Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tippaatko Wolt-kuskeja?

Vierailija
15.08.2024 |

Itse tippaan eurolla aina.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
22/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tip: get a proper job

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sen jälkeen vielä, kun wolt-kuski on minut edellisiltana jo kadulla ryöstänyt.. Vielä tippiä pitäisi antaa, huhhuh.

Vierailija
24/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä woltia enkä foodoraa, enkä tule käyttämään. Mulla on terveet jalat,jolla voi kävellä haluamaansa palveluun

Vierailija
25/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en käytä. Kenenkään ei pitäisi käyttää näitä palveluja! menkää ravintoloihin syömään ja työllistäkää.

Suomalainen on niin erakko että haluaa ravintolaruuatki syödä yksin kotonaan

Vierailija
26/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on sen verran vaikea löytää, että 11 kertaa 10:stä kuljettajaa pitää neuvoa. Pahimmillaan on jättänyt väärän kerrostalon ulko-ovelle toimituksen, kun ovikoodi ei ollut toiminut. Ei todellakaan voi olla ylivoimaisen vaikeaa osata lukea selkeästi kirjoitettu osoite ja sitten kääntyä pihaan kyltin kohdalta, jossa selkeästi luke xxtie xa. Ja sitten kun soitetaan,  ei puhuta suomea vaan jotain todella onnetonta englantia, josta kukaan ei saa mitään selvää.

Ymmärrätte varmasti, miksi en maksa senttiäkään teippiä tuollaisesta. Jos joskus toimitukset alkavat tulla ilman neuvomista suoraan perille, alan EHKÄ tipata. Lähipizzeria, jossa kenenkään äidinkieli ei ole suomi, kaikki puhuvat ymmärrettävää suomea ja tuovat kerralla neuvomatta perille, joten osoite ei ole niin vaikea, ettei sitä voisi löytää.

Vierailija
27/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on sen verran vaikea löytää, että 11 kertaa 10:stä kuljettajaa pitää neuvoa. Pahimmillaan on jättänyt väärän kerrostalon ulko-ovelle toimituksen, kun ovikoodi ei ollut toiminut. Ei todellakaan voi olla ylivoimaisen vaikeaa osata lukea selkeästi kirjoitettu osoite ja sitten kääntyä pihaan kyltin kohdalta, jossa selkeästi luke xxtie xa. Ja sitten kun soitetaan,  ei puhuta suomea vaan jotain todella onnetonta englantia, josta kukaan ei saa mitään selvää.

Ymmärrätte varmasti, miksi en maksa senttiäkään teippiä tuollaisesta. Jos joskus toimitukset alkavat tulla ilman neuvomista suoraan perille, alan EHKÄ tipata. Lähipizzeria, jossa kenenkään äidinkieli ei ole suomi, kaikki puhuvat ymmärrettävää suomea ja tuovat kerralla neuvomatta perille, joten osoite ei ole niin vaikea, ettei sitä voisi löytää.

En tippaisi vaikka löytäisi perille ja ruoka säilyisi lämpimänä. Sehän on se standardi palvelu. Tippiä varten pitää tehdä jotain extraa.

Vierailija
28/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vedän mieluummin turpaan kotiovelle kolkuttaessa.

Tilaat ruokaa, ruoka tuodaan sinulle, vedät kaveria turpaan.

AIka karua.

Vierailija
29/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Japanissa asuessani opin, että en tippaa. Japanissa ei ikinä anneta tippiä, koska sitä pidetään loukkaavana. Tuo tapa jäi, niin en ole ikinä tipannut Suomessa. En Wolt-kuskeja tai tai tarjoilijoita. M28

Vierailija
30/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippaan, koska tekevät mulle tosi ison palveluksen raahaamalla kotiovelleni kaiken painavan kaupasta - pyykinpesu- ja huuhteluaineet, maidot, limsat, kissanhiekat. Toki tilaan samaan settiin myös ruoat, ja esim vessapaperit yms, mutta tärkein on just tuo, ettei hemmetti tarvitse itse autottomana kanniskella painavia nesteitä metriäkään. Siitä kissanhiekasta puhumattakaan.

Ihan siis kauppaostoksiin käytän woltia. Aspa kerää mulle haluamani ja kuski kiikuttaa, itse vain klikkailen ostokset koriin ja sitten venailen himassa. 

Se palvelumaksu meinaa muuten muovikassia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän