Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on 40-v ja anoppi ei ole vieläkään katkaissut napanuoraa

Vierailija
15.08.2024 |

Soittaa monta kertaa päivässä ja kuulustelee miten menee, onko saanut ruokaa, onko tarpeeksi sukkia jne. Jos jokin asia on hullusti, syyllinen olen minä, oli sitten kyse mistä tahansa. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, ihan varmasti.

Vierailija
2/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapauksia on. Itse jätin tällaisen nyhverön, kun ei 36 vuotiaanakaan päässyt tästä äiti jutusta eroon. Äitinsä laittoi tämän poiksnsa nukaan maitopurkkejakin kun kävi 2 krt viikossa lapsuuden kodissaan. Alushousutkin äitinsä osti. Olen kuullut, että sama touhu jatkuu ja mies on jo lähemmäs 60 vuotias. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, ihan varmasti.

Ihan varmasti näitä on. On ihan omaa kokemusta tästä äiti/lapsi suhteesta. Eihän se viiskymppinen monen lapsen isä elämästä suoriudu, jos mamma ei hoida asioita poikansa puolesta! 

Vierailija
4/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisempää kuin luullaan. Äiti on pojille todella tärkeä.

Ja jos on äititrauma, poika kostaa sen naisille myöhemmin.

Vierailija
5/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu se sitten kun anoppi kuolee. Tosin sitten sinä saat kuulla kunniasi, kun et oikeasti välitä menetyksestä koska et oikeasti kuitenkaan edes tykännyt siitä pyhimysanopistasi, et edes arvostanut. Etkä ole sinä senkään jälkeen mitään sille vässykkä miehellesi, ehkä jopa vähemmän kun anopin eläessä.

JSS

Vierailija
6/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen miehen pitää katkaista se napanuora itse

Vierailija
7/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tykkää olla pikkupoikia ikuisesti 

Vierailija
8/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu aloitus. N+1 kertaa tehty.

Mutta huolehtikaa naiset itse, ettette tule tuollaisiksi anopeiksi.

Vierailija
9/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vastaavia anoppeja pitää miestenkin sietää. Turha tätäkin on sukupuolittaa. 

Vierailija
10/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinnussijoitahan ne.

Vierailija
11/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mies on vaan liian kiltti äidilleen eikä halua loukata. Tunnen kyllä meistä molemmista vähän tämän, ei äidit nyt päivittäin soittele ja häiritse, mutta kun menee käymään niin sitä sun tätä tulee mukaan kun ei haluta loukata. Se mitä niille mukaan tulleille jutuille tapahtuu, riippuu ihan siitä jutusta.

Vierailija
12/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelee onko sukkia? Voi jestas

Vierailija
13/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli sanoa, että kyllähän poika jo kouluikäisenäkin pärjäsi, kun äiti kävi töissä. Nyt yhtäkkiä aikuisena kuolee nälkään, jos ei passata.

Vierailija
14/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostakin voi parantua. Mun mies orjaili aikoinaan äitiään, suostui pompoteltavaksi ettei tule sanomista. Mieheni ei tykännyt, kun anoppi teki kaikkensa tuhotakseen poikansa parisuhteen. Siitä alkoi hajuraon kasvatus. 

Vierailija
15/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko anopin touhut, kun menitte naimisiin, vai miksi avioiduit miehen kanssa jonka äitisuhde on mielestäsi vähintäänkin outo ja ongelmallinen?

Vierailija
16/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen miehen pitää katkaista se napanuora itse

Ajattelin itse ihan samaa. Jos mies kiltisti sen tarjotun maitopurkin kantaa kotiin, anoppi luulee, että se on ok, että hän niitä mukaan antaa.

Kyllä se on pojan/ miehen asia sanoa, että kiitos ei. Ostetaan itse, jos tarvitaan.

Mietin myös sitä, että jos se maitopurkin antaja onkin vaimon äiti, tuntuuko asia vävystä  tosi pahalta?

Tai siitä vaimosta?

Vierailija
17/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kauhean epäkäytännöllistä jo yksin pukeutumisen kannalta? Kulkea aina yhdessä joku naru välissä? 

Vierailija
18/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisempää kuin luullaan. Äiti on pojille todella tärkeä.

Ja jos on äititrauma, poika kostaa sen naisille myöhemmin.

Niin siis tarkoitat, että jos poika ei saa kaikkea ja enemmänkin, alkaa listimään muita. Mitä jos lakattaisiin oikeuttamasta väkivaltaa ja kostoja? Jos tulee kaltoinkohdelluksi niin lahja on se että saa vapauden. Kosto kaltoinkohtelijalle tai kosto koko sukupuolelle ei ratkaise mitään

Olen minäkin monen miehen r aiskaama ja muutenkin pahoinpidelty. Kostanko? En. Vältän miehiä, mutta ihan annan heidän elää rauhassa. Ja joka päivä näen, kuinka he etsivät siitettäviä ja tekevät rikoksia. Miksi saisin tästä raivarit? Enhän minä se paha ole

Äitien pitäisi lakata paapomasta poikalapsiaan. Avata silmät ja hyväksyä mitä he ovat. Antaa heidän tuhoutua

Vierailija
19/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidinnussijoitahan ne.

Paras oli yksi anoppi joka kertoi poikansa tyttöystävästä. Oli niin onnellinen, koska oli sama heppaharrastus kuin äiskällä. Näin sieluni silmin pojan valitsemassa äitinsä kloonia puolisoksi. En tiennyt miten reagoida, myötähäpeä ja kuvotus olivat liian suuria

Vierailija
20/29 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu se sitten kun anoppi kuolee. Tosin sitten sinä saat kuulla kunniasi, kun et oikeasti välitä menetyksestä koska et oikeasti kuitenkaan edes tykännyt siitä pyhimysanopistasi, et edes arvostanut. Etkä ole sinä senkään jälkeen mitään sille vässykkä miehellesi, ehkä jopa vähemmän kun anopin eläessä.

JSS

TÄMÄ. Miehen hyvinvointi perustuu siihen jatkuvan äidin tissin imemiseen. Kun tissi menee pois, mies saa raivarit. Jos ei tule uutta tissiä niin raivarit jatkuvat ja jatkuvat