Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
21161/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan mielettömän ihana H! Sun hymy saa mut loistamaan ja askel kepenee😊. Mietin uskallanko ikinä paljastaa tätä ihastumista sulle. Ehkä joskus on tarpeeksi rohkeutta, jos ei oo mitään menetettävää. Tän ikäisenä on ihana huomata, että vieläkin voi mennä sekaisin ihastuksesta ja ihastua ihmiseen

Vierailija
21162/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne mun tieni johtaa. 

Hei ei kukaan tiedä mihin elämänpolku johtaa vaikka olisikin suunnitelmia. Tällä hetkellä minulla ei ole tiedossa missä olen vuoden kuluttua. Tietenkin on toive siitä millä tolalla elämä on, mutta useampi liikkuva osa hakee paikkaansa ja jos jokin on tullut selkeäksi niin aina, huom! aina on oltava olemassa varasuunnitlema tai valmiina spontaaniin suunnitelmien muutokseen. 

Näin ainakin kokemukseni mukaan. Ehkä on heitäkin joilla suunnitelmat ovat toteutuneet heidän visioidensa mukaisesti. Tie johtaa aina johonkin, kartturilla vain saattaa olla kartta hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21163/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä **** oot?

Kotona, yksin. Miten niin?

Vierailija
21164/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunniste:olin viikko sitten telkkarissa. Ja olen tänä iltanakin. Puhun myös. 

Vierailija
21165/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne mun tieni johtaa. 

Hei ei kukaan tiedä mihin elämänpolku johtaa vaikka olisikin suunnitelmia. Tällä hetkellä minulla ei ole tiedossa missä olen vuoden kuluttua. Tietenkin on toive siitä millä tolalla elämä on, mutta useampi liikkuva osa hakee paikkaansa ja jos jokin on tullut selkeäksi niin aina, huom! aina on oltava olemassa varasuunnitlema tai valmiina spontaaniin suunnitelmien muutokseen. 

Näin ainakin kokemukseni mukaan. Ehkä on heitäkin joilla suunnitelmat ovat toteutuneet heidän visioidensa mukaisesti. Tie johtaa aina johonkin, kartturilla vain saattaa olla kartta hukassa.

No se on ollut hukassa jo turhan pitkään! Mutta päivä kerrallaan!

Vierailija
21166/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunniste:olin viikko sitten telkkarissa. Ja olen tänä iltanakin. Puhun myös. 

Mikä aihe?

Nyt tosin suoratoistopalvelusta menossa Unelmahäät maraton. sivusta

Vierailija
21167/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne mun tieni johtaa. 

Toivottavasti mun luo.

Vierailija
21168/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kietouduin lämpöiseen villaneuleeseen ja halasin itseäni pehmeyteen uppoutuneena. Ainoa ajatukseni oli, että olisitpa sinä siinä halaamassa.

Vierailija
21169/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kietouduin lämpöiseen villaneuleeseen ja halasin itseäni pehmeyteen uppoutuneena. Ainoa ajatukseni oli, että olisitpa sinä siinä halaamassa.

Miehelle vai naiselle tämä?

Vierailija
21170/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa mies,  jonka kanssa sen olen halunnut 💞

Vierailija
21171/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne mun tieni johtaa. 

No se on ollut hukassa jo turhan pitkään! Mutta päivä kerrallaan!

Kuis ny niin? Mikä on pohjimmaisin syy suunnan hukkautumisella vai mutkitteleeko polku?

Tiedän tasan tarkkaan miksi vaikuttaa siltä, että minulla olisi suunta hukassa. Ei pidä paikkaansa. Teen parhaani tasapainotellakseni järjen ja tunteen välillä. Jos seuraisin tunnetta niin nykyinen haastava tilanne pitkittyisi ja jos taasen järkeä niin luopuisin unelmista. Kompromississa keskivaiheilla taiteilua, mutta pidemmällä aikavälilllä mahdollistaa suuremman vapauden elämän valintojen suhteen. Plus aina on olemassa yllätysmomentti, joka saattaa muuttaa kaiken.

Vierailija
21172/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Onko kaivatullasi hyvä muisti? Kumpi teistä muistaa menneisyyteenne liittyvät asiat paremmin?

Vierailija
21173/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot siellä 

merten takana pilvien alla

Minä odotan kuin koiranpentu 

että kuulisin äänesi 

ja sinä itket ja luulet että olet epäonnistunut

näin piti kuitenkin käydä

me kohtasimme 

kohta on syksy

🤯😵💫😣😣💫??

Vierailija
21174/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Onko kaivatullasi hyvä muisti? Kumpi teistä muistaa menneisyyteenne liittyvät asiat paremmin?

Ei. Kunnon dementiatapaus.

Vierailija
21175/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä menneisyyten liittyvät asiat, mutta ohitan ne sillä en kaipaa sinua muistuttelija.

Vierailija
21176/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo. Varmasti on parempi muisti, kuin minulla. Joskus olen miettinyt mistähän johtuu kun unohdan kaiken nopeasti. En muista edes omaa lapsuutta, nuoruutta, omien lasten jne. 

Vierailija
21177/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦔 🥰?

Vierailija
21178/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kunnon dementiatapaus.

Kiitos kaunis 🙂 Kannattaa muistuttaa, jos epäilet olennaisia seikkoja unohtuneen.

Vierailija
21179/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Itse ainakin muistan kaiken hyvin tarkasti.

Vierailija
21180/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vanhat asiat muistan. Nyt esim. stressiä niin sotkin kellonajat. Et ei mulla kyllä nyt. 

Ketju on lukittu.