Oletko ollut sängyssä julkkiksen kanssa?
Minä olen ollut erään 2000-luvun alun radiojuontaja kanssa 😄
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politiikan suurimman kyrvän kanssa pantiin niin että istuntosali raikui!
Sannuli vai hutisalo?
noup, saksikäsi...
Ehkä unissasi 🤣
Teinvuosien pitkäaikainen tyttöystävä on nykyisin useita kirjoja julkaissut, kriitikkojen ylistämä kirjailija. Ei nyt ehkä mikään sellainen julkkis, joka kadulla tunnistettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt on julkkis? Seurustelin lukioaikana pojan kanssa, joka myöhemmin on ollut myös uutisissa ja lehtien sivuilla esillä. Ja kyllä, sängyssäkin oltiin.
Oliko isoki mulukku?
ap
Lasketaanko pörssiyhtiöiden lakiasiainjohtajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ns. "kaikkien tuntema legenda". Enää en pidä koko tyypistä ja on vähän "siinä ja tässä" olisiko sitä pitänyt syyttää seks. hyväksikäytöstä. Tai kuinka asiallista nyt on juottaa ujoilevaa itseään yli puolet nuorempaa faniaan, ja sitten...Jotkut saattaisi hämmästyä, mitä tämä "itse hyvyys" onkaan touhunnut.
Danny?
Ei ollut hän. Vähän nuorempi patu. Ei paljoa kuitenkaan. En aio kertoa nimeä, ettei tule ongelmia. En ole varma onko muut "onnelliset sänkykaverit" olleet vähän vanhempia kuitenkin.
Aha, Frederik.
Tämä tyyppi mistä puhun, ei ole yleisesti tunnettu minään "kovana naistenmiehenä", vaan niinkuin sanoin, julkisuuskuva on melko puhtoinen.
Sano etunimen eka kirjain, että osaan poissulkea miehen, jota epäilen. Ei tartte muuta
Kaverin kaveri on pannut Peppi Pitkätossua. Oikeasti, Siis Inger Nilssonia. Pankaapa paremmaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti julkkiksen, mutta hyvin tunnetun henkilön kanssa, tai no ehkä oli julkkiskin, vähän riippuu siitä miten julkkius määritellään. Hän oli silloin vielä naimisissa, mutta vaimo ei ollut antanut, joten meillä oli sivusuhde ja eron jälkeen sitten jatkettiin fb-suhteena. Tehtiin kaikki salassa. Alussa naimisissaolosyistä (vaimonsa kyllä tiesi, että mies hakee seksinsä muualta, mutta olivat sopineet, että asia ei saa tulla julki missään) ja sitten julkisuussyistä (asuin paikassa, jossa oli todellisia juorueukkoja naapurustossa). Oli ihan hauskaa oikeastaan olla salasuhteessa ja elää sillei, että sai antaa kaikille vaikutelman, että on sinkku ja selibaatissa, koska ketään ei koskaan luonani nähty.
Klassikkovale kertoa, että vaimo hyväksyy, mutta ei halua asiaa ihmisten tietoon ja ettei seksiä kotona ole.
entäs jos on vaimoltakin asiasta kuullut ja siitä keskusteltu.
klassikkoharhainen palstalainen kuvittelee kaiken aina pahimman kautta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ns. "kaikkien tuntema legenda". Enää en pidä koko tyypistä ja on vähän "siinä ja tässä" olisiko sitä pitänyt syyttää seks. hyväksikäytöstä. Tai kuinka asiallista nyt on juottaa ujoilevaa itseään yli puolet nuorempaa faniaan, ja sitten...Jotkut saattaisi hämmästyä, mitä tämä "itse hyvyys" onkaan touhunnut.
Ootko bändäri, ne rullaa monet esinahat
En ole. Tuskin siinä tapauksessa olisi hirveästi valittamista aiheesta. En pidä tapausta siis tosiaan minään kivana juttuna vaan nuoruuden tyhmäilynä. Eikä ollut mitään hajua, että tyyppi on seksiä vailla, eihän nyt sellainen hyvis sellaista liian nuoren fanin kanssa, varattukin oli...Ihailin tuota julkkis-mulkvistia valtavasti, uskoin olevani rakastunut. Joo ei. Kauhea vanha ukko.
Oonkohan mä pannut saman juontajan kanssa vuosi oli 2003, Helsingin Pataässästä päädyttiin ennalta tuntemattomina meille panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko pörssiyhtiöiden lakiasiainjohtajat?
Javisst, Alexander.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mä pannut saman juontajan kanssa vuosi oli 2003, Helsingin Pataässästä päädyttiin ennalta tuntemattomina meille panemaan.
Jo mä ja 157 muuta!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut melko suuren nais julkkiksen kanssa.
Lola vanhoilla päivillään?
Nina Mikkonen?
Se hääpuku kauppias Nina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny?
Ei ollut hän. Vähän nuorempi patu. Ei paljoa kuitenkaan. En aio kertoa nimeä, ettei tule ongelmia. En ole varma onko muut "onnelliset sänkykaverit" olleet vähän vanhempia kuitenkin.
Aha, Frederik.
Tämä tyyppi mistä puhun, ei ole yleisesti tunnettu minään "kovana naistenmiehenä", vaan niinkuin
Lainaukset ei taida toimia. Nimi alkaa P:llä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin kaveri on pannut Peppi Pitkätossua. Oikeasti, Siis Inger Nilssonia. Pankaapa paremmaksi!
Minäpä panin Göteborgissa Vaahteramäen eemeliä Jan Ohlssonia venevajassa. Hekuman hetkellä mutta pääsi karjahdus "EEEEEEMIIIIILLLLL!"
M44
Vierailija kirjoitti:
Mua pani aikoinaan yks pappa. Sukunimi Muumi.
N51
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle
Meinasin kirjoittaa ihan saman.
Jep.
Etunimi Ertsi, sukunimi m....
Ällöttävä m i e s l o r t t o, yök...