Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mua aina ärsyttää kun joku äiti kertoo " tyttö haluaisi pitkät
07.02.2007 |
hiukset, mutta en anna kasvattaa kun pikät menee takkuun" . Itse kärsin lapsuudessani tosi lyhyistä hiuksistani.
Kommentit (24)
mun äiti leikkas kans aina mun hiukset ja olisin halunnu pitkät hiukset. mun tytöt saa kyllä ite päättää. =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kirjoitit: Nyt katselemme kaiholla vanhoja valokuvia.
Vierailija:
Öööö... tuota, hiuksethan kasvavat koko ajan eikö niin.
Kirjoitit: Nyt katselemme kaiholla vanhoja valokuvia.
Alue: Aihe vapaa
Se että leikkaa hiuksia, ei varmaankaan tarkoita sitä että poikatukka pitää leikata.
Mun tytöllä on aina ollut pitkät hiukset. Jossain vaiheessa ei antanut laittaa niitä mitenkään kiinni, eikä tykännyt harjaamisestakaan. Pakko oli uhata että jos ei harjata eikä pidetä kiinni, niin leikataan sitten lyhyempi. Ja niin me leikattiinkin polkkatukka, joka oli tosi nätti ja sopi tytölleni. Mun mielestä se ei edes ole lyhyt tukka, vaan senkin sai halutessa vaikka pienille saparoille.
Nyt hänellä on puoleeselkään hiukset, mutta ikääkin on jo 14-vuotta ja osaa itse pitää hiuksistaan hyvää huolta.
Pitkät hiukset on kauniit jos ne on takuttomat ja puhtaat, ei sitä voi kiistää. Mutta vaikka olis kuinka paksut ja kiiltävät hiukset mutta takuilla ja aina sekaisin, niin ei se ole kivannäköistä.