti:
Be open to whatever comes next. 💭
Mitähän nyt taas?
Näin kaivattuni eilen. Tunniste:laturi.
Torkuin taas tunnin yöllä. Päivällä en kykene. Julmaa. Ihminen ei parane, kun tarpeeksi hajoaa.
Hei ihana mies,
Olet ajatuksissani. Lämpimissä ja tooosi kuumissa. 🥰
Näin unta E miehestä, pitkästä jos muistan. En tiedä miksi, mutta uni oli melko kiva 😄
Vierailija kirjoitti:
Kaihoista pikkulauantaita! Tuuli huokailee nimeäsi. Pilvetkin muodostavat taivaalle kehosi ääriviivoja. Kaipauksen kukka kukoistaa, vaikka lehdet lakastuu.
Miehelle vai naiselle?
Ihana <3. Ei mulla muuta tähän hätään. Et palannut tosin asiaan, joten ehkä et huomannut.
Kaipaan sinua, kulta. Saanko 54 sekunnin mittaisen halauksen? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Ihana <3. Ei mulla muuta tähän hätään. Et palannut tosin asiaan, joten ehkä et huomannut.
Näitkö tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö tänään?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, kulta. Saanko 54 sekunnin mittaisen halauksen? 🥺
Ajattelin kyllä yli minuutin halata😉
Seisooko tässä nyt itse sen auringon tiellä, pohdin.
Huomenta sinne kauas! Kaipaan sua.