90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (992)
Palaan vanhaan Hean jälkipyykkiin (TellAll). Miksi siinä juututtiin Lorenin ja äitinsä väleihin, johonkin riitaan? Vetosivat siihen että nyt pitää kaikki kertoa koska TellAll ja ymmärrän tämän mutta sitä en ymmärrä miksi koko suku pitää sotkea tähän. Äitihän ei ole sarjan päähenkilö joten hänellä kyllä pitäisi olla oikeus säilyttää yksityisasiat yksityisinä.
Samassa jaksossa oli myös se Nogan ja Abdrein keskustelu. Vieläkin puistatti Andrein ja Libbyn käytös vaikka olin jo aikoja sitten nähnyt ko jakson kokonaisuudessaan. Ihmettelin myös sitä että sohvalaisista suurin osa oli team-Andrei, muutama sentään puolusti Nogaa, lähinnä naiset. Ilmeisesti on sitten ok kutsua toista koiraksi vai pelkäsivätkö joutuvansa vastuuseen sanoistaan Andreille joskus naamatusten?🤔
Vierailija kirjoitti:
Palaan vanhaan Hean jälkipyykkiin (TellAll). Miksi siinä juututtiin Lorenin ja äitinsä väleihin, johonkin riitaan? Vetosivat siihen että nyt pitää kaikki kertoa koska TellAll ja ymmärrän tämän mutta sitä en ymmärrä miksi koko suku pitää sotkea tähän. Äitihän ei ole sarjan päähenkilö joten hänellä kyllä pitäisi olla oikeus säilyttää yksityisasiat yksityisinä.
Samassa jaksossa oli myös se Nogan ja Abdrein keskustelu. Vieläkin puistatti Andrein ja Libbyn käytös vaikka olin jo aikoja sitten nähnyt ko jakson kokonaisuudessaan. Ihmettelin myös sitä että sohvalaisista suurin osa oli team-Andrei, muutama sentään puolusti Nogaa, lähinnä naiset. Ilmeisesti on sitten ok kutsua toista koiraksi vai pelkäsivätkö joutuvansa vastuuseen sanoistaan Andreille joskus naamatusten?🤔
Mulla on ihan sama, tuon kohtauksen jälkeen meni viimeinenkin "maku" Andreihin ja Libbyyn. Se koiraksi haukkuminen oli viimeinen pisara. Eikä saanut suuta auki pyytää edes anteeksi. Pisteet Nogalle siitä, että pahoitteli omaa osuuttaan, vaan hapannaama Libby miehensä kanssa ei sen vertaa kyenneet seisomaan tekojensa takana. Eihän Libbykään saanut sanottua Lorenille anteeksi. Menee nykyään kaikki nuo vanhat jälkkärit heidän osalta pikakelauksella.
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda, että Noga aloitti edellisellä tapaamisella Andrein haukkumisen, katso se kohtaus, jos voit. Noga lähtee huutaen ja pauhaten ja sanoo Andreille että se on "piece of shit". Andrei ei unohtanut tätä. Silti rajoitti palautteensa seuraavalla tapaamsiellavain tuohon koira-sanalla vitsailuun. Kyllä Andrei säilytti arvokkuutensa paremmin kuin tämä Noga.
Noga on aggressiivinen amerikkalainen feministi, joka luulee, että on naisellista voimaa kiroilla ja solvata miestä. Niillä on tuollainen trauma amerikkalaisilla naisilla, Suomessa naiset oli sodassa lottina miesten rinnalla ja kotirintamalla kun amerikkalaiset naiset somistivat itseään kotirouvina.
pisteet Nogalle siitä, että pahoitteli omaa osuuttaan,
Niin, Lorenille! Mutta ei suostunut esittämään anteeksipyyntöä Andreille. Minusta Nogalla oli vihanhallintaongelmia, kuten monella sarjan naisista. Vaikuttaa että enemmän naisilla kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi Andrei on todellakin dick. Nyt vasta sain katsottua viimeisen HNA.n TellAllin ja voi jestas, miten Libby kestää tuota pullistelijaa. En nyt puolusta Lorenin ystävää Nogaa myöskään mutta että pitäisi pyytää anteeksi tyypiltä joka kutsuu sua koiraksi!?!! Äijällä ei minkäänlaisia käytöstapoja. En yhtään ihmettele että puhe yltyi kilpahuudoksi, varmaan studion lämpötilakin nousi tuossa hetkessä pari astetta. 😬😄
Nauratti se kun Yara sanoi ettei halua enää kuulla Ginosta ja Jasminesta, ettei halua kuulla edes Ginon ääntä. Itselle tuli sama fiilis Yaran äänestä, ei ole maailman kauneinta hänen puheensa. Lisäksi lopussa Yara ihmetteli että miksi heille ollaan vihaisia kun hehän eivät ole tehneet mitään! Muistaakseni koko hemmetin riitahan alkoi siitä kun Yara oli mennyt sanomaan Libbylle että Loren sanoi Andreita kamalaksi ihmiseksi. (Oli se sitten totta tai ei... mutta MINUSTA Andrei on KAMALA ihminen).
Nyt tuntuu itsestänikin siltä että olen saanut tästä porukasta yliannostuksen, toivon että eivät olisi enää jatkossa. Vaan taitaa, niin kuin tuolla aiemmin jo oli, käydä niin että nähdään heitä vielä monet kerrat, pariterapiassa, sinkkuelämässä, päiväkirjoissa ja parhaassa tapauksessa vielä seuraavassa Huntissa.
90d-UK:n eka osa multa jäi katsomatta, nyt katsoin kakkososan ja olipas sinnekin löydetty erikoiset tyypit. Mulle jäi vähän epäselväksi miks sen Louisan oli PAKKO lähteä sitä afrotukkapojua tapaamaan. Paljon nuorempi eri tyyppiä oleva kielitaidoton kaveri, ei ei ei. Poikakin niin nätisti pyysi äitiä jäämään kotiin mutta ei. Ihmettelen välillä eikö omilla lapsilla ole mitään väliä näille naisille ( ja miehillekin!), jokin vastuu pitäisi vanhemmilla olla lapsistaan. En nähnyt tuon pojan ikää, mielestäni näytti teiniltä ja teinitkin tarvii äitiä, isästäkään ei ollut mitään puhetta tässä kakkososassa.
Ja sitten nämä LGBT-tyypit🌈, ei mulla ole mitään heitä vastaan henk.koht mutta Miksi on aina pakko lähteä maahan jossa heitä ei arvosteta ja sitten mietitään ja pelätään että mitenköhän meille täällä oikein käy?!!
Joo, ...karavaani kulkee...😉
Miksi se nainen käyttää keppiä?
Vierailija kirjoitti:
Niin, Lorenille! Mutta ei suostunut esittämään anteeksipyyntöä Andreille. Minusta Nogalla oli vihanhallintaongelmia, kuten monella sarjan naisista. Vaikuttaa että enemmän naisilla kuin miehillä.
Mun mielestä kenenkään ei olisi pitänyt pyytää anteeksi Andreilta, yhtään mitään. Se mies on täysi mulkku ja se asia ei muuksi muutu vaikka voissa paistaisi. Pullisteleva, riitaa haastava lyttynaama. Anteeksi ruma kielenkäyttö, meni vissiin tunteisiin 😉
Keppiä? Louisa? En muista että olisi tullut sarjassa ilmi tai sitten jäänyt se osa multa väliin. Niin kuin sekin että millainen on suhde lapsensa isään tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda, että Noga aloitti edellisellä tapaamisella Andrein haukkumisen, katso se kohtaus, jos voit. Noga lähtee huutaen ja pauhaten ja sanoo Andreille että se on "piece of shit". Andrei ei unohtanut tätä. Silti rajoitti palautteensa seuraavalla tapaamsiellavain tuohon koira-sanalla vitsailuun. Kyllä Andrei säilytti arvokkuutensa paremmin kuin tämä Noga.
Noga on aggressiivinen amerikkalainen feministi, joka luulee, että on naisellista voimaa kiroilla ja solvata miestä. Niillä on tuollainen trauma amerikkalaisilla naisilla, Suomessa naiset oli sodassa lottina miesten rinnalla ja kotirintamalla kun amerikkalaiset naiset somistivat itseään kotirouvina.
Ei rajoittunut pelkkään koira-sanaan (jota ei todellakaan voi ohittaa vitsinä). Oli aika ylimielistä tuhahtelua ja ilmehdintää ja useaan kertaan sekä Andrei että Libby tiukkaan ääneen tivasivat että "missä on se anteeksipyyntö".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rajoittunut pelkkään koira-sanaan (jota ei todellakaan voi ohittaa vitsinä). Oli aika ylimielistä tuhahtelua ja ilmehdintää ja useaan kertaan sekä Andrei että Libby tiukkaan ääneen tivasivat että "missä on se anteeksipyyntö".
Niin tivasivat, koska siitä olisi voinut aloittaa puhtaalta pöydältä. Noga mokasi ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kenenkään ei olisi pitänyt pyytää anteeksi Andreilta, yhtään mitään. Se mies on täysi mulkku ja se asia ei muuksi muutu vaikka voissa paistaisi. Pullisteleva, riitaa haastava lyttynaama. Anteeksi ruma kielenkäyttö, meni vissiin tunteisiin 😉
Siltähän se näyttää että Andrei menee monen tunteisiin täällä. Itse tajuan häntä, päältä kova, sisältä lempeä. Andrei kovenee yleensä siinä vaiheessa kun joku uhkaa hänen reviiriään tai arvoaan, ei ole muulloin aggressiivinen.
Olen pariin otteeseen nähnyt Louisan (onko nimi oikein) käyttävän kävelykeppiä. En katsonut sitä jaksoa, missä hänet esiteltiin, jos siinä olisi otettu asia esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltähän se näyttää että Andrei menee monen tunteisiin täällä. Itse tajuan häntä, päältä kova, sisältä lempeä. Andrei kovenee yleensä siinä vaiheessa kun joku uhkaa hänen reviiriään tai arvoaan, ei ole muulloin aggressiivinen.
Nämäpä ovat niin makuasioita. Itse olen päivästä yksi lähtien inhonnut Andreita ja vuosien kuluessa tilanne ei ole parantunut yhtään, päinvastoin. Kuvaavin sana mun mielestä on ehkä öykkäri. Andreista tulee se mieleen. Kauhea uho päällä ja ei osaa ollenkaan pyytää anteeksi huonoa käytöstään. En vaan pidä tyypistä, enkä tule koskaan pitämään. Mutta joku toinen näkee asiat toisin ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäpä ovat niin makuasioita. Itse olen päivästä yksi lähtien inhonnut Andreita ja vuosien kuluessa tilanne ei ole parantunut yhtään, päinvastoin. Kuvaavin sana mun mielestä on ehkä öykkäri. Andreista tulee se mieleen. Kauhea uho päällä ja ei osaa ollenkaan pyytää anteeksi huonoa käytöstään. En vaan pidä tyypistä, enkä tule koskaan pitämään. Mutta joku toinen näkee asiat toisin ja se on ihan ok.
Ihan samat fiilikset mulla. Olihan se tässä viimeisessä Heassakin aika töykeä myös vaimolleen. Siinä kun keskustelivat Moldovaan muutosta. Mutta uskon että on hyvä isä lapsilleen ja mukava isähän hänellä näytti itselläänkin olevan, ehkä saanut sieltäkin jotain isän mallia. Voipi olla että haluaa pitää machomainetta yllä tuolla käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me voida tietää. Sitä mitä tapahtuu kun kamerat sammuu. Valitettavasti yleensä nää ego-pullistelijat on just niitä jotka hihattomassa paidassa alkaa mättää vaimoa ja lapsia turpaan jos ei asiat mene sen tahdon mukaan. Andrei on ruutitynnyri joka pamahtaa pienestäkin kipinästä. Äijällä ei ole mitään itsehillintää. Joku siinä saa mulla niskakarvat pystyyn enkä jäis sen kanssa kaksin vaikka maksettais.
Vierailija kirjoitti:
Olen pariin otteeseen nähnyt Louisan (onko nimi oikein) käyttävän kävelykeppiä. En katsonut sitä jaksoa, missä hänet esiteltiin, jos siinä olisi otettu asia esille.
Aiva hirveää ja lapsellista tämän Louisan touhu. Onko sillä siis poika? Saiko idiootin pellen himaansa ja haaveilee vauvasta pellen kanssa. Poikansa itkee toisessa huoneessa🤪😂😂Please jotain rajaa🤪
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/DWcMSsSGR-h/
Veronica on mennyt naimisiin! 🍾
Hei, hieno juttu! 👍🏻
Ajattelin just vähän aikaa sitten että Veronica vois jo jäädä sarjasta pois ja viedä Timin mennessään, olen noissa jälkkäreissä kyllästynyt jo heihinkin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/DWcMSsSGR-h/
Veronica on mennyt naimisiin! 🍾
Tuosta löytyy myös juttua US Weekly sivulta
https://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/90-day-fiances-veronica-…
Luulen, että Adrei uholee vaan tuolla. Ja kotona on oikeesti ihan lammas. Libby ei ole mikään eukko nainen äijän alistama