Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Koska mun sydän paranee? Oon ollut jo pitkään sairas rakkaudesta. Onneksi täällä on muitakin samalla taudinkuvalla, en oo yksin. Ja ehkä vielä paranenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen ollut sinusta hyvin huolissani, kuin pienestä lapsesta. Se tunne on aika hirveä.
Mikä hänestä niin avuttoman tekee,että huoli noin suuri?
Vierailija kirjoitti:
Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma sinulle, rakas. Ja tietty myös hellä halaus. Läpikotaisin sinut suukottelisin. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Tiedätkö sinä edes, miltä tuollainen tajunnanräjäyttävä suudelma tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kuinka paljon sua taaskin halusin, nappisilmä. Onneksi et tiedä.
Entä jos tiedänkin?
Sitten joudut elämään sen tiedon kanssa, mutta sitähän en minä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi: löysitkö kaivattusi ja oman syntymävuotesi noista ilmoitetuista.
En, enkä niin odottanutkaan käyvän. Kaivattuni ei edes tiedä koko ketjusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin sulle yhden vinkin pari viikkoa sitten. Jos olet niin älykäs kuin kuvittelen, saatoit päätellä jotakin. Innolla odotan huomista ja sitäkin, palaatko juttuun. <3 Nuku hyvin, jos olet hyvä nukkuja!
Vinkit ei toimi. Sen sijaan irl-viesti tyyliin "Hei, olen ajatellut sinua. Tavattaisko ens viikolla?" tai "Haluan sua. Milloin tavataan? toimivat. Tai sitten eivät.
Sanoinko, että haluan hänet? Otan elämässäni mitä haluan, mutta häntä en aio ottaa. Eikö se ollut niin, että täällä saa kaipailla ja haaveksia monenlaisia?ap
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen ollut sinusta hyvin huolissani, kuin pienestä lapsesta. Se tunne on aika hirveä.
Rakkaussuhteessa, jos suhtaudutan kuin lapseen, tunteet haalistuvat. En minä ainakaan hae isähahmoa itselleni, koska isäni on ollut turvallinen ja vakaa, joten ei ole tarvetta isällisen suhtautumisen saamiseen.
Myöskin äidillinen hoivaaminen ystävien taholta nostaa niskavillani pystyyn.
Välittäminen, hellyys ja hoiva partenereiden välillä on taasen mitä tervetulleinta, kunhan ei mene vahtaamisen ja paappomisen puolelle. sivusta
Kuka on nappisilmä? Onko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mulla on toi ns. kolmas pyörä mukana. Vaikka en mä mitään apupyöriä kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
En omaa, enkä edes tiedä milloin hän on syntynyt. Kymmenisen vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
7*, 8*
Osui. Samat 😘
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän tuolta vuodet, jotka osuisivat erääseen mieheen, mutta en ole itse vakuuttunut olisiko hyvä idea, jos lähentyisimme. Moni seikka sotisi vastaan ja luvassa olisi luultavimmin nalkutusdynamiikkaa. Toisaalta saman vuonna syntyneitä on runsaasti, joten todennäköisyys, että kyseessä olisi tuttu, on suht pieni.
Terkkuja söpölle blondille. Tänään kiirehdit taloni ohitse. Puhelimeen kailottaminen kävellessä hieman laski pisteitäsi silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Niin sinäkin mun ajatuksissani nyt kun käyn nukkumaan ja ensimmäisenä kun herään. Näin aina! Tässä asiassa olen kokemusasiantuntija. Suukko ja halaus.
Terv. pikku vaalea
Taitavaa vedätystä, kiitos kuitenkin. Hyvää yötä, nuku hyvin!
G: Loppuisiko kaipaus, jos saisit toteuttaa fantasiasi hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7*, 8*
Osui. Samat 😘
Eihän tuossa kerrota kuin vuosikymmen. Sivu