Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailujuttuja 100? Siis _sata_? 😳
Toiset sitä jaksaa.😀 itse kokisin sekä energian että ajantuhlauksena, sitä paitsi muutenkin tiedän yleensä alle 5 sekunnissa kiinnostunko ihmisestä vai en.
Onko se 100 paljon jos määrä jakautuu monelle vuodelle? Jos tapailee keskimäärin yhtä per kk, niin tuo määrä tulee täyteen reilussa 8 vuodessa. Suurimman osan aikuiselämästäni olen tosin ollut parisuhteissa.
Jos tarttee tapailla eri tyyppiä joka kuukausi vuosien ajan niin jotain on pielessä.
Tai sit on meitä, jotka ei koeta kiinnostusta oikein ketään kohtaan. Kannattaahan se silloin kuitenkin tapailla, kyllä se aina pariutumistodennäköisyyksiä pelkän oleskelun sijaan nostaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa lenkkiä ihanalle!
Näitkö
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran oltaisiin sängyssä, olen varma, että et pettyisi.
Vain kerran?
Ei kyllä tulisi mieleenkään tapailla jos ei kiinnosta.
Me olemme sen tason kauneuden arvostajia, että vaikea kuvitella millaista seksi olisi. Suutelua olen kuvitellut.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan sellaista tapailua jatkaakaan..
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla. siksi en olekaan deittaillut pariin vuoteen vaikka toisinaan on pyydettykin treffeille. En enää lähde ekoillekaan deiteille ellei heti alussa ole edes lievää kipinää. Olen läksyni oppinut. Mieluiten tosin tapaisi muutoin kuin tinder- treffeillä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailujuttuja 100? Siis _sata_? 😳
Toiset sitä jaksaa.😀 itse kokisin sekä energian että ajantuhlauksena, sitä paitsi muutenkin tiedän yleensä alle 5 sekunnissa kiinnostunko ihmisestä vai en.
Onko se 100 paljon jos määrä jakautuu monelle vuodelle? Jos tapailee keskimäärin yhtä per kk, niin tuo määrä tulee täyteen reilussa 8 vuodessa. Suurimman osan aikuiselämästäni olen tosin ollut parisuhteissa.
Jos tarttee tapailla eri tyyppiä joka kuukausi vuosien ajan niin jotain on pielessä.
Tai sit on meitä, jotka ei koeta kiinnostust
Mene itsesi kanssa naimisiin jos olet noin kranttu, nai lampputolppa, paloposti yms.
Ja toivottavasti sinut väistetään varmana luotina jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla. siksi en olekaan deittaillut pariin vuoteen vaikka toisinaan on pyydettykin treffeille. En enää lähde ekoillekaan deiteille ellei heti alussa ole edes lievää kipinää. Olen läksyni oppinut. Mieluiten tosin tapaisi muutoin kuin tinder- treffeillä yms.
Osalla kiinnostus syntyy vasta pikkuhiljaa tutustuessa, kaikki ei oo samanlaisia ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samot sinno. Menikö vauvalla tunteisiin huumori? Häh? Menikö vähän, häh? Taisi mennä.
Toistan edellisen kommenttini.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten te yh-äidit jaksatta hoitaa työt ja lapset. Miten olette niin tunnollisia ja sinnikkäitä. Nostan hattua kaikille yh-äideille.
Kaikkeen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samot sinno. Menikö vauvalla tunteisiin huumori? Häh? Menikö vähän, häh? Taisi mennä.
Toistan sinulle edellisen kommentini ja kaupan päälle, toista. vielä sinun kommenttisi tuplana. Samot sinno. Taisi mennä tunteisiin.
Eli kimpaantuminen kommentista, jossa todettiin että on myös heitä, jotka kiinnostuvat harvoin? Eihän silloin ole kyse luodin väistämisestä vaan kumppanista, joka on todennäköisesti lojaali ja uskollinen rakastuessaan.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan sinulle edellisen kommentini ja kaupan päälle, toista. vielä sinun kommenttisi tuplana. Samot sinno. Taisi mennä tunteisiin.
Eli kimpaantuminen kommentista, jossa todettiin että on myös heitä, jotka kiinnostuvat harvoin? Eihän silloin ole kyse luodin väistämisestä vaan kumppanista, joka on todennäköisesti lojaali ja uskollinen rakastuessaan.eri
Kunhan haastaa riitaa tyhjästä, turha reagoida sen kummemmin. Pyysin jo ylläpitoa bannaamaan sen täältä trollaamasta.
Ehkä miehet kiinnostuu naisista enemmän kuin naiset miehistä. Miehenä näen esim. joka kauppareissulla yleensä ainakin yhden kivannäköisen naisen, jonka kanssa voisin lähteä treffeille.
Ihmiset ovat erilaisia. Peace.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa lenkkiä ihanalle!
Näitkö
Näin. En uskaltanut moikata.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet kiinnostuu naisista enemmän kuin naiset miehistä. Miehenä näen esim. joka kauppareissulla yleensä ainakin yhden kivannäköisen naisen, jonka kanssa voisin lähteä treffeille.
Yleensä kuljen kauppareissut mahdollisimman nopeasti ja kehenkään huomiota kiinnittämättä. Johtuneeko siitä etten bongaile kaupassa miehiä. en välttämättä huomaisi tuttujakaan vaikka tulisivat vastaan.
oletko tehnyt aloitteita ja pyytänyt kaupassa huomaamiasi treffeille vai onko jäänyt katselemisen tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuljen kauppareissut mahdollisimman nopeasti ja kehenkään huomiota kiinnittämättä. Johtuneeko siitä etten bongaile kaupassa miehiä. en välttämättä huomaisi tuttujakaan vaikka tulisivat vastaan.
oletko tehnyt aloitteita ja pyytänyt kaupassa huomaamiasi treffeille vai onko jäänyt katselemisen tasolle?
Näin on käynyt, kaupasta treffeille. Avoimin mielin kulkea,tuli kyllä odottamatta.