Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut sängyssä julkkiksen kanssa?

Vierailija
15.08.2024 |

Minä olen ollut erään 2000-luvun alun radiojuontaja kanssa 😄

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ns. "kaikkien tuntema legenda". Enää en pidä koko tyypistä ja on vähän "siinä ja tässä" olisiko sitä pitänyt syyttää seks. hyväksikäytöstä. Tai kuinka asiallista nyt on juottaa ujoilevaa itseään yli puolet nuorempaa faniaan, ja sitten...Jotkut saattaisi hämmästyä, mitä tämä "itse hyvyys" onkaan touhunnut.

Ootko bändäri, ne rullaa monet esinahat

En ole. Tuskin siinä tapauksessa olisi hirveästi valittamista aiheesta. En pidä tapausta siis tosiaan minään kivana juttuna vaan nuoruuden tyhmäilynä. Eikä ollut mitään hajua, että tyyppi on seksiä vailla, eihän nyt sellainen hyvis sellaista liian nuoren fanin kanssa, varattukin oli...Ihailin tuota julkkis-mulkvistia valtavasti, uskoin olevani rakastunut. Joo ei. Kauhea vanha ukko.

Jos nimi alkaa P:llä, voisi olla PH ,   PS tai PM.

Vierailija
62/63 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin kaveri on pannut Peppi Pitkätossua. Oikeasti, Siis Inger Nilssonia. Pankaapa paremmaksi!

Minäpä panin Göteborgissa Vaahteramäen eemeliä Jan Ohlssonia venevajassa. Hekuman hetkellä mutta pääsi karjahdus "EEEEEEMIIIIILLLLL!"

M44

Heterona miehenä en yleensä innostu homosteluista, mutta tämä oikeasti sai nauramaan kyynelet silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nais julkkiksen kanssa mutta ei se enää ole kovin suuri julkkis tai ei ole julkisuudessa aktiivisesti ollut moneen vuoteen. Nuorempana harrastin myös seksiä yhden nais laulajan kanssa, en silloin tiennyt edes että se on bändin laulaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä