Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toimisit nyt, jos palattaisiin sen erään kesäkuun tapahtumiin?
Kertoisin mitä sinusta haluan.
Mitä haluat?
Sinut, sellaisena kuin olet.
Kenet?
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, että mitä oikein edes haluat minusta. Tuolloin tilanne vei niin kovaa vauhtia, että vasta myöhemmin kerkesin miettiä mitä siinä oikeastaan edes tapahtui. Kysymysmerkiksi jäin.
En enää koskaan tule sinne katselemaan sitä touhua.Onneksi samaa voi harrastaa muuallakin.Tajusin,että nautin siitä paljon enemmän nykyään kuin siellä. Ilmapiiri on rennompi ja pystyy keskittymään olennaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttäkö, kun kerron joka päivä, että mulla on ikävä?
Minä kerroin aikani. Kehuin joka käänteessä, kerroin miten ikävöin viestejään ja kuinka tärkeä hän minulle on. Hän sanoi aina kiitos kehuihin.
Minussa taas ei ole mitään kehuttavaa.
Pakko on suitsia käytöstäni, pitäydyn vastedes seksipuheissa.
Mun ei olisi pitänyt pistää niitä viestejä humalan piikkiin. Mun olis pitäny sanoa kaikki suoraan, vaikka tuskin se lopputulosta olisi muuttanut. Nämä olisin tehnyt toisin viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Hieno kuu oli tuolla
Katoin samaa ja mietin, et jos se olis juustoa, mä jaksaisin syödä sen.
"Ei, juuri sinua ajattelen. Lähtisitkö joskus kahville kanssani?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyden muuttaminen voi aiheuttaa arvaamattomia seurauksia, koska pienetkin teot voivat muuttaa tulevaisuutta merkittävästi. Tämä voi johtaa niin kutsuttuun perhosefektiin, jossa pienet muutokset kasvavat suuriksi ongelmiksi ajan kuluessa. Lisäksi aikaparadoksit, joissa oma olemassaolo tai tapahtumien looginen kulku vaarantuu, tekevät menneisyyteen puuttumisesta riskialtista. Koska seurauksia ei voi ennustaa, menneisyyden muuttaminen ei yleensä johda toivottuun lopputulokseen.
Se leffa oli tosi hyvä! Vois kattoo uusiksikin!
Vierailija kirjoitti:
"Ei, juuri sinua ajattelen. Lähtisitkö joskus kahville kanssani?"
Vastaus kenelle?
Hyvää yötä kauniille sauniolle ja pienelle kissankellolle, jos oisitte täällä, tarjoisin teille kaakaot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyden muuttaminen voi aiheuttaa arvaamattomia seurauksia, koska pienetkin teot voivat muuttaa tulevaisuutta merkittävästi. Tämä voi johtaa niin kutsuttuun perhosefektiin, jossa pienet muutokset kasvavat suuriksi ongelmiksi ajan kuluessa. Lisäksi aikaparadoksit, joissa oma olemassaolo tai tapahtumien looginen kulku vaarantuu, tekevät menneisyyteen puuttumisesta riskialtista. Koska seurauksia ei voi ennustaa, menneisyyden muuttaminen ei yleensä johda toivottuun lopputulokseen.
Se leffa oli tosi hyvä! Vois kattoo uusiksikin!
Myös oasiksen tohon leffaan tekemä biisi on tosi hyvä. Sivuhuom
Jaahas, taas jokailtaisen rituaalin aika eli hyvän yön toivotukset. Ei enää nähdä, mutta kyllä mä vielä muistan sut.
Hitto, että haluan yhtä vanhempaa naisihmistä, mutta tunnen itseni aina ihan poikaseksi hänen seurassaan, vaikka naisista minulla paljonkin kokemusta. Turhauttavaa, kun ei ole tottunut tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttäkö, kun kerron joka päivä, että mulla on ikävä?
Minä kerroin aikani. Kehuin joka käänteessä, kerroin miten ikävöin viestejään ja kuinka tärkeä hän minulle on. Hän sanoi aina kiitos kehuihin.
Minussa taas ei ole mitään kehuttavaa.
Pakko on suitsia käytöstäni, pitäydyn vastedes seksipuheissa.
Nyt saat kehuja. Olet varsinainen hurmuri.
Minulla on nyt ihmissuhde, jonka kanssa olen henkisesti eri levelillä kuin aiempien kanssa. Suhteessamme pystymme molemmat kertomaan ja analysoimaan syvällisesti tunteitamme ja kokemuksiamme. Hän pyysi minua oppaakseen tässä loppuelämässämme, mutta itse ajattelen että minulla on enemmän opittavaa häneltä. Hän kertoi minun avanneen hänessä puolen, jonka tietoisuudesta hänellä ei ollut syvempää aavistusta kaiken muun kiireen keskellä.
Nyt tuntuu hyvältä ja vielä enemmän mielenrauhalta. Etsintä on loppunut, toivottavasti lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, taas jokailtaisen rituaalin aika eli hyvän yön toivotukset. Ei enää nähdä, mutta kyllä mä vielä muistan sut.
Hyvää yötä.
Olen yleensä käynyt täällä ikävöimässä erästä kaivattua. Nyt en hetkeen, koska kun ei olla nähty on alkanut unohtua. Onnellinen minä kai.
Tällä viikolla tapasin sitten erään toisen. Joka katsoi sellaisella ilmeellä jota ei voi väärin tulkita. Olipa kiusallista.
Halusin vain jakaa. Oikeasti haluaisin ettei kukaan katsoisi niin.
Vähän samanlainen juttu täälläkin.