Kukapa olisi uskonut, että Kamala Harris voittaa vaalit. Trumpin sammallus osoitti hänen olevan vanha pappa
Ei sitä edes Muskin miljardeilla hankitut kauneusvoiteet peitä. Onnea Kamala, tuleva Yhdysvaltain 47. presidentti!
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumppi on samanlainen seniili pappa kuin Bideekin, eivät kumpikaan kuulu valkoiseen taloon vaan vanhustentaloon.
No tämähän se juuri on. Bidenin rinnalla Trump näytti pikkaisen vähemmän seniililtä, mutta nyt se näkyy hyvin, kun ei ole enää seniilimpää vieressä, että myös tämä toinen kääkkä on oikeasti aivan vanhuudenhöperö papparainen.
Jännä, onkohan se joku toinen Trump minkä minä olen nähnyt? Mies joutui murhayrityksen kohteeksi ja toipui siitä hämmästyttävän nopeasti. Hän piti täysin takeltelematta 1,5 tunnin puheen kun palasi lyhyen toipumisaikansa jälkeen kannattajiensa eteen.
JA ihmettelen ikärasismia. Onko teillä noin kurja tulevaisuus, että olette täyin ikäloppuja jo alle 80-vuotiaina? Oma isoäitini on sen ikäinen ja elää elämäänsä täysillä , dementia on kaukana. Nykyään nuoruutta pidennetään jatkumaan vaikka kuinka pitkälle ja sitten ollaankin jo hautakunnossa alle 80-vuotiaian, niinkö? Eli nuoruudesta suoraan hautaan? Sairas maailma.
ps. En ole koskaan, siis todellakaan koskaan tavannut ilkeämpiä ja ylimielisempiä ihmisiä kuin vasemmiston kannattajat. Esitetään hyviä ihmisiä ja hyvesignaloidaan saman mielisten kanssa ja todellisuudessa ollaan julmia kaksinaamaisia ihmishirviöitä valmiina tuhoamaan kaikki eri mieltä olevat. Mutta onhan se nähty mihin sosialismi vie, kauheita esimerkkejä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka toki Harris hyvän näköinen nainen onkin, se naurun hohotus antaa kyllä kuvan hämmentyneestä ihmisestä joka ei osaa mitään järkevää sanoa. Varapresidenttikautena Harris on pidetty paitsiossa ihan syystä. Olisi ollut loistava mandaatti esitellä niitä poliittisia kykyjään mutta ilmeisesti niitä ei ole kovinkaan paljon.
Ihan pelottaa miten tätä naista vedetään kölin alta väittelytilanteessa. Siinä ei hohotukset auta.
Kyllä, antaa itsestään todella typerän vaikutelman. Ei politiikka ole tanssia ja wokettamista, se on aika raakaa touhua ja vaatii tietynlaisia kykyjä. Sukupuolella tässä ei ole merkitystä vaan nimenomaan Harrisin kyvyttömyydellä presidenttiyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumppi on samanlainen seniili pappa kuin Bideekin, eivät kumpikaan kuulu valkoiseen taloon vaan vanhustentaloon.
No tämähän se juuri on. Bidenin rinnalla Trump näytti pikkaisen vähemmän seniililtä, mutta nyt se näkyy hyvin, kun ei ole enää seniilimpää vieressä, että myös tämä toinen kääkkä on oikeasti aivan vanhuudenhöperö papparainen.
Jännä, onkohan se joku toinen Trump minkä minä olen nähnyt? Mies joutui murhayrityksen kohteeksi ja toipui siitä hämmästyttävän nopeasti. Hän piti täysin takeltelematta 1,5 tunnin puheen kun palasi lyhyen toipumisaikansa jälkeen kannattajiensa eteen.
JA ihmettelen ikärasismia. Onko teillä noin kurja tulevaisuus, että olette täyin ikäloppuja jo alle 80-vuotiaina? Oma isoäitini on sen ikäinen ja elää elämäänsä täy
😄
Kyllä minäkin voisin pitää 1,5 tunnin puheen, mikäli ei tarvitsisi sanoa mitään älykästä, vaan sanoisi mitä ensimmäisenä mieleen tulisi, ja saisin valehdella ihan mitä huvittaa.
Kuten Trump teki.
Olenko nukkunut kaiken ohi.. En löytänyt miltään uutissivustolta tietoa USA:n presidentinvaalien voittajasta. Luulin, että vasta marraskuussa.
USAssa ongelma on se, että monen republikaanin on vaikea taipua äänestämään Harrisia, vaikka tietävät kyllä, että pitäisi. Onneksi aika moni korkean profiilin republikaanipoliitikko on viime aikoina tehnyt ulostuloja aiheesta. Eli ihminen voi pysyä republikaanina, vaikka kerran äänestäisikin demokraatteja kansakunnan tulevaisuuden takia. Seuraavissa vaaleissa sitten täysjärkinen ehdokas myös GOPilta.
Vierailija kirjoitti:
Uusi maailma, tule jo!
Olis aikakin heillä siirtyä uuteen aikaan ja maailmaan. Eiköhän seniilit papparaiset ole tarpeeksi
hallinneet tällä planeetalla.
t . M59
Vierailija kirjoitti:
USAssa ongelma on se, että monen republikaanin on vaikea taipua äänestämään Harrisia, vaikka tietävät kyllä, että pitäisi. Onneksi aika moni korkean profiilin republikaanipoliitikko on viime aikoina tehnyt ulostuloja aiheesta.
Voittaja valitaan liikkuvien äänestäjien avulla.Jos demokraatit onnistuvat houkuttelemaan heitä, ei haittaa vaikka kaikki vannoutuneet republikaanit äänestävät omaa ehdokastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka toki Harris hyvän näköinen nainen onkin, se naurun hohotus antaa kyllä kuvan hämmentyneestä ihmisestä joka ei osaa mitään järkevää sanoa. Varapresidenttikautena Harris on pidetty paitsiossa ihan syystä. Olisi ollut loistava mandaatti esitellä niitä poliittisia kykyjään mutta ilmeisesti niitä ei ole kovinkaan paljon.
Ihan pelottaa miten tätä naista vedetään kölin alta väittelytilanteessa. Siinä ei hohotukset auta.
Ai trumppiko hänet pystyisi vetää? Vanha, seniili, omiaan mokeltava pappa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole hoitanut pressan virkaa jo pitempään, taustalla. Biden ei ole ollut kunnossa vuosiin.
Oletko koskaan kuullut, kun Harris puhuu? Ei hänen kognitiivinen kapasiteettinsa riitä presidentin viran hoitamiseen. Biden toki oli seniili, mutta normaalitilassaan ei sentään imbesilllin tasolla älyllisesti.
Olen, ja olen kuullut myös kun trump puhuu. Trump puhuu kuin kolmevuotias vanhan ukon suulla.
Trumpin kognitio menee alaspäin sitä vauhtia että saa nähdä jaksaako hän edes vaaleihin saakka. Netistä löytyy sellaisia videoita että Suomessa joko puhallutettaisiin tai laitettaisiin päivystykseen arvioon. Sössötyksen lisäksi Trump ei muista asioita oikein ja käyttää s
Mun isovanhemmat on noin kasikymppisiä. Ihania, vetreitä ja sydämmellisiä vanhuksia. Kellään ei havaittavaa dementiaa tms. Mutta en silti haluaisi heitä enää hoitamaan mitään vastuullisia asioita, edes lasten kerhon kahvikassaa. Aikansa kaikella. Nuoruus nuoruudelle ja vanhuus vanhuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA ihmettelen ikärasismia. Onko teillä noin kurja tulevaisuus, että olette täyin ikäloppuja jo alle 80-vuotiaina? Oma
😄
Kyllä minäkin voisin pitää 1,5 tunnin puheen, mikäli ei tarvitsisi sanoa mitään älykästä, vaan sanoisi mitä ensimmäisenä mieleen tulisi, ja saisin valehdella ihan mitä huvittaa.
Kuten Trump teki.
Lainaaminen ei taaskaan onnistu, niin vastaan sitten näin. Eli olet siis kuunnellut tuon kyseisen Trumpin puheen, koska tiedät hänen valehdelleen. Voitko lyhyesti tiivistää, mitä kaikkea hän siinä valehteli? Jos syyttää toista ihmistä valehtelijaksi, olisi myös hyvä pystyä todistamaan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole hoitanut pressan virkaa jo pitempään, taustalla. Biden ei ole ollut kunnossa vuosiin.
Oletko koskaan kuullut, kun Harris puhuu? Ei hänen kognitiivinen kapasiteettinsa riitä presidentin viran hoitamiseen. Biden toki oli seniili, mutta normaalitilassaan ei sentään imbesilllin tasolla älyllisesti.
Olen, ja olen kuullut myös kun trump puhuu. Trump puhuu kuin kolmevuotias vanhan ukon suulla.
Trumpin kognitio menee alaspäin sitä vauhtia että saa nähdä jaksaako hän edes vaaleihin saakka. Netistä löytyy sellaisia videoita että Suomessa joko puhallutettaisiin tai laitettaisiin päivystykseen arvioon. Sössötyksen lis
Okei, jännää ikärasismia. Mun isovanhemmat ovat myös kaksikymppisiä, ja heillä on paljon luottamustehtäviä. Pitäisikö heidät lukita kotiinsa mököttämään, kun sitä ikää nyt on vain liikaa vaikka toimintakyky on kuin viisi-kuusikymppisellä. Jep jep.
Ikärasismia todellakin on, sen näkee ainakin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin kognitio menee alaspäin sitä vauhtia että saa nähdä jaksaako hän edes vaaleihin saakka. Netistä löytyy sellaisia videoita että Suomessa joko puhallutettaisiin tai lai
Siis kasikymppisiä ja vähän päällekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA ihmettelen ikärasismia. Onko teillä noin kurja tulevaisuus, että ole
Iltasanomat tiivisti Trumpin valheet, kun kyselit niitä:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010574581.html
Täällähän Trump-fanit ollu kiukkusena. Ottaako hermoon? Häh? HÄH!
Trumppi seisoo kuin tuote-esittelijä ruokatavaroita ihmettelemässä pöydän ääressä. Hauskin mainos tähän mennessä.
Myyvät trumppimukia, jota katsoessa kyllä säikähtäisi aamulla, niin vihaisena tuijottaa herran kuva mukissa, niinkuin susi olisi hyökkäämässä kimppuun.
Ihan kiva täällä höpistä usa:n vaaleista tosissaan. Ei tämä siellä vaikuta mihinkään.
Eli on ihan sisäpolitiikka meillä.
Vierailija kirjoitti:
Trump on outo.
USA:n demokraattien papukaijana toisteleman weird-hokeman kopioijat ovat todella omaperäisiä.
Trump kehui Harrisia kauniiksi.
Onhan tämä kaunis, mutta jo tuo osoittaa, että Trump ei jaksa kilvoitella nuorempaa naista vastaan.
Meni sekaisin, kun Bide lähti kisasta.