Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt järjestämässä kuumaa hotellilomaa toisen kanssa. Silti kaivelee se kaivattu, joka puhui ja puhui vastaavasta, mutta mikään ei etene, ja hän loittonee vain. Viestejä ei enää oikein kuulu, ainakaan oma-aloitteisesti.
Joten kai tämä nyt on se suunta mihin lähden. Poispäin hänestä jonka oikeasti halusin. Vaikka turhaa kai toivoin edes että yhtä yötä enempää olisi seurannut kuitenkaan.
Ei taida paljon kaivattu kaivella kun toisen kanssa järjestät kuumaa hotellilomaa.
Tai on voinut kaivella niin kauan, niin pahasti ja sen verran yksipuolisesti (kuuma-kylmä ja epäselvä hämmentävä kohtelu on sama kuin yksipuolisesti), että on ihan vaan tervettäkin pyrkiä eteenpäin. Tehkää te eteenpäinyrityksistämarisijat jotain omien juttujenne eteen niin ei ole pelkoa että kaivattu lähtisi ainakaan odotuttamisen ja hämmentävän kuumaakylmäilyn takia etiäppäin. Tämä ihmiseltä, jota kaivattu hyväksikäytti ja piti koukussa pitkään olemalla toisaalta unavailable, sitten kuitenkin hollilla saatavilla ja muka minua haluamassa. Aina vakuutteli asiaa kun kommunikoin etten enää pysty. Monta monta vuotta meni hukkaan eikä ylipääsy ole onnistunut. Mielenterveyskin siinä hänen hämmentämisensä ja leikkimisensä tuloksena otti suht pahaa osumaa. Se mitä Ap tekee on hyvä, terve ja järkevä askel. Vähän haistella tuulta ja tunnustella miltä jonkun muun kanssa tuntuu kerran kaivatun kanssa ei juttu ole lähtenyt luistamaan.
Eli marinaa vähemmän ja tekoja enemmän te jotka tiedätte etenemisen olevan lähinnä teidän hannaamisestanne kiinni. Jos se kaivattu on niin tärkeä niin miksi olette täällä syyllistämässä ettekä toimimassa? Ottakaa ne erot tai tehkää ne muut toimet älkääkä polkeko jalkaa random sinkkukaivatuille eteenpäinmenemisestä.
Just näitä tilanteita tarkoitin kun kiistin aamuisen viestin siitä, miten muka puheet kannattaa aloittaa jo ennen kuin alkaa mahdollisuus toimia. Ei kannata. Tulee vain aiheuttaneeksi toiselle mielipahaa ja roikottamisen tunnetta. Hoitaa käytännön asiat ekaksi kuntoon ja sitten vasta aloittaa ne puheetkin. Täällä nyt tietty voi lämpimikseen lätistä sinne asti.
sivusta
En tajuu edelleenkään. Mistä nyt puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
En tajuu.
En ilmeisesti minäkään, mutten silti muuta kriteereitä tai laske rimaa ihmissuhteiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisit niin muntyylinen mies. Harmi.
Lainaan tätä. Toisaalta en ole vielä luovuttamassa.
Parhaimmillani olen leikillinen ja pulppuileva. Kehnoimmillani sulkeudun niin, että toisen pitää nähdä vaivaa saadakseen minut auki.
Riikka Pulkkinen
Samaistun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on monta mutkaa matkassa eikä kaikkia esteitä voi ylittää.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillani olen leikillinen ja pulppuileva. Kehnoimmillani sulkeudun niin, että toisen pitää nähdä vaivaa saadakseen minut auki.
Riikka PulkkinenSamaistun.
Minäkin
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran oltaisiin sängyssä, olen varma, että et pettyisi.
Mä luulen, että meillä kans natsais aika hyvin. Ainakin kemiat ja vetovoima on melkoiset ja haluan häntä niin hemmetisti, etten oikein näkis syytä miten homma edes voisi epäonnistua. Tai no, tekniset ongelmat sit tietty erikseen, mutta noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ne pitää alittaa.
Sitä ei voi ylittää, sitä ei voi alittaa...
Vierailija kirjoitti:
Riikka PulkkinenSamaistun.
Mä en. Sulkeutuminen ei ole kehnoa vaan viisasta. Kannattaa valita ne keille avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin, mutta aika näyttää. On sitä hullumpaakin elämässä tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ne pitää alittaa.
T. Joku täysin eri
Vierailija kirjoitti:
Mies, laitahan tunnistetta kehiin.
Hmm... - en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, laitahan tunnistetta kehiin.
Hmm... - en
Hmmm. Laitoit kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Plussapallo
Plop.plop.plop
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuisit joskus mun ulkonäköä.
Ei sinun mystistä olemustasi voi kuvata millään latteilla kehuilla. Olet tuhat ja yksi yötä simmänräpäyksessä.
Kenelle tämä?
Sivusta
Toisaalta irl saan mitä omituisempia tulkintoja ja minulle kerrotaan totuuksia siitä mitä mukamas ajattelen, ettei tällä hetkellä tosi elämäkään erityisen auvoisaa ole.