Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä aikaisemmin ajatellut seksiä niin paljon kuin sinuun rakastumisen jälkeen.
Nain vai mies? No miehet nyt vissiin miettii seksiä muutenki koko ajan kyllä
Mä en juuri mieti seksiä ihastustani miettiessä. Enemmän sitä miltä tuntuisi pitää häntä halauksessa ja suudella.
Tietysti myös sitä seksiä, mutta kaikki asiat ajallaan.
Harmi vaan ettemme näe enää.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää kyl ihan annelista. Molempia kiinnostais, mutta taivaankappaleet ja väärä ajotus sanoo jyrkän ein.
Tai sitten vain viis veissa ajoituksista, taivaankappaleista tai Anneleista. Kuun kulma johonkin tähteen on joka tapauksessa aina vinksallaan, joten eipä ole olemassa täydellisisa ajoituksia tai aspekteja. Toisinaan riittää, että Pohjantähti ja Otava sijaitsevat samalla taivaankannella. sivusta
Välillä on ihan viisasta odottaa. Esimerkiksi oma tilanteeni on sellainen. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä aikaisemmin ajatellut seksiä niin paljon kuin sinuun rakastumisen jälkeen.
Sama tilanne täälläkin. Kaivattu on sekoittanut hormonitoiminnan ja kaiken muunkin elämässä...
Tarttisko tehrä jottai? 😃
Ei tartte. Halu tehdä sitte eriksee.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää kyl ihan annelista. Molempia kiinnostais, mutta taivaankappaleet ja väärä ajotus sanoo jyrkän ein.
Tai sitten vain viis veissa ajoituksista, taivaankappaleista tai Anneleista. Kuun kulma johonkin tähteen on joka tapauksessa aina vinksallaan, joten eipä ole olemassa täydellisisa ajoituksia tai aspekteja. Toisinaan riittää, että Pohjantähti ja Otava sijaitsevat samalla taivaankannella. sivusta
Välillä on ihan viisasta odottaa. Esimerkiksi oma tilanteeni on sellainen. Sivusta
Toki. Tarkoituksenani oli sanoa ettei kuitenkaan takaertuisi sit-kun ajatteluun. Tietenkin on tilanteita, joissa ei ole mahdolista toimia halunsa mukaisesti.
Hymysi teki päivästäni niin paljon paremman. Taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista annelit taivaakappaleille ja väärille ajoituksille. Ole oman onnesi seppä. SItä taivaankappaleet ja aikajanat ja annelitkin lopulta haluaa.
Jos tää oliskin vaan siitä kiinni mitä mä itse haluan, mutta kun toisellakin on mielipiteitä ja haluja edetä asioissa, niin ei tälle juuri nyt mitään mahda. Väärä ajotus on tässä yhteydessä niin iso asia, että ymmärrän oikein hyvin miksi juuri nyt ei onnistu. Tämäkin on asia jota hänessä arvostan, hän osaa arvottaa asioita oikeaan järjestykseen. Vaikka itse siitä kärsinkin. Ehkä juttu etenee joskus, ehkä ei. Aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä. Tulisit lähelle. Hieroisit hartioitani.
Saisinpa tuntea lämpösi, hengityksesi, ihosi. Pitää sut lähellä.
Kauhea ikävä..
Voi että, kunpa minun rakas lähettäisi minulle tuollaista henkilökohtaisesti. Hirveä ikävä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä. Tulisit lähelle. Hieroisit hartioitani.
Saisinpa tuntea lämpösi, hengityksesi, ihosi. Pitää sut lähellä.
Kauhea ikävä..
Voi että, kunpa minun rakas lähettäisi minulle tuollaista henkilökohtaisesti. Hirveä ikävä häntä.
No tässä on:
Olisitpa täällä. Tulisit lähelle. Hieroisit suonikastani.
Saisinpa tuntea lämpösi, hengityksesi, ihosi. Kakkosesi. Pitää susta kiinni ja telakoitua.
Kauhea ikävä..
Mun kaivatulta tulis varmaan aina just tuollaisia viestejä aloituksen tyylisten sijaan. 😅 Ei mikään kovin romanttisen lirkuttelijan oloinen tapaus ole hän. Eikä tarvi ollakaan, mutta jaksaiskohan tuollaisia juttuja loputtomiin kuitenkaan, ei ehkä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ai kiinnostaisi? Lievä ilmaus.
On tää vaan helppoo nykyään..
Terveisii yhdestä kaupungista, kotimatkalla illemmalla sitten taas sivuutan toisen kaupungin. Ja ajattelen sua. Niinku ny yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista annelit taivaakappaleille ja väärille ajoituksille. Ole oman onnesi seppä. SItä taivaankappaleet ja aikajanat ja annelitkin lopulta haluaa.
Jos tää oliskin vaan siitä kiinni mitä mä itse haluan, mutta kun toisellakin on mielipiteitä ja haluja edetä asioissa, niin ei tälle juuri nyt mitään mahda. Väärä ajotus on tässä yhteydessä niin iso asia, että ymmärrän oikein hyvin miksi juuri nyt ei onnistu. Tämäkin on asia jota hänessä arvostan, hän osaa arvottaa asioita oikeaan järjestykseen. Vaikka itse siitä kärsinkin. Ehkä juttu etenee joskus, ehkä ei. Aika näyttää.
Jos saisit itse päättää oman lähtötilanteesi huomioiden, mitä tekisit?
Sivusta eräs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit itse päättää oman lähtötilanteesi huomioiden, mitä tekisit?
Sivusta eräs
Mä haluaisin jatkaa tutustumista ja edetä sitä vauhtia mitä tilanne sallii.
Till en 👩🏻🏫. 58 och vacker🥰.
Moi S. Sadepäivä täällä. Masentaa kun ei kehtaa mennä tuonne kastumaan.
Nähtiinkö tänään? Mikä oli muuttunut?
En ole oikein varma koska on soveliasta laittaa sinulle viestiä irl.
Mulle 24/7 wa, mut mä oonkin sivusta 😏
Vierailija kirjoitti:
En ole oikein varma koska on soveliasta laittaa sinulle viestiä irl.
Koska vain.
Hämmennystä aiheutti - molemmissa osapuolissa :)
Mutta elämä jatkuu siitäkin huolimatta.