Kukapa olisi uskonut, että Kamala Harris voittaa vaalit. Trumpin sammallus osoitti hänen olevan vanha pappa
Ei sitä edes Muskin miljardeilla hankitut kauneusvoiteet peitä. Onnea Kamala, tuleva Yhdysvaltain 47. presidentti!
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö sä äänestämään? Ei Usan presidenttiä suomalaisten äänillä valita.
Ei saa seurata maailman mahdin vaaleja, ainakaan muualta kuin meiltä.
YLE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa jos saadaan nuori ja moderni johtaja USAan. Vaikuttaa politiikkaan ja asenteisiin myös Suomessa.
Hyvä esimerkki tosiaan naisille, että antamalla persettä miehille voi päästä vaikka pressaksi.
Sinun maailmassasi nainen ei pysty etenemään omilla ansioillaan, vaan sen on tapahduttava miehen sängyn kautta?
Olen eri, mutta kyllä se niin tuppaa menemään. Ethän sinäkään omaa mitään kykyjä ja kykenet ainoastaan väkyttämään vastaan miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumppi on samanlainen seniili pappa kuin Bideekin, eivät kumpikaan kuulu valkoiseen taloon vaan vanhustentaloon.
Trump kuuluu kylläkin vankilaan lusimaan.
Oletko oikeusoppinut vai millä auktoriteetilla lauot tällaisia väittämiä?
Rikollinen kuuluu vankilaan. Ymmärrätkö.
Mihin rikoksiin hän on syyllistynyt, mistä hänet on tuomittu? Kerro omin sanoin. Eikä tuomitut rikollisetkaan aina joudu vankilaan, ehdollinen vankeus on aika yleistä.
Miksi täällä vauva-palstalla pitäisi kenenkään alkaa Îgorille omin sanoin kertomaan, sellaista josta on runsaasti mediassa
Sinä sanot, että Trump on rikollinen, joka kuuluu vankilaan. Kyllähän sinun silloin pitäisi tietää, mistä sellaisista rikoksista hänet on tuomittu, joista voi saada ehdotonta vankeutta! Pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa jos saadaan nuori ja moderni johtaja USAan. Vaikuttaa politiikkaan ja asenteisiin myös Suomessa.
Hyvä esimerkki tosiaan naisille, että antamalla persettä miehille voi päästä vaikka pressaksi.
Sinun maailmassasi nainen ei pysty etenemään omilla ansioillaan, vaan sen on tapahduttava miehen sängyn kautta?
Olen eri, mutta kyllä se niin tuppaa menemään. Ethän sinäkään omaa mitään kykyjä ja kykenet ainoastaan väkyttämään vastaan miehille.
Kerrotko omat kykysi ja menestymisesti, mitä suurta oletkaan saanut aikaan. Siis sellaista, johon nainen ei pysty?
Kamala on huono vaihtoehto Joen tilalle. Hänellä ei ole poliittista uskottavuutta. Joe on iso hahmo ollut USA n politiikassa vuosikymmeniä mutta Kamala on pieni tekijä. Ei kanna valitettavasti voittoon asti tämä hätävara. Demokraatit tekivät virheen kun eivät jo aikaisemmin etsineet muuta vaihtoehtoa. Luottivat että Joe vielä jaksaa vaikka muut näkivät totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko omat kykysi ja menestymisesti, mitä suurta oletkaan saanut aikaan. Siis sellaista, johon nainen ei pysty?
1. En väkytä miehille vastaan. Kuten näet, et pystynyt olemaan väkyttämättä.
Suomen uutiset USAsta tulee suoraan CNN kanavalta, joka on sama kuin demokraattien puoluetoimisto. Kaikki on aina hyvin ja johdetaan galluppeja. Republikaanit on suoraan perk eleestä.
Uskon sataprosenttisesti mediaan, joka pimitti Bidenin rappeutumista kansalta neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tyhmä kuin saapas, niin ei tosiaan voi. Miehillä sama juttu, esim. Katainen ja Vilen etenivät hyvä veli -suhteiden avulla. Perseen antamisesta ei tietoa, mutta ehkä siihenkin on turvauduttu.
Yritätkö nyt oikeasti selittää, että ainoastaan valkoiset miehet voivat menestyä omilla avuillaan? Muun väriset tai sukupuoliset voivat menestyä vain siksi, että heitä suositaan tai jakavat seksiä valkoisille miehille? Sekö on se sinun väitteesi?
Et vissiin ymmärrä lukemaasi. Juurihan annoin esimerkkejä siitä, miten valkoiset miehetkin voivat edetä suhteiden, ei älyn, avulla. En jaksa jatkaa keskustelua va ja kin kanssa.
Sinä raukka et tajua ilman rautalangasta vääntämistä? Jos kirjoitan, että ainoastaan valkoiset miehet voivat menestyä omilla avuillaan, se ei tarkoita, että valkoiset miehet menestyvät aina automaattisesti omilla avuillaan. Varmasti vaikea konsepti, mutta yritä edes, kai sinun (oletettavasti) valkoisena miehenä pitäisi tuosta selvitä.
Ja kerro sitten viisaana ja tietävänä, että onko ikinä kukaan muut kuin valkoinen mies edennyt muiden kuin suhteiden / valkoisen miehen reittä kiipeämisen avulla?
Vierailija kirjoitti:
1. En väkytä miehille vastaan. Kuten näet, et pystynyt olemaan väkyttämättä.
Itse asiassa juuri väkytät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole hoitanut pressan virkaa jo pitempään, taustalla. Biden ei ole ollut kunnossa vuosiin.
Oletko koskaan kuullut, kun Harris puhuu? Ei hänen kognitiivinen kapasiteettinsa riitä presidentin viran hoitamiseen. Biden toki oli seniili, mutta normaalitilassaan ei sentään imbesilllin tasolla älyllisesti.
Olen, ja olen kuullut myös kun trump puhuu. Trump puhuu kuin kolmevuotias vanhan ukon suulla.
Trumpin kognitio menee alaspäin sitä vauhtia että saa nähdä jaksaako hän edes vaaleihin saakka. Netistä löytyy sellaisia videoita että Suomessa joko puhallutettaisiin tai laitettaisiin päivystykseen arvioon. Sössötyksen lisäksi Trump ei muista asioita oikein ja käyttää sitten jotain täytesanoja tai ei edes oikeita sanoja aivan kuten dementikot. Olisi mukava nähdä miten hän pärjäisi vaikka Mini Mental testissä nyt. Vähän luulen että täysiä pisteitä ei saisi.
Kyllä se on sellainen homma, että kyllä rikollinen Trump kuuluu linnaan lusimaan. Ei siitä ole kahta sanaa.
Trumpin länkytys iästä loppui kun tajusi itse olevansa vaalien huru-ukko.
Trumpin sammallus johtui varmaan äänitekniikasta tai väsymyksestä. Parempi pressa hän olisi kuin Kamala.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin sammallus johtui varmaan äänitekniikasta tai väsymyksestä. Parempi pressa hän olisi kuin Kamala.
Rikollinen ei ole parempi presidentti kuin Kamala.
Harriksen poliittinen linja on epäjohdonmukainen. Hän on esimerkiksi sanonut, että haluaa sittenkin vahvan rajan, vaikka hänen nykyinen hallintonsa toimii päinvastoin. Hän kopioi Trumpin "no tax on tips" -politiikan, vaikka oma hallintonsa sitä kovin on vastustanut. Hän on myös äärimmäisen woke-politiikan kannattaja. Haluaa vähentää edelleen liuskeöljyn käyttöä ja kallistaa siten energiaa. Haluaa sähköautot nopealla aikataululla pakottamalla sen lailla. Haluaa nostaa verotusta. Ei uskalla antaa haastatteluja. Kannattaa sensuuria ja sananvapauden rajoituksia. Kannattaa kiintiöitä eikä välitä meriiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollinen ei ole parempi presidentti kuin Kamala.
Niin, häntä vastaan on nostettu poliittisia syytteitä Bidenin kaverien toimesta. Yksihän lähti kai valtakunnan tasolta paikallisen tason syyttäjänvirastoon tehtailemaan näitä Venäjä-henkisiä oikeudenkäyntejä. Itse syytteissä ei ole ollut mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole hoitanut pressan virkaa jo pitempään, taustalla. Biden ei ole ollut kunnossa vuosiin.
Oletko koskaan kuullut, kun Harris puhuu? Ei hänen kognitiivinen kapasiteettinsa riitä presidentin viran hoitamiseen. Biden toki oli seniili, mutta normaalitilassaan ei sentään imbesilllin tasolla älyllisesti.
Olen, ja olen kuullut myös kun trump puhuu. Trump puhuu kuin kolmevuotias vanhan ukon suulla.
Trumpin kognitio menee alaspäin sitä vauhtia että saa nähdä jaksaako hän edes vaaleihin saakka. Netistä löytyy sellaisia videoita että Suomessa joko puhallutettaisiin tai laitettaisiin päivystykseen arvioon. Sössötyksen lisäksi Trump ei muista asioita oikein ja käyttää sitten jotain täytesanoja tai ei edes oikeita sanoja
Jännä, onkohan se joku toinen Trump minkä minä olen nähnyt? Mies joutui murhayrityksen kohteeksi ja toipui siitä hämmästyttävän nopeasti. Hän piti täysin takeltelematta 1,5 tunnin puheen kun palasi lyhyen toipumisaikansa jälkeen kannattajiensa eteen.
JA ihmettelen ikärasismia. Onko teillä noin kurja tulevaisuus, että olette täyin ikäloppuja jo alle 80-vuotiaina? Oma isoäitini on sen ikäinen ja elää elämäänsä täysillä , dementia on kaukana. Nykyään nuoruutta pidennetään jatkumaan vaikka kuinka pitkälle ja sitten ollaankin jo hautakunnossa alle 80-vuotiaian, niinkö? Eli nuoruudesta suoraan hautaan? Sairas maailma.
ps. En ole koskaan, siis todellakaan koskaan tavannut ilkeämpiä ja ylimielisempiä ihmisiä kuin vasemmiston kannattajat. Esitetään hyviä ihmisiä ja hyvesignaloidaan saman mielisten kanssa ja todellisuudessa ollaan julmia kaksinaamaisia ihmishirviöitä valmiina tuhoamaan kaikki eri mieltä olevat. Mutta onhan se nähty mihin sosialismi vie, kauheita esimerkkejä riittää.
Toivottavasti rikollinen Trump saadaan pian vankilaan lusimaan. Sinne hän kuuluu.
"Ota nyt kuitenkin huomioon että Harris on opiskellut 80-luvulla. Ei silloin annettu ei-valkoisille tasoitusta, päin vastoin. "
Väärin! Affirmative action on ollut voimassa 60-luvulta lähtien esiasteineen! Tutustu historiaan äläkä sössötä 80-luvulle asti sorretuista vähemmistöistä.