Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
22481/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sua.

Tämä olisi kiva kuulla irl?

Parempi kun ei todellakaan mene heittämään kaivatulleen mitään tuollaista irl, kannattaa aina aloittaa kiinnostuksen tunnustelu vähän eri kulmasta ja hienovaraisemmin. Eri

Ihan hyvä neuvo, mutta.. tiedättekös, että on olemassa ihmisiä, jotka ovat niin vastustamattomia, että tuollainen avaus voi suusta lipsahtaa lähes vahingossa, ihan hups vaan.. Itse en tiennyt, ennen kuin yhteen tällaiseen törmäsin.

eri eri

Ja miten se toimi sulla? :)

Hämmennystä aiheutti - molemmissa osapuolissa :)  

Mutta elämä jatkuu siitäkin huolimatta.

Vierailija
22482/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä aikaisemmin ajatellut seksiä niin paljon kuin sinuun rakastumisen jälkeen.

Nain vai mies? No miehet nyt vissiin miettii seksiä muutenki koko ajan kyllä

Mä en juuri mieti seksiä ihastustani miettiessä. Enemmän sitä miltä tuntuisi pitää häntä halauksessa ja suudella.

Tietysti myös sitä seksiä, mutta kaikki asiat ajallaan.

Harmi vaan ettemme näe enää.

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22483/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää kyl ihan annelista. Molempia kiinnostais, mutta taivaankappaleet ja väärä ajotus sanoo jyrkän ein.

Tai sitten vain viis veissa ajoituksista, taivaankappaleista tai Anneleista. Kuun kulma johonkin tähteen on joka tapauksessa aina vinksallaan, joten eipä ole olemassa täydellisisa ajoituksia tai aspekteja. Toisinaan riittää, että Pohjantähti ja Otava sijaitsevat samalla taivaankannella. sivusta

Välillä on ihan viisasta odottaa. Esimerkiksi oma tilanteeni on sellainen. Sivusta

Vierailija
22484/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä aikaisemmin ajatellut seksiä niin paljon kuin sinuun rakastumisen jälkeen.

Sama tilanne täälläkin. Kaivattu on sekoittanut hormonitoiminnan ja kaiken muunkin elämässä...

Tarttisko tehrä jottai? 😃

Ei tartte. Halu tehdä sitte eriksee.

Sivu

Vierailija
22485/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää kyl ihan annelista. Molempia kiinnostais, mutta taivaankappaleet ja väärä ajotus sanoo jyrkän ein.

Tai sitten vain viis veissa ajoituksista, taivaankappaleista tai Anneleista. Kuun kulma johonkin tähteen on joka tapauksessa aina vinksallaan, joten eipä ole olemassa täydellisisa ajoituksia tai aspekteja. Toisinaan riittää, että Pohjantähti ja Otava sijaitsevat samalla taivaankannella. sivusta

Välillä on ihan viisasta odottaa. Esimerkiksi oma tilanteeni on sellainen. Sivusta

Toki. Tarkoituksenani oli sanoa ettei kuitenkaan takaertuisi sit-kun ajatteluun. Tietenkin on tilanteita, joissa ei ole mahdolista toimia halunsa mukaisesti.

Vierailija
22486/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö viestiä?

Vierailija
22487/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymysi teki päivästäni niin paljon paremman. Taas kerran.

Vierailija
22488/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista annelit taivaakappaleille ja väärille ajoituksille. Ole oman onnesi seppä. SItä taivaankappaleet ja aikajanat ja annelitkin lopulta haluaa.

Jos tää oliskin vaan siitä kiinni mitä mä itse haluan, mutta kun toisellakin on mielipiteitä ja haluja edetä asioissa, niin ei tälle juuri nyt mitään mahda. Väärä ajotus on tässä yhteydessä niin iso asia, että ymmärrän oikein hyvin miksi juuri nyt ei onnistu. Tämäkin on asia jota hänessä arvostan, hän osaa arvottaa asioita oikeaan järjestykseen. Vaikka itse siitä kärsinkin. Ehkä juttu etenee joskus, ehkä ei. Aika näyttää.

Vierailija
22489/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa täällä. Tulisit lähelle. Hieroisit hartioitani.

Saisinpa tuntea lämpösi, hengityksesi, ihosi. Pitää sut lähellä. 

Kauhea ikävä..

Voi että, kunpa minun rakas lähettäisi minulle tuollaista henkilökohtaisesti. Hirveä ikävä häntä.

Vierailija
22490/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa täällä. Tulisit lähelle. Hieroisit hartioitani.

Saisinpa tuntea lämpösi, hengityksesi, ihosi. Pitää sut lähellä. 

Kauhea ikävä..

Voi että, kunpa minun rakas lähettäisi minulle tuollaista henkilökohtaisesti. Hirveä ikävä häntä.

No tässä on:

Olisitpa täällä. Tulisit lähelle. Hieroisit suonikastani.

Saisinpa tuntea lämpösi, hengityksesi, ihosi. Kakkosesi. Pitää susta kiinni ja telakoitua.

Kauhea ikävä..

Mun kaivatulta tulis varmaan aina just tuollaisia viestejä aloituksen tyylisten sijaan. 😅 Ei mikään kovin romanttisen lirkuttelijan oloinen tapaus ole hän. Eikä tarvi ollakaan, mutta jaksaiskohan tuollaisia juttuja loputtomiin kuitenkaan, ei ehkä. Eri

Vierailija
22491/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kiinnostaisi? Lievä ilmaus.

Vierailija
22492/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vaan helppoo nykyään..

Terveisii yhdestä kaupungista, kotimatkalla illemmalla sitten taas sivuutan toisen kaupungin. Ja ajattelen sua. Niinku ny yleensäkin.

Vierailija
22493/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista annelit taivaakappaleille ja väärille ajoituksille. Ole oman onnesi seppä. SItä taivaankappaleet ja aikajanat ja annelitkin lopulta haluaa.

Jos tää oliskin vaan siitä kiinni mitä mä itse haluan, mutta kun toisellakin on mielipiteitä ja haluja edetä asioissa, niin ei tälle juuri nyt mitään mahda. Väärä ajotus on tässä yhteydessä niin iso asia, että ymmärrän oikein hyvin miksi juuri nyt ei onnistu. Tämäkin on asia jota hänessä arvostan, hän osaa arvottaa asioita oikeaan järjestykseen. Vaikka itse siitä kärsinkin. Ehkä juttu etenee joskus, ehkä ei. Aika näyttää.

Jos saisit itse päättää oman lähtötilanteesi huomioiden, mitä tekisit?

Sivusta eräs

Vierailija
22494/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit itse päättää oman lähtötilanteesi huomioiden, mitä tekisit?

Sivusta eräs

Mä haluaisin jatkaa tutustumista ja edetä sitä vauhtia mitä tilanne sallii.

Vierailija
22495/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Till en 👩🏻🏫. 58 och vacker🥰.

Vierailija
22496/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi S. Sadepäivä täällä. Masentaa kun ei kehtaa mennä tuonne kastumaan.

Vierailija
22497/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiinkö tänään? Mikä oli muuttunut?

Vierailija
22498/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein varma koska on soveliasta laittaa sinulle viestiä irl.

Vierailija
22499/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 24/7 wa, mut mä oonkin sivusta 😏

Vierailija
22500/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole oikein varma koska on soveliasta laittaa sinulle viestiä irl.

Koska vain. 

Ketju on lukittu.