Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
N41v sua haluan, voisitko laittaa viestiä. Saat mitä haluat
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt järjestämässä kuumaa hotellilomaa toisen kanssa. Silti kaivelee se kaivattu, joka puhui ja puhui vastaavasta, mutta mikään ei etene, ja hän loittonee vain. Viestejä ei enää oikein kuulu, ainakaan oma-aloitteisesti.
Joten kai tämä nyt on se suunta mihin lähden. Poispäin hänestä jonka oikeasti halusin. Vaikka turhaa kai toivoin edes että yhtä yötä enempää olisi seurannut kuitenkaan.
Ei taida paljon kaivattu kaivella kun toisen kanssa järjestät kuumaa hotellilomaa.
Vierailija kirjoitti:
Shit hit the fan kirjoitin minäkin täällä aikoinaan, mutta nyt ei kyllä ookkaan onneks musta kyse, sillä kaikki on semi selvää ja semi okei.
Lähen haistelemaan syystuulta lempihoitoni (koira) kanssa :)
Niin no mikä lie tällä kertaa. Ilmeisesti kohtasin jonkinsortin pirulaisen salapuvussa. Onhan sekin mielenkiintoista, kun arkikeskustelu muuttuu ja kuulostaa työhaastattelulta ja etukäteen kysellään asenteita ja mielikuvia joilla ei ole vielä kontekstia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shit hit the fan kirjoitin minäkin täällä aikoinaan, mutta nyt ei kyllä ookkaan onneks musta kyse, sillä kaikki on semi selvää ja semi okei.
Lähen haistelemaan syystuulta lempihoitoni (koira) kanssa :)
Niin no mikä lie tällä kertaa. Ilmeisesti kohtasin jonkinsortin pirulaisen salapuvussa. Onhan sekin mielenkiintoista, kun arkikeskustelu muuttuu ja kuulostaa työhaastattelulta ja etukäteen kysellään asenteita ja mielikuvia joilla ei ole vielä kontekstia.
*tai siis valepuvussa
Vierailija kirjoitti:
Itse en oikeen ikinä fantasioi arjesta.
Ai, mä melkeinpä enimmäkseen siitä. Mitä tehtäis, miten oltais. Miten menot ja rutiinit järjestettäisi. Missä käytäis, mistä juteltaisi.
Seksistä sitten seuraavaksi eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en oikeen ikinä fantasioi arjesta.
Ai, mä melkeinpä enimmäkseen siitä. Mitä tehtäis, miten oltais. Miten menot ja rutiinit järjestettäisi. Missä käytäis, mistä juteltaisi.
Seksistä sitten seuraavaksi eniten.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt järjestämässä kuumaa hotellilomaa toisen kanssa. Silti kaivelee se kaivattu, joka puhui ja puhui vastaavasta, mutta mikään ei etene, ja hän loittonee vain. Viestejä ei enää oikein kuulu, ainakaan oma-aloitteisesti.
Joten kai tämä nyt on se suunta mihin lähden. Poispäin hänestä jonka oikeasti halusin. Vaikka turhaa kai toivoin edes että yhtä yötä enempää olisi seurannut kuitenkaan.
Ei taida paljon kaivattu kaivella kun toisen kanssa järjestät kuumaa hotellilomaa.
Kyllä kaivelee. Epäröin mutta koska hän ei selvästi minusta välitä kuin ehkä seksin merkeissä, jollei sekin ole vain puhetta lämpimikseen ilman oikeaa ajatusta edes tavata, niin mitäpä voin kuin luovuttaa ja unohtaa?
Tarvitsen laastarin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: olen saanut joskus pakit. Nuoli ylös tai alas
En ole saanut koskaan pakkeja, useita olen kyllä antanut.
Ihmettelen miten te yh-äidit jaksatta hoitaa työt ja lapset. Miten olette niin tunnollisia ja sinnikkäitä. Nostan hattua kaikille yh-äideille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai on voinut kaivella niin kauan, niin pahasti ja sen verran yksipuolisesti (kuuma-kylmä ja epäselvä hämmentävä kohtelu on sama kuin yksipuolisesti), että on ihan vaan tervettäkin pyrkiä eteenpäin. Tehkää te eteenpäinyrityksistämarisijat jotain omien juttujenne eteen niin ei ole pelkoa että kaivattu lähtisi ainakaan odotuttamisen ja hämmentävän kuumaakylmäilyn takia etiäppäin. Tämä ihmiseltä, jota kaivattu hyväksikäytti ja piti koukussa pitkään olemalla toisaalta unavailable, sitten kuitenkin hollilla saatavilla ja muka minua haluamassa. Aina vakuutteli asiaa kun kommunikoin etten enää pysty. Monta monta vuotta meni hukkaan eikä ylipääsy ole onnistunut. Mielenterveyskin siinä hänen hämmentämisensä ja leikkimisensä tuloksena otti suht pahaa osumaa. Se mitä Ap tekee on hyvä, terve ja järkevä askel. Vähän haistella tuulta ja tunnustella miltä jonkun muun kanssa tuntuu kerran kaivatun kanssa ei juttu ole lähtenyt luistamaan.
Eli marinaa vähemmän ja tekoja enemmän te jotka tiedätte etenemisen olevan lähinnä teidän hannaamisestanne kiinni. Jos se kaivattu on niin tärkeä niin miksi olette täällä syyllistämässä ettekä toimimassa? Ottakaa ne erot tai tehkää ne muut toimet älkääkä polkeko jalkaa random sinkkukaivatuille eteenpäinmenemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten te yh-äidit jaksatta hoitaa työt ja lapset. Miten olette niin tunnollisia ja sinnikkäitä. Nostan hattua kaikille yh-äideille.
Yh-iseille myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikoo jättää kaipuun kesken lumien tultua?
Eihän kaipuun ylläpitäminen ole muutoinkaan tavoite vaan elää elämää, jossa ei ole tarvetta kaipailla vaan kaikki mitä onneen tarvitsee on läsnä elämässä.
Tämä! Siis osalle täällä tuntuu muodostuneen kaivatusta jonkinlainen varsinaisen ihmissuhteen käsitys, vaikka etäinenhän se henkilö sulle on, jos sitä kaipaamaan joudut. Jos sulla suhde on, ei se mikään kaivattu ole vaan ihan eri statuksella (vähintään fb/fwb jne jos ei ihan parisuhteessa). Eihän tarkoitus todellakaan ole mitään kaipuuta eli etäisyyttä ylläpitää? Vaan lähentyä tai sitten loitota lopullisesti.
Että joo, toivottavasti mahdollisimman monella jää kaipuu asap kesken.
eri
Torstaina istuit vieressäni viereisellä sohvalla, kun juteltiin työssä viihtymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai on voinut kaivella niin kauan, niin pahasti ja sen verran yksipuolisesti (kuuma-kylmä ja epäselvä hämmentävä kohtelu on sama kuin yksipuolisesti), että on ihan vaan tervettäkin pyrkiä eteenpäin. Tehkää te eteenpäinyrityksistämarisijat jotain omien juttujenne eteen niin ei ole pelkoa että kaivattu lähtisi ain
Kiitos, joku sentään ymmärtää. Kyseessä on todellakin kuumaa-kylmää, ei nyt kovin pitkään, mutta kuitenkin. En jää vuosiksi odottamaan josko saisin yhden yön hänen kanssaan. Ja hän on kyllä vähän kuin tehnyt selväksi ettei halua mitään suhdetta kanssani.
Ehkä tämä toinen on vähän liian pian minulle, olisin odotellut vielä hetken, mutta koska tilaisuus tarjoutui, ajattelin siihen tarttua. Tästä voi seurata jotain parempaakin, olisin kenties hyvinkin ihastunut, jollei se toinen mielessäni kummittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikoo jättää kaipuun kesken lumien tultua?
Eihän kaipuun ylläpitäminen ole muutoinkaan tavoite vaan elää elämää, jossa ei ole tarvetta kaipailla vaan kaikki mitä onneen tarvitsee on läsnä elämässä.
Tämä! Siis osalle täällä tuntuu muodostuneen kaivatusta jonkinlainen varsinaisen ihmissuhteen käsitys, vaikka etäinenhän se henkilö sulle on, jos sitä kaipaamaan joudut. Jos sulla suhde on, ei se mikään kaivattu ole vaan ihan eri statuksella (vähintään fb/fwb jne jos ei ihan parisuhteessa). Eihän tarkoitus todellakaan ole mitään kaipuuta eli etäisyyttä ylläpitää? Vaan lähentyä tai sitten loitota lopullisesti.
Että joo, toivottavasti mahdollisimman monella jää kaipuu asap kesken.
eri
Niin. Minulla ei varsinaisesti ole kaivattua, johon olisin jäänyt roikkumaan. Palstailu on ennemminkin huono tapa, johon tuhlaan aikaa. Toisaalta myös pohdiskelua ja reflektointia.
Ajatus on kuitenkin se, että irl merkitsee, palstailu on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai on voinut kaivella niin kauan, niin pahasti ja sen verran yksipuolisesti (kuuma-kylmä ja epäselvä hämmentävä kohtelu on sama kuin yksipuolisesti), että on ihan vaan tervettäkin pyrkiä eteenpäin. Tehkää te eteenpäinyrityksistämarisijat jotain omien juttujenne
Noista alapeukuttajista vielä, jos ajattelette että kyse on jostain palstaviesteistä muodostetuista käsityksistä yms.niin kyse on todellakin irl-viesteistä, ja niiden harvenemisesta, yksipuolistumisesta yms. mistä todellakin pitäisi kai jo tyhmemmänkin tajuta, ettei toinen minusta piittaa.
Joten en ole teidän kaivattunne, hän ei minua kaipaa.
Toiset haluaa tapailla, haluaa vaihtelua ihmisistä. Se on elämäntapa joillekin.