Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leijuva ja outo olo

Vierailija
15.08.2024 |

En oo käyttäny ikinä mitään päihteitä.

Tosi outo olo ihan niinku olisin sekoomassa

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paniikkihäiriö on eri asia kuin paniikkikohtaukset."

Ei ole. Paniikkihäiriössä paniikkikohtauksiin esiintyy toistuvasti. Paniikkihäiriöstä ei voida puhua muutaman satunnaisen paniikkikohtauksen saaneen potilaan kohdalla.

Vierailija
62/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Paniikkihäiriössä paniikkikohtauksiin esiintyy toistuvasti. Paniikkihäiriöstä ei voida puhua muutaman satunnaisen paniikkikohtauksen saaneen potilaan kohdalla.

paniikkikohtauksia*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Mitä oikein saat tuosta, että kirjoittelet täällä täyttä paskaa, vaikka et tiedä mitään?

Toistuvat paniikkikohtaukset = paniikkihäiriö.

Vierailija
64/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuunnellut Taylor Swiftiä tai muuta vastaavaa musiikkia? Demon posession.

Vierailija
65/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuunnellut Taylor Swiftiä tai muuta vastaavaa musiikkia? Demon posession.

En usko tuollaisiin

Vierailija
66/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Mitä oikein saat tuosta, että kirjoittelet täällä täyttä paskaa, vaikka et tiedä mitään?

Toistuvat paniikkikohtaukset = paniikkihäiriö.

Tämä siis sille valopäälle, joka väitti että paniikkihäiriö on eri asia kuin paniikkikohtaus.

Vierailija
67/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levolle lasken luojani, armias ole suojani

sijaltain jos en nousisi, taivaaseen ota tykösi

aamen

Vierailija
68/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-paniikkikohtaus

-alhainen verensokeri

-alhainen hemoglobiini

-alhaiset verenpainelukemat

Vierailija
69/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ovat eri asioita mutta paniikkihäiriössä ovat omat kohtauksensa tai se voi olla sellaista olotilan omaista. Tiedän, olen saanut paniikkikohtauksia lievistä hyvin vakaviin elämässäni monituisia kertoja, ne ovat kuitenkin selkeästi kohtauksia joihin yhdistyy usein ahdistusta tai pelkoakin. Kerran sain kyllä sellaisen paniikkikohtaustyylisen ahdistuskohtauksen kaupassa ja tuli välitön poistumisen tarve, sellainen pakokauhu. Olin lapsen kanssa marketissa kun hän oli vielä pienehkö. Olin tuolloin parikymppinen. Kohtaukseen liittyi pieni epätodellinen fiilis, onneksi tämä kohtaus meni hyvin nopeasti ohitse. Tuolloin olin kyllä hieman masentunut ja surullinenkin joten liitän tähän samaan prosessiin. Minulla on ollut posttraumaattisia aikakausia jonkin verran elämässäni. Myös paljon fyysisiä oireita mukana.

Vierailija
70/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-paniikkikohtaus

-alhainen verensokeri

-alhainen hemoglobiini

-alhaiset verenpainelukemat

Itselläni on ollut tavallisesti matalahko verenpaine sekä taipumusta matalaan hemoglobiiniin, tosin iän myötä se on hieman noussut onneksi. Nuorena opiskeluaikoina hemoglobiinini laski ja olin todellakin väsynyt ja uuvahtanut. Oli vaikea jaksaa, vielä tein töitä opiskelujeni ohella mutta olin kyllä myös sosiaalisesti aktiivinen ja tuli juopoteltuakin kyllä. Varmaan kokonaisuuden summaa. Muuten olin hyväkuntoinen, heikotusta ja huimausta oli jonkun verran. Valahtelin helposti valkoiseksi ihmiseksi.

Vierailija
71/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ovat eri asioita mutta paniikkihäiriössä ovat omat kohtauksensa tai se voi olla sellaista olotilan omaista. Tiedän, olen saanut paniikkikohtauksia lievistä hyvin vakaviin elämässäni monituisia kertoja, ne ovat kuitenkin selkeästi kohtauksia joihin yhdistyy usein ahdistusta tai pelkoakin. Kerran sain kyllä sellaisen paniikkikohtaustyylisen ahdistuskohtauksen kaupassa ja tuli välitön poistumisen tarve, sellainen pakokauhu. Olin lapsen kanssa marketissa kun hän oli vielä pienehkö. Olin tuolloin parikymppinen. Kohtaukseen liittyi pieni epätodellinen fiilis, onneksi tämä kohtaus meni hyvin nopeasti ohitse. Tuolloin olin kyllä hieman masentunut ja surullin

Pöljä. Paniikkihäiriö tarkoittaa sitä, että potilas saa toistuvasti paniikkikohtauksia.

Vierailija
72/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ovat eri asioita mutta paniikkihäiriössä ovat omat kohtauksensa tai se voi olla sellaista olotilan omaista. Tiedän, olen saanut paniikkikohtauksia lievistä hyvin vakaviin elämässäni monituisia kertoja, ne ovat kuitenkin selkeästi kohtauksia joihin yhdistyy usein ahdistusta tai pelkoakin. Kerran sain kyllä sellaisen paniikkikohtaustyylisen ahdistuskohtauksen kaupassa ja tuli välitön poistumisen tarve, sellainen pakokauhu. Olin lapsen kanssa marketissa kun hän oli vielä pienehkö. Olin tuolloin parikymppinen. Kohtaukseen liittyi pieni epätodellinen fiilis, onneksi tämä kohtaus meni hyvin nopeasti ohitse

Juu mutta erilaisia kuitenkin. Jankuti jankuti, toivottavasti et ole lääkäri.

Vierailija
73/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ovat eri asioita mutta paniikkihäiriössä ovat omat kohtauksensa tai se voi olla sellaista olotilan omaista. Tiedän, olen saanut paniikkikohtauksia lievistä hyvin vakaviin elämässäni monituisia kertoja, ne ovat kuitenkin selkeästi kohtauksia joihin yhdistyy usein ahdistusta tai pelkoakin. Kerran sain kyllä sellaisen paniikkikohtaustyylisen ahdistuskohtauksen kaupassa ja tuli välitön poistumisen tarve, sellainen pakokauhu. Olin lapsen kanssa marketissa kun hän oli vielä pienehkö. Olin tuolloin parikymppinen. Kohtaukseen liittyi pieni epätodellinen fiilis, onneksi tämä kohtaus meni hyvin nopeasti ohitse. Tuolloin olin kyllä hieman masentunut ja surullin

Täyttä paskaa. Paniikkihäiriössä saadaan paniikkikohtauksia. Häiriöstä puhutaan, jos paniikkikohtauksia tulee toistuvasti.

Vierailija
74/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juu mutta erilaisia kuitenkin. Jankuti jankuti, toivottavasti et ole lääkäri."

Ei ole totta. Ainoa ero on kohtausten toistuvuus.

Vierailija
75/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ovat eri asioita mutta paniikkihäiriössä ovat omat kohtauksensa tai se voi olla sellaista olotilan omaista. Tiedän, olen saanut paniikkikohtauksia lievistä hyvin vakaviin elämässäni monituisia kertoja, ne ovat kuitenkin selkeästi kohtauksia joihin yhdistyy usein ahdistusta tai pelkoakin. Kerran sain kyllä sellaisen paniikkikohtaustyylisen ahdistuskohtauksen kaupassa ja tuli välitön poistumisen tarve, sellainen pakokauhu. Olin lapsen kanssa marketissa kun hän oli vielä pienehkö. Olin tuolloin parikymppinen. Kohtaukseen liittyi pieni epätodellinen fiilis, onneksi tämä kohtaus meni hyvin nopeasti ohitse

Ei muuten ole kuin täyttä totta eikä tarinani liittynyt paniikkihäiriöön vaan kerroin nyt kokemuksia elämästä. Niitähän muuten riittää, en ole paljoakaan kuitenkaan päässyt koskaan kertomaan. Ongelmia on ollut päästä varpaisiin ja sieluni syvyyksistä kaikkialle elämässä. Ei tarvitse dissata vaan voi ohittaa tai lukea.

Vierailija
76/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentohuimaus? Sen saa pois tekemällä liikkeitä pää alaspäin roikkuen sängynlaidalta, ohje lääkäriltä 

Vierailija
77/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asentohuimaus? Sen saa pois tekemällä liikkeitä pää alaspäin roikkuen sängynlaidalta, ohje lääkäriltä 

No sitä voi koittaa mutta ei ole takeita. Sain saman ohjeen hartiajumeihin. Tuli kyllä aika paha olo nopeasti joten olkaahan varovaisia jos kokeilette tätä tapaa.

Vierailija
78/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leijuva olo lievää huimausta? Minulla leijuvaa oloa aiheuttaa jos olen syönyt liian vähän, verenpaine on alhainen tai hartiaseutu on jumissa. Myös ennen kuukautisia kärsin nykyään leijuvasta olosta.

Et ei se sen vakavampaa välttämättä ole. Minulla menee yleensä päivässä tai parissa ohi.

Vierailija
79/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko leijuva olo lievää huimausta? Minulla leijuvaa oloa aiheuttaa jos olen syönyt liian vähän, verenpaine on alhainen tai hartiaseutu on jumissa. Myös ennen kuukautisia kärsin nykyään leijuvasta olosta.

Et ei se sen vakavampaa välttämättä ole. Minulla menee yleensä päivässä tai parissa ohi.

Tämäkin on muuten totta, monet kokevat herkästi tälläistä. Tuttua minullekin. Sanoitamme välillä aika paljon eri tavoin asioita joten sitähän vain miettii mitä kukakin milläkin sitten tarkoittaa ja usein samaa tunnetta voi liittyä monenkinlaiseen tilanteeseen. Kovissa kivuissa tai säryissäkin voi tulla sellaista epätodellista oloa.

Vierailija
80/84 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juu mutta erilaisia kuitenkin. Jankuti jankuti, toivottavasti et ole lääkäri."

En ainakaan sinun. Onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme