Muita miehiä jotka ei saa levähtää töiden jälkeen?
Ahdistaa jo kun tietää mikä tehtävä lista odottaa viikonlopuksi kun tulen töistä. Olisi vaan niin kivaa olla rauhassa ja nukkua ,syödä hyvin ja rentoutua ka kerätä voimia ensi viikkoa varten .Olenko ainut ?
Kommentit (68)
En ole mies, mutta kyllä. Omakotitalo, mökki ja lapset pitää kiireisenä. Miestä ei ole. Näin menty nyt 10 v ja toki välillä väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta kyllä. Omakotitalo, mökki ja lapset pitää kiireisenä. Miestä ei ole. Näin menty nyt 10 v ja toki välillä väsyttää.
Sama. Toki on vielä pari koiraa, ja urheiluharrastus. Kiirettä pitää, kun työtkin pitää hoitaa. Näin on menty jo 15 v, onneksi lapsista vuosi vuodelta vähemmän hommaa ja enemmän apua.
n50
Et varmasti ole ainut, kyllä naiskäskyttäjiä riittää Suomessa.
Tutkimusten mukaan Suomessa on satoja tuhansia vastaavassa tilanteessa olevia miehiä. Nykyajan naisista niin iso osa on patalaiskoja.
Hyi. Kuka tuommoista jaksaa. Eroa.
Olen sinkku. Onhan se mukaavaa, että voin tehdä tai tai olla kotiin tullessani, mitä tykkään. - Ikävää on se, että ellen itse tee, niin ei asioita kukaan muukaan tee puolestani, saati kiitä muuta ei myöskään moiti tekemisistäni. Joskus olsi kiva, jos joku edes huomaisi. Mutta parempi näin kuin parisuhteessa, jossa olisi toiselle vain ilmaan ja näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Toki on vielä pari koiraa, ja urheiluharrastus. Kiirettä pitää, kun työtkin pitää hoitaa. Näin on menty jo 15 v, onneksi lapsista vuosi vuodelta vähemmän hommaa ja enemmän apua.
n50
Ja tämähän oli tekoälyn luoma kommentti.
Vaimoni keksii kaikenlaista .aavistan että tälle viikonlopulle on ainakin pensasaitojen leikkaus rännien putsaus ja perinteinen viikottainen Ap hyötykäyttöasemalla käynti
Mitä ap tekee työkseen kun noin rasittaa 8/5 ? Kaivaa ojaa lapiolla ?
Meillä oli noin, mutta sitten alettiin pitää viikkopalavereita hoidettavista asioista.
Tuskin olet ainut, oletko kertonut tästä puolisollesi? Kommunikaation puute on aika yleistä. Sen sijaan murjotetaan hiljaa tai riidellään, kannattaa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Kuka tuommoista jaksaa. Eroa.
En ole ap, mutta erosinkin lopulta, mutta aika pitkäähän nainen voi kiristää lapsilla. Nyt kun ovat tulivat teini-ikään, niin älysi itse häipyä.
Hassua, miten paljon helpompaa elämä on lasten kanssa. Toki isot lapset eivät itse samalla tavalla työllistä - siivoavat huoneensa ja saattavat kokatakkin koko porukalle.
Tuu mun luo. Ollaan, ei tehdä mitään. Se on aivan ihanaa. Nukutaan ja lepäillään. Luetaan, kattellaan elokuvia. Ulkoillaan sillon kun se itselle sopii, ei tartte yhtäaikaa tehdä muuta kuin kuhertelua 🤗
Vaimo on vauvan kanssa kotona ja kun sinne pääsen niin vaimo ei tee enää mitään. Kaikki jää vastuulleni ja hän saattaa lähteä shoppailemaan. Toki pyytää siihen minulta rahaa. Lapsestani kyllä tykkään. Teen myös seuraavan päivän ruoat. Olen varmaan tossun alla, mutta vältän riitaa, joka siitä tulee, jos en toimi näin. Pakko myöntää, että en halua elää elämääni jatkossa näin.
En ole mies, ja olen sinkku. Mutta ahdistaa jo, kun tietää mikä tehtävälista odottaa viikonlopuksi kun tulen töistä. Olisi vaan niin kivaa olla rauhassa ja nukkua, syödä hyvin, rentoutua ja kerätä voimia ensi viikkoa varten.
Mutta ikävä kyllä joskus ne kotityötkin on tehtävä.
Eli miten ap toivoisi asioiden menevän?
- aita jätetään leikkaamatta jatkossa?
- vaimo hoitaa aidan leikkuun?
- ap/vaimo maksaa aidan leikkuun jollekkin muulle?
niin minäkin haluaisin vaan olla. Mutta jos on hommannut omakotitalon ja lapsia niin töiden lisäksi on paljon tehtävää kotona. Annan vinkin aplle että puhu ongelmasta. Se että jättäisit esim kaikki kotityöt puolison vastuulle ei ole reilua. Mutta ehdota että muutatte kerrostaloon niin kaikki pihahommat jää pois. Tai ostatte osan kotitöistä muilta ym ym.
Työpäivän päättymisestä alkaa toinen, kun lapset ymmärrettävästi tulee mukana kuin takiaiset.
Viikonlopuksi pitää myös keksiä sitä sun tätä ja luonnollisesti naisen pitäisi saada taukoa lastenhoidosta. Ikään kuin roolini olisi yhtään parempi ja etteikö vaimo saisi työpäivien jälkeen tehdä omia juttuja jo entuudestaan.
Käykö vaimo töissä? Odotatko hänen tekevän kaikki kotihommat, kun sinä rentoudut ja lepäät?
Olet ainut.