Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Lähetätkö vähän lämpöä ja välittämistä.
Lähetän, kuka oletkaan. Omalle kaivatulle olen kertonut että olen tukena vaikka keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Jälleenkö tämä alkaa? Seuraan hakeutuvat afrikkalaismiehet, jotka aiheuttavat ainoastaan halun laihduttaa ja syömishäiriön. Onko hoikkuus tosiaan ainoa keino välttää heidät?
Laita sormus vasempaan nimettömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kertaa olet salakuvannut minua? Tajusin juuri, että sinulla ehkä on ollut myös kojelautakamera.
En ikinä. En muutenkaan tee mitään väärää tai epäilyttävää. Paitsi tämä ketjukirjoittelu rikkoo kaikki itselle asettamani eettiset rajat. Onneksi en kuitenkaan kirjoita riittävän tunnisteellisesti. (nn)
:) Oot kyllä riittävän tunnistettava. <3
Olet tehnyt minusta pöhkön.
On aina mukavaa jutella kanssasi J!
t. Katja
Näyttäisit hyvältä mun sylissä.
Vierailija kirjoitti:
On aina mukavaa jutella kanssasi J!
t. Katja
Jee! Ravaatko vielä?
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt minusta pöhkön.
😬 ei sen kolauksen niin kova pitänyt olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule sisään.
Vieläkö kutsu on voimassa?
On.
OK. Pitäis varmaan sitten tavata.
Kenen kanssa?
Löytyi looginen syy miksi hän ei lähettänyt eilen viestejä.
Ja mä olen taas valmiina kaikkeen.
Mäki olen löytänyt loogisen syyn. Saan viestejä vain silloin kun ollaan jotain vailla. Kauppalistaa, rahaa, mitä nyt milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleenkö tämä alkaa? Seuraan hakeutuvat afrikkalaismiehet, jotka aiheuttavat ainoastaan halun laihduttaa ja syömishäiriön. Onko hoikkuus tosiaan ainoa keino välttää heidät?
Laita sormus vasempaan nimettömään.
Feikkivihkisormus estäisi mahdolliset toivottavatkin lähestymiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kovasti, rakas. Lähdetään yhdessä onnenmaahan, jossa voidaan olla me.
Mikä on Onnenmaa? Yhdysvallat? Islanti? Sveitsi?
'Maa, jossa unten jäljet katoaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua. Ota yhteyttä.
Mitä sitä turhaan, tulee vielä estot.
Itelläs on. 🤷🏽
Kirpputorilla vanha mies sanoo lempeän ilahtuneella äänellä: "Siellähän se punainen takki heilahti!" Löysi minuutin hukassa olleen vaimonsa. Olisipa itselläkin tuollainen puoliso. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua.
Tämä olisi kiva kuulla irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kertaa olet salakuvannut minua? Tajusin juuri, että sinulla ehkä on ollut myös kojelautakamera.
En ikinä. En muutenkaan tee mitään väärää tai epäilyttävää. Paitsi tämä ketjukirjoittelu rikkoo kaikki itselle asettamani eettiset rajat. Onneksi en kuitenkaan kirjoita riittävän tunnisteellisesti. (nn)
:) Oot kyllä riittävän tunnistettava. <3
Mistä tiedät? Monenlaisia arvailuja on kyllä viesteihini tullut, mutta onko kukaan ollut se oikea? Tuskin. (nn)
Näytit hyvältä 💛