90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1041)
Kiva että täällä on taas viestejä!
Itse olen nyt katsonut viime aikoina 90d-UK:n ajantasalle. Siinäkin on kyllä niin outoja tyyppejä mutta ne britit ovat kyllä paljon maanläheisempiä kuin jenkit. Eikä ole noita pilalle leikeltyjä barbeja tai noh, jotain leikattuja kuitenkin...
Se Louisa mua ihmetyttää eniten, miten joku nainen voikin tehdä lapsen sen pöhköpään afrotukan kanssa!?!? Kaveri ei näytä edes oppivan kieltä ja nainen hoitaa kaikki tämänkin asiat, aivan kuin mieskin olisi pieni taapero. Kai se sitten jollekulle riittää kun mies osaa sanoa "ai lav juu"🐔😅.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että täällä on taas viestejä!
Itse olen nyt katsonut viime aikoina 90d-UK:n ajantasalle. Siinäkin on kyllä niin outoja tyyppejä mutta ne britit ovat kyllä paljon maanläheisempiä kuin jenkit. Eikä ole noita pilalle leikeltyjä barbeja tai noh, jotain leikattuja kuitenkin...
Se Louisa mua ihmetyttää eniten, miten joku nainen voikin tehdä lapsen sen pöhköpään afrotukan kanssa!?!? Kaveri ei näytä edes oppivan kieltä ja nainen hoitaa kaikki tämänkin asiat, aivan kuin mieskin olisi pieni taapero. Kai se sitten jollekulle riittää kun mies osaa sanoa "ai lav juu"🐔😅.
Mulla on jäänyt kommmentointi tosi vähälle sen jälkeen kun lopetin kaikkien spin offien katsomisen. Tuli yliannos tätä sarjaa ja samoja naamoja keksittyjen juonikuvioiden kanssa. Sitä UK versiota en jaksanut katsoa edes loppuun ekaa jaksoa, niin outoa väkeä siinäkin.
Töiden ja työmatkojen lomassa yritän katsoa nuo B90 jaksot kauden loppuun ja tietenkin kaikki jälkkärit, uudet ja vanhat! 🙂 Paitsi se sinkkuelämää "jälkkäri" oli heti ei! Mutta lukemassa ehtii kuitenkin yleensä käydä ennen nukkumaan menoa, kirjoittelua sitten paremmalla ajalla 🙂
Katsoin just boxilta Ensitapaamisen jossa itkua vääntävää Lisaa vietiin taas, ensin setää tapaamaan ja sitten lopussa seuraavan kerran esittelypätkässä jonkun poppaukon luo. Voi jessus, episodi oli nro 15, eli lähes 4kk ollaan nyt seurattu tätäkin tarinaa joka ei etene ei sitten mihinkään!! Ehkä seuraavalla kaudella sitten 16 osaa väännetään siitä pystyykö Lisa synnyttämään kun sehän kuuluu noiden ukkojen perinteisiin saada oma biologinen lapsi ja gynekologin käynnin jälkeen vielä itketään sitä saako Daniel ottaa vaimon nro 2 ja 3. 😭
Ja hiustensukija Egyptissä; vaihtoi sentään kaupunkia saadakseen pakit ja heitti sormuksen mereen, kyllä oli paljon annettavaa tähänkin jaksoon! Olikohan niin että kun Zied häippäsi sarjasta kesken kaiken piti kehittää tämmöinen mielikuvitus-Mohammed jotta tarina ei olisi jäänyt liian lyhyeksi?
Mua on alkanut vähän arveluttaa tuo Laura-Michael kuviokin. Ollaan niin parhaita kavereita vaikka ollaa tunnettu vasta 1,5-2v. Mitä ihmettä!? 😂
Ja suloinen Trisha, juokse jo ja lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just boxilta Ensitapaamisen jossa itkua vääntävää Lisaa vietiin taas, ensin setää tapaamaan ja sitten lopussa seuraavan kerran esittelypätkässä jonkun poppaukon luo. Voi jessus, episodi oli nro 15, eli lähes 4kk ollaan nyt seurattu tätäkin tarinaa joka ei etene ei sitten mihinkään!! Ehkä seuraavalla kaudella sitten 16 osaa väännetään siitä pystyykö Lisa synnyttämään kun sehän kuuluu noiden ukkojen perinteisiin saada oma biologinen lapsi ja gynekologin käynnin jälkeen vielä itketään sitä saako Daniel ottaa vaimon nro 2 ja 3. 😭
Ja hiustensukija Egyptissä; vaihtoi sentään kaupunkia saadakseen pakit ja heitti sormuksen mereen, kyllä oli paljon annettavaa tähänkin jaksoon! Olikohan niin että kun Zied häippäsi sarjasta kesken kaiken piti kehittää tämmöinen mielikuvitus-Mohammed jotta tarina ei olisi jäänyt liian lyhyeksi?
Mua on alkanut vähän arveluttaa tuo Laura-Michael kuviokin. Ollaan niin parhaita kavereita vaikka ollaa tunnettu vasta 1,5-2v. Mitä ihmettä!? 😂
Itse asiassa Redditissä paljastettiin tulevista jenkkijaksoista että Lisa ei suinkaan ole Danielin vaimo nro 1 vaan niitä on ennestään jo ainakin yksi...
Vierailija kirjoitti:
Lisa ja Daniel. Ällöttävintä kun sylkevät toistensa suuhun, vaihtavat siis sylkeä. Joku kielsi arvostelemasta, miksi meille näytetään tällaista näin ala-arvoista? Miksi tällaista kuvataan, sairaita kaheleitä hyväksikäyttäen?
Joku siis rahastaa mukavasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Redditissä paljastettiin tulevista jenkkijaksoista että Lisa ei suinkaan ole Danielin vaimo nro 1 vaan niitä on ennestään jo ainakin yksi...
No tämähän meneekin mielenkiintoiseksi...😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisa ja Daniel. Ällöttävintä kun sylkevät toistensa suuhun, vaihtavat siis sylkeä. Joku kielsi arvostelemasta, miksi meille näytetään tällaista näin ala-arvoista? Miksi tällaista kuvataan, sairaita kaheleitä hyväksikäyttäen?
Joku siis rahastaa mukavasti!
Joo, mullekin tulee välillä huono olo kun tuota katselee. Ei tarvisi kameramiesten meillä ihan kaikkea näyttää tai ainakaan zoomata niin tarkkaan. Tässäkin kohtaa vois blurrata kuvaa ja säästää katsojia...
Vielä tuosta jaksosta. Mitä ihmettä tuo Elise kilahtelee, syyttää toista hyväksikäytöstä vaikka toistaiseksi mies maksanut kaiken? Onhan sen Joshin asumiskuvio vähän outo mutta kai siitäkin voisi keskustella hyvässä hengessä ilman huutamista ja syyttämistä. Ja noi Elisen topit on niin mauttomia (mun mielipide), lisäksi tekevä selästä tosi pitkän näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän meneekin mielenkiintoiseksi...😅
Lisa vasta toinen vaimo, missä ne muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa paljastettiin youtubevideolla, ja tuolla virallisessa 90 dayssin ketjussa !!
Kuka persläpi kopioi sieltä juttuja tänne ?????
Olen kolmeleukainen ylipainoinen 70 v. hiivatussu ja omistan tämän ketjun joten painukaa täältä v tttuun jos ette ole samaa mieltä minun kanssani jaksoselostuksista! 😤 😤
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on hyvinkin naiivia väittää, että tämä ä m m ä jonka elämä on yksi iso kulissi ei käyttäydy huonosti muita ihmisiä kohtaan. Näkeehän sen kuuromykkäsokeakin, että hän itsekkäästi, laskelmoivasti tavoittelee omaa etuaan ja tällaisilla ihmisillä tuppaa mm. omat lapsiraukatkin jäämään elämässä toissijaisiksi/taka-alalle.
Lisäksi en millään muotoa ymmärrä miksei katsojat saisi ilmaista asioita, jotka tässä feikki ä m m ä s s ä ärsyttävät?? Tämä kirjoittelija, joka täällä koko ajan akan toimintaa kommentoivia kehottaa vaihtamaan kanavaa eikä selvästi jostain kumman syystä kestä, että juuri tästä henkilöstä kommentoidaan, vaikka kuitenkin sanoo ymmärtävänsä, että jotkut kommentoi esim. Edin tai Angelan persoonaa/käytöstä/ulkomuotoa jne.Huomaatko miten kaksinaamaista tämä on?
Lisäksi mikäli maailman menossa haluaa pysyä mukana ja ymmärtää mistä nämä hullutukset ja kauneustrendit ponnistaa, joutuu tutustumaan sisältöön, jota jokainen järkevä ihminen pitää vähintäänkin vastenmielisenä!
Asiaa, sairaan tekopyhää p**skaa syötetään
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmeleukainen ylipainoinen 70 v. hiivatussu ja omistan tämän ketjun joten painukaa täältä v tttuun jos ette ole samaa mieltä minun kanssani jaksoselostuksista! 😤 😤
Voisitko tehdä meille palveluksen ja istahtaa tussuinesi jonkun valkoisia suomalaisnaisia ahdistelevan ja ra i s g aa van muslimimiehen naamalle, katsotaan lähteekö äkkiä ekalla paluulennolla kotimaahansa? :D :D Pliis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneillään Maailmalla. Ai että mua raivostuttaa tuo filippiiniläinen Anna, äidin palvoma ja hyysämä lapsi-nainen. Koko ajan naama nurinpäin syyttämässä Jovonia, odottaa kaikkea valmiina ja raha ja tavarat kyllä kelpaa mutta mitään kiintymystä aviomieheen ei ole näkyvissä. Jos olisin Jovon menisin jo juoksujalkaa lakimiehen luo kysymään miten tuollaisen nettiavioliiton saisi purettua, sen jälkeen pakkaisin tavarat ja äkkiä kentälle. Mikähän tuo Anna oikeasti kuvittelee olevansa, kauniimpia, fiksumpia ja parempiluonteisia naisia löytyy Aasiasta vaikka kuinka paljon.
Jokin some-muoti lienee tämä hyödyttävä aikuisvauvamainen kohtelu, sillä saman lainen hyysätty ja palvottu löytyy Suomestakin: entinen varamissi Sieppi joka ei osaa muuta kuin vaatia ja valittaa kaikesta, someaan myöten. Äitinsä pitää tulla Lapista asti siivoamaan sen varastoa, toimistoa ja kämppää, jo kauan ennen kuin oli paksuna, ja kehtaa vielä kirjoittaa äidistään väheksyvästi somessaan, aivan kuin olisi maalaisjuntti, vaikka muija on itse Lapista kotoisin mutta unohti oman murteensa alle kahdessa viikossa kun pääsi junalla Helsinkiin. Kulkee vaan esittelemässä logolaukkuja ja kutsuu pikkulaukkuaan "mun baby":ksi! Lapselliseksi jäänyt.
Kun meni Iholla sarjassa Lapin mökille, eläke ikäset isä ja äiti oli ajaneet nurmikot, leikanneet puskat, tehneet ruuat, lämmittäneet saunan. Neljää kymppiä käyvä tytär voisi itse auttaa vanhuksia kotitöissä, mutta kun sillä oli kiire vaan meikata naamaa, katsoa telkkaria. Tuskin muut lapset saa samaa prinsessamissikohtelua? Hyvä ettei missiajoilta tuhdiksi turvonnutta tytärtä tultu nostamaan mökin parvelle nosturihissillä!
Ohis mutta tuohon että neljää kymppiä käyvät heittäytyy lapsellisiksi ja avuttomiksi, jotta voivat hyödyntää muita härskisti, eivätkä arvosta sitä kuitenkaan. Tuo 90 Daysin filipiiniläinenkin nauroi vaan äidilleen selän takana että kun se on tommonen "vähäpätöinen" tai vastaavaa.
Sara Sieppi ei kuulu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneillään Maailmalla. Ai että mua raivostuttaa tuo filippiiniläinen Anna, äidin palvoma ja hyysämä lapsi-nainen. Koko ajan naama nurinpäin syyttämässä Jovonia, odottaa kaikkea valmiina ja raha ja tavarat kyllä kelpaa mutta mitään kiintymystä aviomieheen ei ole näkyvissä. Jos olisin Jovon menisin jo juoksujalkaa lakimiehen luo kysymään miten tuollaisen nettiavioliiton saisi purettua, sen jälkeen pakkaisin tavarat ja äkkiä kentälle. Mikähän tuo Anna oikeasti kuvittelee olevansa, kauniimpia, fiksumpia ja parempiluonteisia naisia löytyy Aasiasta vaikka kuinka paljon.
Jokin some-muoti lienee tämä hyödyttävä aikuisvauvamainen kohtelu, sillä saman lainen hyysätty ja palvottu löytyy Suomestakin: entinen varamissi Sieppi joka ei osaa muuta kuin vaatia ja valittaa kaikesta, someaan myöten. Äitinsä pitää tulla Lapista asti siivoamaan sen varastoa, toimistoa ja kämppää, jo kauan ennen kuin oli paksuna, ja kehtaa vielä kirjoittaa äidistään väheksyvästi somessaan, aivan kuin olisi maalaisjuntti, vaikka muija on itse Lapista kotoisin mutta unohti oman murteensa alle kahdessa viikossa kun pääsi junalla Helsinkiin. Kulkee vaan esittelemässä logolaukkuja ja kutsuu pikkulaukkuaan "mun baby":ksi! Lapselliseksi jäänyt.
Kun meni Iholla sarjassa Lapin mökille, eläke ikäset isä ja äiti oli ajaneet nurmikot, leikanneet puskat, tehneet ruuat, lämmittäneet saunan. Neljää kymppiä käyvä tytär voisi itse auttaa vanhuksia kotitöissä, mutta kun sillä oli kiire vaan meikata naamaa, katsoa telkkaria. Tuskin muut lapset saa samaa prinsessamissikohtelua? Hyvä ettei missiajoilta tuhdiksi turvonnutta tytärtä tultu nostamaan mökin parvelle nosturihissillä!
Ohis mutta tuohon että neljää kymppiä käyvät heittäytyy lapsellisiksi ja avuttomiksi, jotta voivat hyödyntää muita härskisti, eivätkä arvosta sitä kuitenkaan. Tuo 90 Daysin filipiiniläinenkin nauroi vaan äidilleen selän takana että kun se on tommonen "vähäpätöinen" tai vastaavaa.
Ihan aktuaalisesti kuuluu, koska Sieppi haki sulhasen Nigeriasta, Tansaniasta tai vastaavasta Afrikan maasta! : ) Nyt niillä on komea poikavauva.
Samalla tavalla Katiskan julkkis ja vanha Miss Helsinki Sofia Ruusila-Blörf haki amerikanjuutalaisen sulhasen Dubaista, vaikka lapsiperheellinen mies naimisissa Jenkeissä, vaimo haki eroa mutta pieni karvainen mies ei halua erota pitkästä, kauniista ammattimallista joka entinen Miss Serbia ja nykyään myös taiteilija.
Johanna Tuksu Tukiaisella oli lontoolainen lentokapteeni-miljonääri ja floridalainen amerikanjuutalainen, viimeksi mainittu naimisissa ja lapsia.
Noista saisi oman sarjan ja Suomen 90 daysin, " Seiskajulkkisten sulhot maailmalla ", tai jotain! :D
Miksi näitä 90Days sarjan ihmisiä pitäisi vain kehua? Etenkin naisia? Miehiä täällä kannustetaan haukkumaan, vuosikaudet.
Suurin osa noista naisista on seksityöläisiä, eskortteja, loisia, elättejä, ei koulutusta, työtä vieroksuvia, hyväksikäyttäjiä, häikäilemättömiä, röyhkeitä, ja päämääränä on saada rumentavaa kirurgiaa naamaan ja vartaloon. Turha väkisin kenenkään tehtailla niistä mitään mahtavia persoonia ja upeita naisesimerkkejä joita pitäisi vain palvoa ja ottaa heitä roolimalleikseen, etenkin nuorten naisten! hyh.
Vastuutonta että televisiossa näytetään miesten lompakoilla loisivia seksityöläisiä, koetaan miten ihanan voimaannuttavaa on, oikein piilo- tai julkimainostetaan seksisuhteita ja tehdään niistä väkinäisiä rakkaustarinoita, kuin Pretty Woman-fiktioleffassa missä liikemies tapasi prostituoidun ja teki moisesta kunnon naisen.
Onko Tjäre Borg sukua Sointu Borgille?
Vierailija kirjoitti:
Mut eihän Daniel ole musumaani, vaan kristitty, joten kaksinnaiminenkin olisi synti ja rikos heillä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Tjäre Borg sukua Sointu Borgille?
On, samoin Björne Borg, Rase Borg, Uleå Borg ja Cy Borg. Koko suku tunkee telkkariin, aivan kuten 90 Päivää Morsiamena-sarjan suvut, ja tv-kanavat pakottaa niitä meidän silmille yhtenään : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aktuaalisesti kuuluu, koska Sieppi haki sulhasen Nigeriasta, Tansaniasta tai vastaavasta Afrikan maasta! : ) Nyt niillä on komea poikavauva.
Samalla tavalla Katiskan julkkis ja vanha Miss Helsinki Sofia Ruusila-Blörf haki amerikanjuutalaisen sulhasen Dubaista, vaikka lapsiperheellinen mies naimisissa Jenkeissä, vaimo haki eroa mutta pieni karvainen mies ei halua erota pitkästä, kauniista ammattimallista joka entinen Miss Serbia ja nykyään myös taiteilija.
Johanna Tuksu Tukiaisella oli lontoolainen lentokapteeni-miljonääri ja floridalainen amerikanjuutalainen, viimeksi mainittu naimisissa ja lapsia.
Noista saisi oman sarjan ja Suomen 90 daysin, " Seiskajulkkisten sulhot maailmalla ", tai jotain! :D
Ohis, mutta tositeeveeseen liittyvää: tuo toisten naisten miehiä iskevä, etenkin jos niillä on paksummat lompakot eli lokkeilija ja lompakkoloinen, oikeita töitä vieroksuva huumetuomittu Sofia Blörf on saanut uuden sarjan jossa muutama 10 minuutin pituinen jakso, Seiskalehti tuottanut oikeaa laaturoskaa! Sarjan nimi oli joku Sofia Ding Dong Dubai, mainos pyörii telkkarissa näköjään kun alkaa ensi kuussa. Kulkee siellä kertomassa kameralle 50v. mielikuvitusPOIKAYSTÄVÄSTÄÄN vaikka on sille miehelle pelkkää viihdettä kun mies kirjoittaa tekstiviestissään että silloin käy luonaan kun "need to fuck", vaimo paljasti julkisessa avioerohakemuksessaan miehensä ja Blörfin tekstiviestit kun oli saanut miehen kännykän käsiinsä Floridassa. Sofia tehnyt tuosta suurta rakkaustarinaa itselleen, vaikka miehellä on ollut vaimon mukaan muitakin naisia. Suomalainen gaymies lentää Dubaihin Blörfin luokse vetämään viiniä ja nähtävästi ihailemaan miehen aviovaimon vaatekaappeja ja sisältöjä salaa. Samalla kun mies on vaimon ja lastensa kanssa Floridassa käymässä. Sairasta viihdettä tuollainen. Tuolla miehellä on väkivaltaista taustaa, hakannut exänsä ja hajottanut exän kämpän, pakottanut maksullisen naisen ottamaan huumeita niin että tuli sairaalakuntoon, sanoi ettei maksa naiselle muuten. Oli pistänyt yrityksen rahat maksullisiin naisiin ja huumeisiin. Ihana POIKAYSTÄVÄ kerrassaan, mutta Blörf kulkee yksinäisenä ja kännisen näköisenä selostamassa suuresta rakkaudestaan, tai siis POIKAYSTÄVÄN rahoista, ja miten POIKAYSTÄVÄ huolehtii hänestä, suuruuskuvitelmaisen Tuksun tavalla.
Totuus käynyt ilmi että tuolla miehellä on ainakin 9 miljoonaa dollaria velkaa, että sellainen kunnon perheenisä.
jatkuu...
Emma vahanaama vielä. En muista koska viimeksi on ollut niin täydellisen vahingoniloinen olo kuin nyt kun mimmille tehtiin oharit! 😁 Ansaitsi sen 100%!!!
Oli jo ärsytys huipussaan Emmaan kun naikkonen kaivaa laukusta vanhan kihlasormuksen ja laittaa sen sormeen! WTF 👀 !!! Sama fiilis tuli itsellekin kun jälkkärissä joku sanoi, että tarkoitus oli kai alusta asti käyttää tätä Ziadia vaan astinlautana Marokkoon ja etsimään Mohamed uudestaan käsiin.
Tunteitahan tuolla vahanaamalla ei ole, muuta kuin valtava itserakkaus. Suki niitä roikkuvia tekohiuksia ja pauhaa miten on mahdollista, että Mohamed on mennyt kihloihin ja MINÄ olen sinkku???!!! Ei mene tuolla muidulla hissi ihan ylös asti.
Jos huhut pitää paikkansa niin tuosta inhokista ei eroon pääse, vaan on buukattu jo seuraavalle HFL kaudelle 👎 Tuotannon pitäisi etukäteen sitten ohjeistaa miehet, että tämä nainen ei halua rakkautta, vaan heti kihloihin ja sormuksen sormeen! Tunteista ja tutustumisesta viis. Sillä sormuksella pääsee pitkälle tämän tyrkyn kanssa.