En tykkää nukkua mieheni vieressä naamat vastakkain kyljellään, ja mies ihmettelee, muita?
Tiedättehän, minä nukkuisin vaikka vasemmalla kyljellä mieheen päin ja vastaavasti mies oikealla kyljellään minuun päin.
En tykkää nukkua niin, koska en tykkää, jos miehen henki tulee naamalle tai omakaan henki miehen naamalle. Tykkään nukkua toisella kyljellä tai selällään, joskus mahallaan.
Mies ihmettelee tätä, miksen voi nukkua häneen päin ja kerron tämän saman syyn. Pidän kyllä läheisyydestä noin muuten.
Olenko outo, nukutteko muut näin?
Kommentit (13)
En tykkää minäkään. Enkä halua peittoakaan naamalle tai niin lähelle ettei hengitysilma ole viileää.
Mulla eräs ex saattoi hyvin nukkua monen peiton alla niin ettei päätäkään näkynyt, no se joskus loukkaantui kun käänsin hälle selän...
Kuka muka haluaa, että joku hengittää naamalle? Outo mies.
En tykkää itsekään. Nukun muutenkin mahallani.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää minäkään. Enkä halua peittoakaan naamalle tai niin lähelle ettei hengitysilma ole viileää.
Mulla eräs ex saattoi hyvin nukkua monen peiton alla niin ettei päätäkään näkynyt, no se joskus loukkaantui kun käänsin hälle selän...
Mikä hel..vetin minulla ex??????
Ihan sama minulla. Käännyn aina toiseen suuntaan jos mies nukkuu minuun päin. Ei se siitä ole loukkaantunut, koska ymmärtää syyn. Lusikassa on muutenkin kiva halia jos haluaa ihan lähekkäin olla.
Ainoa asia mikä on outoa on se, että joku viitsii valittaa miehestään tällä palstalla jopa tuollaisesta asiasta. Aika säälittäviä suomalaiset naiset kun ette kykene elämään omaa elämäänne vaan märisette kaikesta julkisesti.
Olen laittanut siihen väliin pystyyn esteen, jotta hengitys ei tule minua päin.
(Kova muotoonleikattu niskaa tukeva tyyny, joka on meille tarpeeton)
Miten kukaan voi nukkua toisen hengitellessä naamalle?
Mikä v a jakki se mies oikein on kun ei tuommoista ymmärrä. Kuullostaa jotenkin todella rasittavalta.
Samaistun, en tykkää nukkua lämpimässä hengityksessä.