Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Söteem biisi ei ollut aloittajalta, joka puhui takaapäin lähestymisestä, se oli sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Sä ansaitset jotain paljon parempaa kuin minut.
Ei. Me nimenomaan ansaitaan toisemme hänen kanssaan.
Mummo Kylli Ritva Kaunokki ehtii uutta mökkiä, tuopi ryijyn, kapiokirstun ja emäntäin tarvikkeet itse. Vastaus nimimerkki : loppuelämän talo.
siisti, ei meluava eikä savuava siivo .
Sait minut hymyilemään. Ehkä siksi ikävöin sinua niin paljon. Olet valoni. Helliä suudelmia ja silittelyjä, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos rakastaa toista? Entä jos toisen mielenterveyden oire ei haittaa? Tai se, ettei se toinen omista mitään. Se, että hän on sössinyt kaiken elämässään tai ettei hän käy edes salilla tai harrasta mitään?
Entä jos rakastaa luuseria, joka on kiltti? Koskaan ei sanoisi mitään kovin rumaa eikä pettäisi.
Joskus se voi riittää.
Mietit varmaan, että miten mä jaksan elää näin tylsää elämää. Mutta oon vain alkanut arvostaa luontoa ja sellaista hidasta elämää. Luonnon keskellä se toteutuu parhaiten. Jotenkin oon kyllästynyt kaikkialta tulvivaan informaatioon, kiireeseen ja kaikkiin vaatimuksiin mitä pitäis minkäkin asian eteen tehdä, jotta ois edes pienen pieni mahdollisuus onnistua. Paitsi ettei onnistu kuitenkaan sittenkään. Ehkä olen henkisesti jo jotenkin ikäloppu. Tykkään yksinkertaisuudesta ja jumahdan asioihin. On mulla toisaalta unelma yrittää ja kehittyä, mutta se into loppuu aina äkkiä, kun kaikki tuntuu nykyään niin monimutkaiselta ettei jaksa.
Nuku hyvin, onnellisia unia sinulle. Olet ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Me nimenomaan ansaitaan toisemme hänen kanssaan.
Me ja me.
Juu, kai minäkin rakast(i)an. Mutta kaikki on niin vaikeaa. Ehdin tämän vain sanomaan. Nukuhan sinäkin.
Tarkistusnumero oli 222. Mielenkiintoista. Tässä 883..
Vierailija kirjoitti:
Sait minut hymyilemään. Ehkä siksi ikävöin sinua niin paljon. Olet valoni. Helliä suudelmia ja silittelyjä, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Saat
Vierailija kirjoitti:
Mietit varmaan, että miten mä jaksan elää näin tylsää elämää. Mutta oon vain alkanut arvostaa luontoa ja sellaista hidasta elämää. Luonnon keskellä se toteutuu parhaiten. Jotenkin oon kyllästynyt kaikkialta tulvivaan informaatioon, kiireeseen ja kaikkiin vaatimuksiin mitä pitäis minkäkin asian eteen tehdä, jotta ois edes pienen pieni mahdollisuus onnistua. Paitsi ettei onnistu kuitenkaan sittenkään. Ehkä olen henkisesti jo jotenkin ikäloppu. Tykkään yksinkertaisuudesta ja jumahdan asioihin. On mulla toisaalta unelma yrittää ja kehittyä, mutta se into loppuu aina äkkiä, kun kaikki tuntuu nykyään niin monimutkaiselta ettei jaksa.
Sama!!
Niin paljon mahtuu pieneen sydämeen. Kipujeni kanssa kipuilen. Halaus kaivatulleni. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt ihmissuhde, jonka kanssa olen henkisesti eri levelillä kuin aiempien kanssa. Suhteessamme pystymme molemmat kertomaan ja analysoimaan syvällisesti tunteitamme ja kokemuksiamme. Hän pyysi minua oppaakseen tässä loppuelämässämme, mutta itse ajattelen että minulla on enemmän opittavaa häneltä. Hän kertoi minun avanneen hänessä puolen, jonka tietoisuudesta hänellä ei ollut syvempää aavistusta kaiken muun kiireen keskellä.
Nyt tuntuu hyvältä ja vielä enemmän mielenrauhalta. Etsintä on loppunut, toivottavasti lopullisesti.
Onnea sinulle!
Emmille pusu