Onko sellainen hoikka ihminen mielestäsi, jonka farkkukoko on 34/32?
Kommentit (17)
Miksi tarvitset vastauksen tällaiseen kysymykseen?
Tuumissa tuo 34 voisi vastata 27' ' .
Mutta lyhyelle naiselle tuo koko on kyllä aika suuri.
enkä mielestäni ole hoikka. vähentämisen varaa on.
ei voi kovin pitkästä naisesta (oletetaan siis olevan naisen koko) olla kyse, jos lahe on sen 32, eli ehkä hiukka sitä ylimäärästä löytyy..
Tietenkin tuumakoko 27 on hoikka, ellei sitten tosi lyhyt ja " pieniluinen" . Luulin että tarkoitit tuumakokoa 34, joka on normaalipituisella jo tuhdihko.
Mun miehellä farkut 34/34(36). Jos olisin nainen, niin aika hassu koko olisi 34/32, jos siis TUUMISTA kyse.
Vierailija:
Mutta lyhyelle naiselle tuo koko on kyllä aika suuri.
naisille siis. ovat sitten vaan isokokoisia.
Varmaan ap helpottaisi, jos tulisit nyt kertomaan, että minkälaisesta kokomerkinnästä on kyse? Tuumat vai tavalliset naistenvaatekoot? Vai mitä?
repikää siitä onko tämä koko lihavalle vai hoikalle naiselle.
Minun mielestäni normaalikokoiselle, ehkä vähän voisi pudottaa ylimääräistä pois..
Mulla housut norm. koossa 42 ja tuumissa 34. Ja tarkotus jatkaa laihduttamista vielä n. 8kgllä, 16 jo takana:)
Minä _en_ ole hoikka tällä hetkellä ja jalassa farkut tuumakokoa 29/32. Jos vyötärö olisi tuumakokoa 34, niin olisin aivan sairaasti ylipainoinen!!! Nyt 63kg/168cm ja raskauskiloja 3 jäljellä.
Eli en ole hoikka ihminen, vaan omenalihava. Kiloja -10 pois, niin parempi, sitten meneekin taas jo koko 28/32.
mun miehellä on just tuo koko, ja siitä ei saa lihavaa millään... 180cm ja 75kg.