Myyrä kausi 4 OFFICIAL
Neljäs kausi ulos 11.9.2024 alkaen. Mukana 11 julkkista, 6 naista ja 5 viestä. Naiskilpailijat: Henny Harjusola, Viivi Pumpanen, Arja Koriseva, Mari Perankoski, Ina Mikkola, Linnea Skog. Mieskilpailijat: Kari Kanala, Robert Helenius, Aaron Bojang, Tomas Grekov, Jon Korhonen
Kurkkaa seuraavat Myyrä-lähetysajat Iltapulusta
Kommentit (3590)
Vierailija kirjoitti:
Olisi ehkä ollut parempi, jos kaikki olisivat saaneet pitää henkilökohtaisen immuniteetin ja päättää itse käyttääkö sen nyt. Ne, joilla olisi ollut epävarma olo testin tuloksesta olisivat käyttäneet immuniteetin. Itsevarmat olisivat jättäneet käyttämättä. Veikkaan, että Linnea olisi käyttänyt oman polettinsa ja täten pelastunut.
Linneahan myönsi siinä heti myyrän jälkeen tulevassa ohjelmassa (mikälie onkaan, se jossa on Roope ja Miska pohtimassa myyrää) että olisi itsekin tehnyt saman päätöksen
Viivi vois myös tahallaan johtaa epäilyksiä itseensä, samoin Arja ja Mari. Silloinhan ihmiset vastaisivat väärin kysymyksiin (vrt. viime kaudella mm. Olli. Siis Viivi virnistelee ja on ottanut kelmin ilmeen.
Miten ihmiset jaksaa kitistä tosta Roopesta. Kyllä, se on tuomittu seksuaalirikollinen. Eli hän on tuomionsa jo kärsinyt. Antakaa olla
Mä en sinänsä puolustele rikollisia, mutta pitäisikö ehkä muuttaa Suomen oikeusjärjestelmää, jos kansan mielestä tuomion kärsittyään ei ole tarpeeksi oppinut
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan Tomasta myyräksi. Tippunut näytti vastaavan tietsikan kysymykseen "Oliko myyrällä sininen takki?" että EI. Ja Tomas ei hulluna kiskonut salkkuja ylös kalliolle.
Höh. Katsoin uudelleen, ja Linnea vastasikin, että Myyrän takki oli SININEN. Tosin, takkejahan nuo vaihtoivat eri tehtävissä.
Jos Aaron olisi myyrä, olisi ollut helppoa mennä porukan mukaan ja vaihtaa 2700 € immuniteetteihin. Kukaan ei olisi epäillyt myyrämäiseksi teoksi.
Jos Ina olisi myyrä, niin aika kummallisen paljon toi rahaa. Toisaalta myyrähän tietää tehtävät etukäteen, ja periaatteessa Ina olisi voinut saada tietoonsa kaikki oikeat vastaukset kysymystehtävässä. Nythän häntä ei todellakaan kukaan epäile. Veikkaan kuitenkin, että tässä ei ole käänteispsykologiaa.
Muut kilpailijat epäilivät Maria, Karia, Viiviä, näiden nimien sanomisia näytettiin ohjelmassa. En usko tässä vaiheessa, että kukaan heistä on myyrä.
Sitten jää enää Robert, Tomas, Henny, Arja ja Juno.
Veikkaan, että Henny on myyrä.
Näytti siltä, että Henny oli sen yhden salkun edessä, joka olisi unohtunut, jollei Ina olisi huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Ina ei kyllä vaikuta yhtään myyrältä, koska keräsi tietovisassa yksin niin ison potin. Ja hoksasi myös sen viimeisen salkun, joka olisi muuten jäänyt uupumaan.
Tai sitten myyräkäyttäytymistä että ei epäillä häntä kun keräsi alkuun pottiin rahaa, mutta sitten kun on epäselviä tilanteita, niin sitten voi myyräillä. Noin minä sen tekisin, eipä kukaan epäilisi minua kuten nytkään kukaan teistä ei epäile häntä.
Henny se voisi olla kysyttiinkö ringissä hänestä yhtään kysymystä?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset jaksaa kitistä tosta Roopesta. Kyllä, se on tuomittu seksuaalirikollinen. Eli hän on tuomionsa jo kärsinyt. Antakaa olla
Mä en sinänsä puolustele rikollisia, mutta pitäisikö ehkä muuttaa Suomen oikeusjärjestelmää, jos kansan mielestä tuomion kärsittyään ei ole tarpeeksi oppinut
Minua ärsyttää Salmisessa se, että hänellä on joku eritysvapaus jatkaa uraansa tuomion jälkeen, kun esim. Axel Smith canceloitiin täysin, vaikka hän ei kosketellut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ennakkoveikkauksia myyräksi!
Mari Peranoski vaikuttaa aika selvästi myyrältä jo heti eka jakson jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Henny se voisi olla kysyttiinkö ringissä hänestä yhtään kysymystä?
Kaikkia ne sinne ohjelmaan ottaakin, jaa aa mistähän tämäkin ihminenen on edes tullut julkisuuteen.
Tää on tyhmä formaatti. Olen yrittänyt katsoa muttei jaksa kiinnostaa. Liian sekava ja epäuskottava koska mistään ei oikein voi päätellä katsojana yhtään mitään.
Miten Roope Salminen voi olla 2 kilpailevalla kanavalla samaanaikaan? Mtv3:n Myyrä ja Nelosen Vain Elämää. Olen aiemmin ymmärtänyt että näin ei voi tehdä. Sopimukset kieltää tällaisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi MTV:n Myyrä-äänestyksestä puuttuu kokonaan Perankoski? Ja siellä on silti Skog, joka putosi.
Olis kyllä aikamoinen moka Maikkarilta, jos Perankoski olis Myyrä ja se paljastuisi tällä tavalla, että hänet on jätetty äänestyksestä ainoana pois 😆
En ihmettelisi yhtään! Eikö viime kaudella joku koodi ollut Pete Latun syntymäpäivä? Eli kyllä kaikki on Maikkarin osalta mahdollista.
Henni on myyrä! Jossain kiinnitin huomiota sen ilmeeseen, kun naama venähti (kilpailijat rivissä niin kukaan ei nähnyt). Ja sitten se on aina heti toisena kommentoimassa kaikkea. Ja se suurin syy, salkkutehtävässä Henni oli asettunut lauttaan niin että kukaan ei näkisi viimeistä salkkua ja lähtivät siitä pois - Ina sitten kuitenkin oli tarkkana ja huomasi siellä olevan salkun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää Salmisessa se, että hänellä on joku eritysvapaus jatkaa uraansa tuomion jälkeen, kun esim. Axel Smith canceloitiin täysin, vaikka hän ei kosketellut ketään.
Kyllä, mutta se ero on siinä että Roope on kuuluisan kulttuurisuvun lapsi. Hänen koko sukunsa on Suomessa tunnettuja viihteen tekijöitä. Tästä syystä hänellä on erityisvapaus.
Myyrä on joko ovela tai ei niin hyvä myyrän työssään. Kasassa on jo paljon rahaa. Veikkaan myyräksi naispuolista. Mari voisi olla myyrä. Toisaalta Inakin voisi olla. Molemmat tunnetusti älykkäitä. Myyräksi valitaan henkilö joka on ovela. Jo kahdesti myyrä on ollut mies. Siksikin ajattelin että nyt olisi nainen. Ei välttämättä.
Roopea kyllä katselee ja kuuntelee mielellään. Lahjakas kaveri. Ja Myyräkin on kiinnostava ohjelma.
Myyrän on pakko olla tarpeeksi luotettava valinta, jotta ei sotke koko peliä. Mielestäni tällä perusteella liian epävarmoja tapauksia myyriksi olisivat Robert, Henny, Arja ja Juno. Loppu osa porukasta voisi olla sopivia myyrä ehdokkaita, joiden suoritukseen tuotanto voisi luottaa, ettei myyrä paljastu ennen aikojaan. Ina on erittäin kilpailun ja voitonhimoinen ihminen, mutta myös äänekäs, jonka vuoksi hänen saattaisi olla vaikea vetää sellaista myyrän roolia, joka vastaisi hänen tämän hetkistä olemustaan ohjelmassa. Inan kohtaloksi saattaa koitua liian kova syyttely väärää ehdokasta kohtaan ja tippua liian varmoista päätelmistä väärästä myyräehdokkaasta. Ne kovimmat äänet ovat usein kaikista sokeimpia sille mitä ympärillä tapahtuu.
Kari Kanala ja Mari Perankoski ovat molemmat tosi salaperäisiä. Heistä ei oikein ota selvää. Kanalakin on toisaalta vähän lörppäsuu, mutta osaa varmaan puhua ihmisiä ympäri. Mari oli ekan jakson perusteella ykkösehdokas myyräksi. Pysytteli jokseenkin taka-alalla, näytti koko ajan jotenkin mietteliäältä ja sekoiliko se siinä tehtävässäkin jotain?
Toinen epäilyttävä on Aaron. Vähän saman tyyppinen tarkkailija kuin Mari.
Siinä kaksi myyräepäiltyäni.
Nimimerkki: Myy-Myyrä
Minä osaan. Sisäistetty naisviha herää, kun näkee ylitöfeminiinisen naisen