Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
21061/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuisit joskus mun ulkonäköä. 

Sexy. 

Luin tän sellaisella vakavalla, matalalla, toteavalla äänensävyllä xD 

Barry White -äänellä?

Vierailija
21062/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailujuttuja 100? Siis _sata_? 😳

Toiset sitä jaksaa.😀 itse kokisin sekä energian että ajantuhlauksena, sitä paitsi muutenkin tiedän yleensä alle 5 sekunnissa kiinnostunko ihmisestä vai en.

Toisille seurustelu on ikään kuin harrastus, pakko jotain olla koko ajan.

Joo totta, itsekin tunnen tämmösiä tyyppejä. En tiedä miten yleistä - suvussa näitä ei ole, mutta kaveri-/tuttavapiirissä on joitain. Tänäänkin tullut avautumiset yhdeltä tuollaiselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21063/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, laitahan tunnistetta kehiin.

Vierailija
21064/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset sitä jaksaa.😀 itse kokisin sekä energian että ajantuhlauksena, sitä paitsi muutenkin tiedän yleensä alle 5 sekunnissa kiinnostunko ihmisestä vai en.

Onko se 100 paljon jos määrä jakautuu monelle vuodelle? Jos tapailee keskimäärin yhtä per kk, niin tuo määrä tulee täyteen reilussa 8 vuodessa. Suurimman osan aikuiselämästäni olen tosin ollut parisuhteissa.

Jos tarttee tapailla eri tyyppiä joka kuukausi vuosien ajan niin jotain on pielessä. 

Vierailija
21065/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexy. 

Naiselta oli, mutta voisi sopia.

Vierailija
21066/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona-mies

Vierailija
21067/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tapailut loppui aina nopsaan. Vähän kuin Sinkkuillallinen-ohjelmassa. 

Saitko edes eines-maksalaatikon kotiin kuljetettuna?

Vierailija
21068/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexy. 

Naiselta oli, mutta voisi sopia.

Naisena sen luinkin :D 

Vierailija
21069/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran oltaisiin sängyssä, olen varma, että et pettyisi. 

Mutta pettyisitkö sinä?

En usko. Hänessä on valtava seksuaalinen energia. Tunnen sen.

Minusta on luultu näin, mutta totuus takana on karumpi. Lisäksi en harrasta seksiä tuosta vaan, vaan pitää olla todella suuret tunteet takana ja sittenkin se tutustuminen ennen ekaa kertaa vie kuukausia. En hae seksuaalista nautintoa pelkästään, vaan se kuuluu rakastavaan suhteeseen. Mun seksikumppanit voi laskea yhden käden sormilla ja siinäkin on jo muutama kokeilu nuorena, kun ajatteli, että tunteet miehiä kohtaan heräisi sitten niin. Ei herännyt. Sittemmin olen tajunnut olevani demiseksuaali. Katkeroiden mielestä olen ollut myös kaikille jakava h..ra. Mimmoinenhan se neitsyth..ra on? Toki olen kuullut elämäni aikana kommentteja s...tanan seksikäs jne. Enempi ahdistaneet tuollaiset kommentit. 

Jos olisit allekirjoittanut viestisi ja olisit kaivattuni, saisit pakit. Minulta. Mutta minä nyt olen vain minä ja varmaan sinun kaivattusi on ehkä juuri odotuksesi mukainen. Muttei aina ole näin. 

Vierailija
21070/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se 100 paljon jos määrä jakautuu monelle vuodelle? Jos tapailee keskimäärin yhtä per kk, niin tuo määrä tulee täyteen reilussa 8 vuodessa. Suurimman osan aikuiselämästäni olen tosin ollut parisuhteissa.

Jos tarttee tapailla eri tyyppiä joka kuukausi vuosien ajan niin jotain on pielessä. 

Mikä silloin on pielessä? Eikö ihminen saa kaivata seuraa ja etsiä sopivaa kumppania? Kiinnostus ei ole aina molemminpuolista ja useimmat kohtaamiset eivät kehity miksikään. Oli niitä onnistumisia sentään jokunen, että ihan pitkiksi parisuhteiksi etenivät.

Vierailija
21071/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tapailut loppui aina nopsaan. Vähän kuin Sinkkuillallinen-ohjelmassa. 

Saitko edes eines-maksalaatikon kotiin kuljetettuna?

En tosiaan. 🤣 Toisinaan olin ihan ravintolassa asti, mutta sitten tyssäsi, tyyliin "Sam.promised to call Holly; Holly's still single, Sam is seeing someone new." 

Vierailija
21072/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökkö on ilmeisesti jälleen lentänyt tuulettimeen, mutta millä tavoin, on jälleen mysteeri.

Vierailija
21073/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin turhaan odottanut jotain kehuja, jotain lämpöistä. Minä olen kehunut miestä monet kerrat, vastaa vain "kiitos". Kaipa tämä kertoo jo kaiken...

Ohis

Vierailija
21074/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun mystistä olemustasi voi kuvata millään latteilla kehuilla. Olet tuhat ja yksi yötä simmänräpäyksessä.

Vierailija
21075/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin turhaan odottanut jotain kehuja, jotain lämpöistä. Minä olen kehunut miestä monet kerrat, vastaa vain "kiitos". Kaipa tämä kertoo jo kaiken...

Ohis

Jeps. Tuo oli sille, jota olen kehunut. Tietysti voi ajatella, että ottaa positiivisesti kontaktia, kun kyselee neuvoa ja antaa ymmärtää, että arvostaa osaamista. Kiva olisi kuitenkin kuulla, että on kivasti pukeutunut tms.

Vierailija
21076/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt järjestämässä kuumaa hotellilomaa toisen kanssa. Silti kaivelee se kaivattu, joka puhui ja puhui vastaavasta, mutta mikään ei etene, ja hän loittonee vain. Viestejä ei enää oikein kuulu, ainakaan oma-aloitteisesti.

Joten kai tämä nyt on se suunta mihin lähden. Poispäin hänestä jonka oikeasti halusin. Vaikka turhaa kai toivoin edes että yhtä yötä enempää olisi seurannut kuitenkaan.

Vierailija
21077/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit hit the fan kirjoitin minäkin täällä aikoinaan, mutta nyt ei kyllä ookkaan onneks musta kyse, sillä kaikki on semi selvää ja semi okei.

Lähen haistelemaan syystuulta lempihoitoni (koira) kanssa :)

Vierailija
21078/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä silloin on pielessä? Eikö ihminen saa kaivata seuraa ja etsiä sopivaa kumppania? Kiinnostus ei ole aina molemminpuolista ja useimmat kohtaam

Kuulostaa siltä ettei tiedä mitä haluaa.

Vierailija
21079/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään väärää ole, sopii toisille ja ovat vaan sellaisia. 

Yhdellä tutulla taas säpinää uuden ihmisen kanssa ja se uusi ihminen vaikuttaa kaiken hänen kertomansa mukaan olevan samanlainen säpinöitsijä. Aiemmin tälle alkusyksylle tuo sama tuttu oli reissussa jonkun toisen tyypin kans jonka kanssa oli jonkinlainen suhde, mutta se meni puihin. Aiemmin tänä vuonna oli jotain muuta. Kaikki nämä toiset osapuolet olleet samaa kaliiberia eli säpinähemmoja myös, niin mikäpä siinä :D Ei kuulu muille.

Minä ja ihastus ollaan myös samaa kaliiberia, kumpikaan ei säpinöi eikä ole sellasta levottomuutta kuin tuolla tutulla ja hänen tapailemillaan tyypeillä. 

Vierailija
21080/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, laitahan tunnistetta kehiin.

Viestittelyä vuosien jälkeen.

Ketju on lukittu.