Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita miehiä jotka ei saa levähtää töiden jälkeen?

Vierailija
16.08.2024 |

Ahdistaa jo kun tietää mikä tehtävä lista odottaa viikonlopuksi kun tulen töistä. Olisi vaan niin kivaa olla rauhassa ja nukkua ,syödä hyvin ja rentoutua ka kerätä voimia ensi viikkoa varten .Olenko ainut ?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies säästyisi tuollaiselta kun ottaisi hyvän sään aikana aasialaisen vaimon.

Vierailija
22/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs voisikin olla businessrako: lepopäivä perheen isälle. Saa nukkua ja olla rauhassa. Hyvä isänpäivä lahja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Jos olet työssä ja  haluat työpäivän jälkeen levätä ja syödä hyvin,  niin tottakait se on mahdollista ja on vain yhden puhelun tai viestin päässä ja palkkaat kotiisi siivoojan ja kokin, joka mahdollistaa makoisan elämän.

Rahalla ap. tyyppiset ongelmat ratkaistaan, vai eikö fyrkkaa löydy, mutta haluat silti luksuselämää toisten mahdollistamana. 

Vierailija
24/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani haluaa täydellisen elämän lukuisille sosiaalisenmedian alustoille, niin olet pulassa. Toinen on sitten 24/7 pipo kireällä suorittavat ihmiset. Eikä näissäkään ole mitään vikaa, mutta eivät vaan ole kaikkia varten. Itse en töistä halua palata töihin ja järjestelen elämäni siten ettei myöskään tarvitse.

Vierailija
25/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puoliso oletettavasti käy myös töissä. Tehtäviä kotona kasaantuu, ap varmaan toivoo töiden tekevän itse itsensä tai siis naisen jotta voi rentoutua itse. Suosittelen siivouspalvelun ottamista to tai pe, se jo auttaa paljon ja jää molemille enemmän aikaa rentoutua.

Vierailija
26/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pysyä sinkkuna, jos haluaa elää leppoisaa elämää. Varsinkaan lasten syntymisen jälkeen ei kummallakaan ole aikaa vain lojua.

Vierailija
27/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies säästyisi tuollaiselta kun ottaisi hyvän sään aikana aasialaisen vaimon.

Joo ja mahdollisimman nuorena, mielellään jo teini-ikäisenä nämä miesvauvat pois äidinhelmoista thainaisen hoidettavaksi. 

Vierailija
28/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti tilanteita, että työnkuorma kaatuu miehen niskoille ja mies on ns. ylityöllistetty. Valitettavasti tilanne kuitenkin useammin on sellainen, että töiden jälkeen nainen käy kaupassa, laittaa ruuan, pesee pyykit, auttaa läksyissä, katsoo seuraavan päivän vaatteet ja tarha/koulutarvikkeet. Tässä menee koko ilta ja seuraavana päivänä kaikki alkaa alusta. Väsynenä valittaa ja kun ei apua saa tarpeeksi, niin alkaa se miesten inhoa jäkätys. Jos nainen jäkättää kannattaa miettiä mitä itse voisi tehdä toisin. Jos oma osuus on jo tunteja päivässä, niin sitten on vakavan keskustelun paikka. Mikäli edelleen elämä on mälsää, niin ehkä ainoa järkevä vaihtoehto on pistää tavarat jakoon. 

Vierailija
29/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti itse päättänyt hommata puolison ja lapsia ja omakotitalon. Kuvitteliko hän, että ne jotenkin hoitavat itsensä, tai että puoliso ne kaikki hoitaa? Kyllähän vapaa-aikaa saa rahalla.

Vierailija
30/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli aina jaksaa naurattaa kun perheettömät ulisee kuinka rankkaa on. Sitten se rankkuus vasta alkaa kun perheen lisäystä ruvetaan saamaan ja se kestää parikymmentä vuotta. Itelle riitti kaksi enkä tee yhtään enempää, koska yksi ei oikein ole vaihtoehto, niistä tulee aina niin omituisia jossei oo sisaruksia.

Vierailija
31/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ole ainut, kyllä naiskäskyttäjiä riittää Suomessa. 

Jos minä naisena joudun heti kotiovesta sisään astuttuani alkaa tekee perheelle ruokaa, tyhjentää ja täyttää tiskinonetta sekä siivota ruuanlaiton jäljet niin miehen täytyy yhtälailla kotiin tullessaan alkaa siivoamaan olohuonetta ja mahdollisesti makuuhuonetta, lasten tehtävä on pitää oma huoneensa joka päivä järjestyksessä (tavarat omille paikoilleen yms)

Mutta ei imurointia tarvi joka päivä tehdä. Ruoka pitää harmillisesti tehdä joka päivä. Sillä vaikka laitan ison vuokallisen ruokaa ja lisukkeet päälle, lappaa tämä raavas bmi 29 kokoinen mies puolet siitä omalle lautaselleen. Se siitä suunnitelmasta, että ruokaa riittäisi seuraavallekin päivälle. 

Vierailija
32/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sinun vaimosi viikonloppuna olla rauhassa ja nukkua ,syödä hyvin ja rentoutua ja kerätä voimia ensi viikkoa varten. Jos ei, niin ymmärrät varmaan ettet sinäkään voi. Vai olisiko reilua että vaimosi siivoaa, pyykkää, kokkaa ja hoitaa lapset koko viikonlopun ja sinä vain rentoudut. 

Vierailija
33/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuli aina jaksaa naurattaa kun perheettömät ulisee kuinka rankkaa on. Sitten se rankkuus vasta alkaa kun perheen lisäystä ruvetaan saamaan ja se kestää parikymmentä vuotta. Itelle riitti kaksi enkä tee yhtään enempää, koska yksi ei oikein ole vaihtoehto, niistä tulee aina niin omituisia jossei oo sisaruksia.

Ei sitä perheenlisäystä tule jos sitä ei varta vasten tee. Perheettömät harvemmin ulisee kotitöiden raskautta.

Vierailija
34/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää puhuko enää "avun saamisesta", nainen ei ole täysvastuussa kodin töistä niin, että häntä voi sitten halutessaan auttaa!

Kummankin aikuisen perheessä täytyy tehdä osansa kotitöistä.Tai sitten pitää ulkoistaa jokin osa niistä, jos on niin hankalaa. Ulkoistaja maksaa.

Vierailija
35/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä töiden jälkeen laitettava ruokaa vaimolle ja tyttärelle. Eilen siivosin, niin ei tarvitse tänään sitä tehdä.

Vaimo ja 20v tytär makaa kaiket päivät kotona.

Vierailija
36/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on saanut siirtyä suoraan sohvalle ja pysyä siinä koko illan tarjoiltavana. Joskus menee urheiluharrastukseen tai kävelylle.

Välillä tulee käskyjä hiljentää lasten riidat tai kommenttia huonosti siivotuista paikoista. Ruuastakin tulee vaihtelevasti kommentteja.

Silti huutelee "mee töihin" ja kuulemma en tee mitään ja nukun 10h päivässä.

Meillä myös lapsia.

Noh ehkä hän haluaisi oikeasti, että on toistepäin. Meitä on moneen junaan. 

Vierailija
37/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu mun luo. Ollaan, ei tehdä mitään. Se on aivan ihanaa. Nukutaan ja lepäillään. Luetaan, kattellaan elokuvia. Ulkoillaan sillon kun se itselle sopii, ei tartte yhtäaikaa tehdä muuta kuin kuhertelua 🤗

En tuu. Joutuis panee. Ei jaksa

Vierailija
38/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ole ainut, kyllä naiskäskyttäjiä riittää Suomessa. 

Minä käskytän vaan kuskaamaan autolla ruokakauppaan tai lapsen harrastukseen.

Hirveä Justiina. 

Vierailija
39/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu mun luo. Ollaan, ei tehdä mitään. Se on aivan ihanaa. Nukutaan ja lepäillään. Luetaan, kattellaan elokuvia. Ulkoillaan sillon kun se itselle sopii, ei tartte yhtäaikaa tehdä muuta kuin kuhertelua 🤗

En tuu. Joutuis panee. Ei jaksa

Halaus riittää 🤗

Vierailija
40/68 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä töiden jälkeen laitettava ruokaa vaimolle ja tyttärelle. Eilen siivosin, niin ei tarvitse tänään sitä tehdä.

Vaimo ja 20v tytär makaa kaiket päivät kotona.

Tuossa on jo kasvatus mennyt pieleen, jos 20 v tytär ei tee mitään. Ei aikuisille ole mikään pakko laittaa ruokaa. Tehköön itse ruokansa. Meillä kokkaa  monta kertaa viikossa 19 v poika.