Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mikä on ongelma loppumisessa? No se, että loppujen jälkeen tilalle olisitulossa ilmeisesti ultimaalista shaissendaalia henksiyyden ja auttamisen parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua.
Tämä olisi kiva kuulla irl?
Parempi kun ei todellakaan mene heittämään kaivatulleen mitään tuollaista irl, kannattaa aina aloittaa kiinnostuksen tunnustelu vähän eri kulmasta ja hienovaraisemmin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma loppumisessa? No se, että loppujen jälkeen tilalle olisitulossa ilmeisesti ultimaalista shaissendaalia henksiyyden ja auttamisen parissa.
Sulla on aika paha lukihäiriö, lauseen rakenne tekee viestistä vaikea selkoisen. En ymmärtänyt sanaakaan. Joku loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika paha lukihäiriö, lauseen rakenne tekee viestistä vaikea selkoisen. En ymmärtänyt sanaakaan. Joku loppuu?
Menepä sinä lukihäiriöanalyyseinesi persuksiin. Ellet ymmärrä niin älä myöskään kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vähemmän ihmisten kanssa tekemisissä, sitä vähemmän stressiä. Ah.
Mitä vähemmän äitinsä kanssa tekemisissä, sitä vähemmän stressiä. sivusta
Mikäs sun äidissä vikana? Tyrkyttää niitä afrikkalaisia? Eri
Vierailija kirjoitti:
Joo, on ne sukulaissuhteetkin helposti hyvin kuormittavia.
Onneksi ei ole sukulaisia.
Älä auta. Yksinkertainen ratkaisu.
Täsmätunniste: Toin vihreän post-it lapun, jossa oli leffan nimi ja mihin kohtaan jäätiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa edelleen puuttua päätöksiini ja tahoitis minun seuraavan jalanjäljissään kaupanalalle. Tässä nyt on kuitenkin väännetty aiheesta useamman vuoden ajan ja mieluummin käyttäisin väittelyyn menevän energian olennaisempiin aktiviteetteihin. Kollegat ja afrikkalaiset itse hoitavat tyrkyttämispuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt minusta pöhkön.
😬 ei sen kolauksen niin kova pitänyt olla.
😅😅😅
Sivusta nauran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua.
Tämä olisi kiva kuulla irl?
Minäpä kerron, jos sinä kerrot, kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on ne sukulaissuhteetkin helposti hyvin kuormittavia.
Käsittääkseni suurimmalla osalla sukulaisuussuhteet ovat voimavara ja läheisverkosta. Läheiset ja rakkaat. Minä olen ilmeisesti suvulle jonkinlainen elämän jäejestelemisprojekti. Kai nyt jokainen tajuaa ettei kenenkään elämää pitäisi tai saisi yrittää järjestellä mieleisekseen, koska todennäköisemmin aiheuttaa harmia ja vaikeuksia, kuin on avuksi. Painotus sanalla mieleisekseen. Painostaminen oman näkökantansa puolelle aiheuttaa ainostaan etääntymistä.
Viheliäisiä nämä päivät, kun halutat koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa edelleen puuttua päätöksiini ja tahoitis minun seuraavan jalanjäljissään kaupanalalle. Tässä nyt on kuitenkin väännetty aiheesta useamman vuoden ajan ja mieluummin käyttäisin väittelyyn menevän energian olennaisempiin aktiviteetteihin. Kollegat ja afrikkalaiset itse hoitavat tyrkyttämispuolen.
Täällä tosiaan oppii vakkarit vähitellen. Arvasin että kyseessä olit just sä.
En ole ikinä aikaisemmin ajatellut seksiä niin paljon kuin sinuun rakastumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä aikaisemmin ajatellut seksiä niin paljon kuin sinuun rakastumisen jälkeen.
Mulla sama tilanne! Tai ainakin tuntuu siltä, ainahan senhetkinen ihastus muutenkin muka tuntuu sata kertaa kovemmin kuin kukaan koskaan aiemmin, koska ne vanhat jotenkin unohtaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Älä auta. Yksinkertainen ratkaisu.
Tarkoitus ei ole olla auttamatta tai no kannatan yhteistyötä auttamisen sijaan. Vaan pointtina se, että ellei kutsumuksena ole varsinainen auttamistyö, niin eipä silloin mielellään myöskään hakeudu kyseisten töiden pariin. Ei sillä ettenkö olisi aiemmin työskennellyt työtehtävissä, jotka mahdollistivat elämän mielekkyyden ja perustarpeiden toteutumista, mutta eiköhän jo olisi aika irtaantua menneistä meiningeistä.
Varmaankin se kuuluisa keski-iän kriisi ja kyynistyminen.
Taas on mennyt päivähaaveilun parissa kaikki mahdolliset hetket. Ei edes muista tehneensä töitäkin... Pitäisikö alkaa olla jo huolissaan? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tosiaan oppii vakkarit vähitellen. Arvasin että kyseessä olit just sä.
Toistuva teema. Pahoitteluni. Yritän rikkoa kaavan, jossa provosoidun joka kerta, kun vaihteeksi ehdotetaan erinäisiä ammatteja aivan kuin mielipiteelläni ei oleisi mitään merkitystä. Olipa kyse sitten työstä, ystävyyssuhteista tai deittailusta. Viimeisimpään auttaisi varmaan, jos paukaittaisi paperilla naimisiin niin ei annettaisi enää vinkkejä parisuhde ja seksuaalisuus osastolla.
Mä näin kaivatusta ekan uneni, jipii! En tosin muista kuin pieniä pätkiä sieltä täältä, mutta aikaa nyt kuitenkin vietettiin yhdessä siinä ja käveltiin jotakin katua pitkin ja juteltiin mm. mun ripsihuoltajasta 😅 jossakin vaiheessa kaivattua pisti jokin ötökkä jalkaan ja sitä sitten ihmeteltiin. Hassu ja söpö uni.