Myyrä kausi 4 OFFICIAL
Neljäs kausi ulos 11.9.2024 alkaen. Mukana 11 julkkista, 6 naista ja 5 viestä. Naiskilpailijat: Henny Harjusola, Viivi Pumpanen, Arja Koriseva, Mari Perankoski, Ina Mikkola, Linnea Skog. Mieskilpailijat: Kari Kanala, Robert Helenius, Aaron Bojang, Tomas Grekov, Jon Korhonen
Kurkkaa seuraavat Myyrä-lähetysajat Iltapulusta
Kommentit (3590)
Kari Kanala on maailman ärsyttävin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä, että Aaron valitsi pudotuksen. Alkoi peli heti.
Varmaan kirstunvartijalla ohje, että joka tilanteessa rahat. Jotta peliin saadaan hämmennystä.
Tällä hetkellä veikkasin Aaronia myyräksi.
Ina Mikkola on ärsyttävä. En osaa sanoa, miksi.
Miksi tuolla on pariskunta, Robert ja Viivi?
Sanoisin intuition perusteella, että myyrä on Kari Kanala.
Vierailija kirjoitti:
Inahan on yksi fiksuimmista.
Vierailija kirjoitti:
Sanavalmis, fiksu ja rohkea nainen. Johan siinä on syitä.
Iina on fiksu ja sanotaan Roopesta mitä tahansa on selväsanainen hyvä juontaja.
Minä haluan,Roope on hyvä juontaja
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan,Roope on hyvä juontaja
Limanuljaska joka luulee itsestään liikoja.
Mä veikkaan Tomasta myyräksi. Tippunut näytti vastaavan tietsikan kysymykseen "Oliko myyrällä sininen takki?" että EI. Ja Tomas ei hulluna kiskonut salkkuja ylös kalliolle.
Täällä on myyräketju. Kun joku kyseli.
Mä veikkaan Viiviä. Siksi, että tällä kertaa on haluttu myyräksi nainen ja Viivi on Maikkarin pitkäaikainen työntekijä. Kanavan edustajien suosikkikasvo, jota halutaan nostaa. Ei vielä 1. jaksossa sen kummemmin myyräillyt, vaan alussa vetää tarkoituksella matalampaa profiilia.
Toinen epäilykseni on Mari.
Harmitti, että Linnea Skog tippui heti. Oli minulle virkistävän uusi kasvo ja olisin mielelläni seurannut häntä pidempäänkin. Rauhoittava, matala ääni (hyvä ulosanti) mikä on plussaa verrattuna muut samanikäiset kimittävät/sössöttävät nuoret naiset.
Toivoisin, ettei 1. jaksossa olisi tippunut vielä kukaan. Ekalle tippujalle jää kokemus aivan liian tyngäksi. Viime kaudellakin harmitti, kun Veeti tippui heti ekassa jaksossa.
Miksi MTV:n Myyrä-äänestyksestä puuttuu kokonaan Perankoski? Ja siellä on silti Skog, joka putosi.
Olis kyllä aikamoinen moka Maikkarilta, jos Perankoski olis Myyrä ja se paljastuisi tällä tavalla, että hänet on jätetty äänestyksestä ainoana pois 😆
Ina ei kyllä vaikuta yhtään myyrältä, koska keräsi tietovisassa yksin niin ison potin. Ja hoksasi myös sen viimeisen salkun, joka olisi muuten jäänyt uupumaan.
Olisi ehkä ollut parempi, jos kaikki olisivat saaneet pitää henkilökohtaisen immuniteetin ja päättää itse käyttääkö sen nyt. Ne, joilla olisi ollut epävarma olo testin tuloksesta olisivat käyttäneet immuniteetin. Itsevarmat olisivat jättäneet käyttämättä. Veikkaan, että Linnea olisi käyttänyt oman polettinsa ja täten pelastunut.
Aaron ei ole myyrä, koska myyrä ei vetäisi tommosta huomiota itseensä. Ina pelasi liian hyvin myyräksi. Tomas selvästi tarkkaili muiden peliä, eikä Hennykään vaikuttanut syylliseltä
Kaikki muut omasta mielestä epäilyttäviä. Viivi tällä hetkellä suurin epäilty, käytös jotenkin täysin erilaista kuin yleensä hänellä
Kuka haluaa katsella ohjelmaa jota juontaa tuomittu seksuaalirikollinen.