Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G: Oma ja kaivattusi syntymävuosi?
77 ja 84
Vierailija kirjoitti:
Olette ilmeisen hyvä pari vuosikymmenien jälkeenkin.
Ketkä?
Vierailija kirjoitti:
92 & 75
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti miehellä pitää olla vakava katse. Ei mies voi olla mikään tyhjän rätkättäjä.
Miehisiin katseisiin en osaa ottaa kantaa. Minun kuvassa katselee nuori nainen.
Kannattanee keskittyä oman ikäisiin naisiin.
Itse asiassa Hän on vähän vanhempi...
Nainen vanhempi niin otaksuin?
Jos olet sinä niin meistä tulee vähintään parhaat frendit kaiken sekolun jälkeen.
Jep. Ystävyys on aliarvostettua <3
Vierailija kirjoitti:
63 64
Vierailija kirjoitti:
G: Onko hänellä paljon ystäviä?
Hän on sellainen social butterfly.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pidän omantien kulkijoista, koska olen itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään avustin kaunista kanarialintua ulos häkistään.
Kuka nyt varoittaa hiilimonoksidista?
Jätin sulle yhden vinkin pari viikkoa sitten. Jos olet niin älykäs kuin kuvittelen, saatoit päätellä jotakin. Innolla odotan huomista ja sitäkin, palaatko juttuun. <3 Nuku hyvin, jos olet hyvä nukkuja!
Tietysti haluaisin jotain. Se on kyllä muuttunut niin kuin sadussa, jossa oli hiiri kissalle räätälinä. Kaikilla saduilla on loppunsa, joten eiköhän tälläkin vielä jokin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pidän omantien kulkijoista, koska olen itsekkin.
Ei ole, mieluummin korvaisin määrän laadulla.
Vierailija kirjoitti:
Jätin sulle yhden vinkin pari viikkoa sitten. Jos olet niin älykäs kuin kuvittelen, saatoit päätellä jotakin. Innolla odotan huomista ja sitäkin, palaatko juttuun. <3 Nuku hyvin, jos olet hyvä nukkuja!
Kerrohan vinkkisi uudelleen.
Pari kertaa olen ollut sinusta hyvin huolissani, kuin pienestä lapsesta. Se tunne on aika hirveä.
Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma sinulle, rakas. Ja tietty myös hellä halaus. Läpikotaisin sinut suukottelisin. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Hyvää yötä miehelle, joka saa hyvän olon virtaamaan läpi kehoni. Olet saanut minut hymyilemään elämäni vaikeimpina aikoina. Nuku hyvin, olet kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan vinkkisi uudelleen.
Jätin vinkin irl. Heitin ilmaan, sis sanoin jotakin. Ja hän ei ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkit ei toimi. Sen sijaan irl-viesti tyyliin "Hei, olen ajatellut sinua. Tavattaisko ens viikolla?" tai "Haluan sua. Milloin tavataan? toimivat. Tai sitten eivät.
Vikat numerot 8 ja 2.