Mtv katsomo hinnoitteli itsensä ulos - irtisanoin tilaukseni
https://www.is.fi/digitoday/art-2000010632023.html
Ihan järkyt hinnankorotukset
Samanlaiselta kuolonkorahdukselta vaikuttaa hintojen nosto kuin Viaplayn kohdalla.
Kommentit (20)
Katson aina suorana telkusta mailkarin lähetykset tai laitan digitallennuksen, jotta voin kelata mainokset ohi tai vaihtaa kanavaa kun mainoksia tulee.
MTV Katsomon uudet hinnat pöyristyttävät: Pitäkää tunkkinne
MTV Katsomon uudet hinnat kirpaisevat osaa käyttäjistä toden teolla.
Edes ilmaisversio mtv katsomosta ei aina toimi. Saattaa yhtäkkiä jumittua alkuun.
Moni digipalvelu nykyään perustuu siihen, että aluksi halvoilla hinnoilla yritetään saada ihmiset tilaajiksi ja sitten kun tilaajia tarpeesi suuri määrä, korottavat hintoja roimasti. Sama äänikirjoissakin.
Luen mieluummin kirjat kovakantisina, jotta kirjailijakin saa osansa.
Hinnankorotukset iskevät erityisesti tilaajiin, jotka ovat maksaneet pienempää hintaa kiitoksena jatkuvasta tilauksesta. Katsomo+ ilman mainoksia on voinut tällöin maksaa vain 7,75 euroa kuukaudessa (normaalihinta 12,95 €/kk). Nyt uusi hinta heillekin on 13,95 euroa kuukaudessa, eli hinta miltei kaksinkertaistuu.
Vierailija kirjoitti:
Hinnankorotukset iskevät erityisesti tilaajiin, jotka ovat maksaneet pienempää hintaa kiitoksena jatkuvasta tilauksesta. Katsomo+ ilman mainoksia on voinut tällöin maksaa vain 7,75 euroa kuukaudessa (normaalihinta 12,95 €/kk). Nyt uusi hinta heillekin on 13,95 euroa kuukaudessa, eli hinta miltei kaksinkertaistuu.
Hinta miltei tuplaantuu tuossa tapauksessa.
Minulle riittää mainiosti telkkarin kanavat.
Ei tulis mieleenkään tilata maksullisia kanavia. Mieluummin luen kirjoja.
Minulla on tällä hetkellä Netflix, Max ja Prime Video. Kaikissa noissa on laaja valikoima ja niihin tulee jatkuvasti uusia, isollakin tuotantoarvolla tehtyjä uusia sarjoja ja elokuvia. Vaikea nähdä, että joku suomalainen toimija pystyisi kilpailemaan näiden kansainvälisten jättien kanssa, kun hinnatkaan eivät ole halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä. Kirjat on intohimoni.
Euron nousee normaalitilaus. Ihan sama onko 12,95 vai 13,95
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo mainokseton vai mainoksien pakkotuputus hinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo mainokseton vai mainoksien pakkotuputus hinta?
Se on mainokseton.
Tasan vuosi sitten MTV käynnisti muutosneuvottelut, joiden seurauksena reilut 20 työntekijää sai potkut ja MTV Tekstikanava ja MTV:n radiouutiset loppuivat. Nyt MTV yrittää kääntää tuloksensa voitolliseksi nostamalla MTV Katsomon hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Haluan katsoa Salatut elämät etukäteen pe yöllä. Ainoa syy miksi maksan tätä tilausta 😂.
En ymmärrä miksi pitäisi saada katsoa ohjelmia ennen kuin ne ilmestyy.
kaikki mulle heti mentaliteetti kertoi ihmisestä paljon
Törkeän hintaseksi on mennyt. Pelkkä mainoksellinen versio on kallis, mutta että mainoksista eroon päästäkseen pitäisi laittaa kättä vielä syvemmälle.
Aika monet kerrat vaan tilaan uudelleen tuon ilmaisen 14 päivän ilmaiskokeilun.
Rosenlund listaa parhaat mtv tarjoukset onneksi, ja usein löytyy parempi tarjous kuin maikkarin katsomon etusivulta. https://rosenlund.fi/mtv-katsomo-tarjous/
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tällä hetkellä Netflix, Max ja Prime Video. Kaikissa noissa on laaja valikoima ja niihin tulee jatkuvasti uusia, isollakin tuotantoarvolla tehtyjä uusia sarjoja ja elokuvia. Vaikea nähdä, että joku suomalainen toimija pystyisi kilpailemaan näiden kansainvälisten jättien kanssa, kun hinnatkaan eivät ole halvempia.
Enpä maksaisi sarjoista tasoa Rings of Power. Mielummin luen kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Törkeän hintaseksi on mennyt. Pelkkä mainoksellinen versio on kallis, mutta että mainoksista eroon päästäkseen pitäisi laittaa kättä vielä syvemmälle.
Aika monet kerrat vaan tilaan uudelleen tuon ilmaisen 14 päivän ilmaiskokeilun.
Rosenlund listaa parhaat mtv tarjoukset onneksi, ja usein löytyy parempi tarjous kuin maikkarin katsomon etusivulta. https://rosenlund.fi/mtv-katsomo-tarjous/
Eikö se ilmaiskokeilu ole 7vrk?
Moni sanonut etteivät ole tilaajia, mutta ilmaisversio katsomosta mainoksineen valtavan mainosmäärän pakkotuputtamista. Ei kiinnosta.