90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (803)
Kiitos hyvistä kommenteista. En tänään ehtinyt katsomaan joten boxille meni, katsotaan milloin ehtii näkemään. Huomasin että jälkipyykki oli nyt sen varsinaisen jakson jälkeen. Kiva kuitenkin käydä täällä lukemassa, tietää sitten vähän mitä on odotettavissa ja mihin osaa kiinnittää huomiota.🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla Lake Placidissa kaikki on likaisen ruskeaa?! 😲 Hotellin yleiset tilat, huoneet, allaosasto. Samaa ankeaa väriä myös tää baari minne menivät. Onko siellä mikään muuttunut 70- tai 80-lukujen jälkeen? Eikö silloin ollut tyyli laittaa kaikki pinnat ruman ruskealla?
Hei, just luin sisustuslehdestä, et raikas ruskea on nyt in sisustuksessa!
Toi ei ollut kylläkään "raikas ruskea"😆
Milloin ruskea on raikas.
tossa nimi vahingossa väärin ei siis matilda vaan madeleine...
Voi pojat. Jos tämä huhu pitää paikkansa, niin osa katsojista hajoaa! Ainakin ne jotka ovat viime aikaisten feikkiuutisten ja juorujen mukaan olleet siinä käsityksessä, että Matt jätti Jasminen ja Jasmine olisi palannut Panamaan. Nyt oli kuitenkin lipsahtanut nettiin juttua, että vuoden 2026 alussa Jasmine kuvaa Pillow Talkia partnerinsa Matt Branisin kanssa 😲 Jos noin todellakin on, niin taidan olla sanaton.
Mitäköhän noissa täytteissä on ? Sekoittaako ne aivotkin ? Itku huuto raivarit esitys. Natalie menee aina kyykkyyn ja itkee 🤔. Jasmine häipyy tai paiskoo ovia ja moni muu täytetty sekoilee.
Nyt lähti sitten myös Florian nostelemaan! Georgi jätti Darceyn jo joku aika sitten, vaan nyt on toisenkin kaksosen mies ottanut jalat alleen 😁
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähti sitten myös Florian nostelemaan! Georgi jätti Darceyn jo joku aika sitten, vaan nyt on toisenkin kaksosen mies ottanut jalat alleen 😁
Surullista tavallaan koska Stacey on näistä kaksosista se hieman järkevämmän oloinen. Molemmilla naisilla on kuitenkin jo ajat sitten karannut tuo kirurginen muuntelu käsistä ja selvästi on ongelmia sillä henkisellä puolella.
Jos ei tämäkään saa mitään lamppua syttymään, että on menty liian pitkälle ja kukaan normaali mies ei jaksa katsoa tuollaista menoa, niin ei kai sitten mikään saa.
Se vaan on hyväksyttävä, että tuskin tulee löytymään miestä joka innostuisi siitä, että kaksi valtavaa makkaran muotoista pötkylää tulee läpsymään siihen naama eteen. Kysyin omalta siipalta innostuisiko hän suuteloimaan vastaavassa tilanteessa ja osakseni saama mulkaisu riitti vastaukseksi 😉
Yhtä lailla valtavien, paljaiden tekotissien roikuttaminen ulkona kaikista vaatteista on enemmän turn off kuin minkään sortin seksikkyyden ilmentymä.
Nyt tai ei koskaan pitäisi noiden kaksosten lopettaa koko Turkissa ramppaaminen ja sen sijaan hakea terapiaa + jos mahdollista hakea vaikka mukaan siihen Botched ohjelmaan, jossa korjaavat pahasti pieleen menneitä operaatioita. Kaksoset on malliesimerkki siitä miten homman voi vetää överiksi.
Mutta ikävää Staceylle. Jää nähtäväksi oliko tämä nyt kaksosille loppu sarjassa. Toivottavasti! 🙏
Mua ärsyttää se ja ihmetyttää, että Jälkipyykkejä ei ole HBO:lla. Katson kaiken tietsikan kautta tv-uudistuksen jälkeen, joten mulla ei enää näy muut kuin Ylen kanavat ja kolmonen. Ja mulla on HBO. Mutta siellä ei ole Jälkipyykkejä kuin kaksi ikivanhaa kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se ja ihmetyttää, että Jälkipyykkejä ei ole HBO:lla. Katson kaiken tietsikan kautta tv-uudistuksen jälkeen, joten mulla ei enää näy muut kuin Ylen kanavat ja kolmonen. Ja mulla on HBO. Mutta siellä ei ole Jälkipyykkejä kuin kaksi ikivanhaa kautta.
Miksi sulla ei ole telkkaria? Itselle oli melkein katastrofi kun telkkari hajosi ja jouduin pari päivää katsomaan "telkkaria" tietsikalla. Onneksi sain nopeasti uuden telkkarin ja nyt voi taas katsoa kunnon ruudulta. Tykkään, että kuva pitää olla sellainen ettei tarvitse tihrustaa. Siksi en käytä esim. nettiäkään ikinä puhelimella, vain tietsikalla. TV on nyt 50 tuumaa.
Sama täällä, en tulisi toimeen ilman tv.tä, tosin pienempikin riittää😉.
Vaikea uskoa mutta mulla on jo ikävä Marsumiestä ja Analia. Näihin nykyisiin verrattuna olivat vielä ihan normaalia porukkaa vaikka mutsi asuikin vaatekomerossa😅.
Maailmalla: Ai että mua ällötti se nigerialaisravintolassa kuvattu pätkä. Siinä kyllä edellispäivänä nähty "rakkaus" ja "ihastuminen" loistivat poissaolollaan. Ruokaa syödään sormin ja nuoleskellaan sormet kun juuri ollaan käyty torilla pitämässä kanoja näppiotteessa (TOIVOTTAVASTI KÄDET OLI PESTY SIINÄ VÄLISSÄ!). Lisäksi ukko ohjeistaa miten ja mitä syödään ja juodaan, hyi hitto, ja kuinka ruokalajien nimet tulee oikeaoppisesti ääntää! Ja "Ootko humalassa?" yhden viinikulauksen jälkeen, jessus mikä id.iootti! Ton jälkeen munkin olisi tehnyt mieli vetää röökiä vaikken 20 vuoteen ole mokomaa syöpäkäärylettä edes kokeillutkaan.
Ahhaa. Stacey ja Floriankin siis eronneet. Tuli mieleeni, että muuttaakohan F sit saman tien takaisin kotimaahansa (oliko se Albania?) - ja jättää varmaan sit ne hampaat Amerikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla ei ole telkkaria? Itselle oli melkein katastrofi kun telkkari hajosi ja jouduin pari päivää katsomaan "telkkaria" tietsikalla. Onneksi sain nopeasti uuden telkkarin ja nyt voi taas katsoa kunnon ruudulta. Tykkään, että kuva pitää olla sellainen ettei tarvitse tihrustaa. Siksi en käytä esim. nettiäkään ikinä puhelimella, vain tietsikalla. TV on nyt 50 tuumaa.
Mulla on telkkari, vanha telkkarini. Katson siitä läppärin kautta hdmi-piuhalla Ylen kanavia, kolmosta ja hbo:ta.
En halunnut hommata uutta telkkaria monestakin syystä: en pidä siitä, miltä teräväpiirto näyttää, muilla amerikkalaisilla kanavilla ei loppujen lopuksi ollut mitään katsottavaa ja aloin muutenkin kyllästyä USA:han. Ja vapauduin mainoksista. Se olikin yllättävän helpottavaa ettei tarvitse katsoa mainoksia.
Olen täysin samaa mieltä, että kuvan pitää olla tarpeeksi kookas, en katso mitään filmillistä tietokoneelta, joitain Youtube-keskusteluvideoita lukuunottamatta. Puhelin mulla on näppäinmallia, johon en ole edes yhdistänyt nettiä. :)
Hiljaista näkyy olevan täällä. Itselläkin ollut taas tuli hännän alla, mutta ehdin sentään katsomaan yhden jakson B90 + kaksi sen jälkkäriä. Hämäävää kyllä kun niissä viikon jäljessä ne pyykit. Boxille jäi siis vielä yksi jakso odottelemaan sen jälkkäriä.
Huomasin, että tyttökullat ovat ilmeisesti tulleet jäädäkseen tämän kauden jälkipyykkiin. Toki heitä mielummin katselee ja eritoten kuuntelee, kuin aina huutavaa Emilyä. Vielä kun pääsisi eroon Jamalista niin olisi hyvä. Mutta. Voi ei mitä sontaa vanhukset on laitettu katsomaan 😱 Jopa puolet nuorempana mulla meinasi tulla oksennus kun katsoi sitä Lisan ja sen nigerian huijarin nuolemista 🤢 Se kun ei enää ollut suutelua nähnytkään. Hyi hemmetti! Vieläkin puistattaa!
Sitten tuleekin kuviin Madagaskar ja ruumispussia muistuttava suojalakana seksiä varten. Mitä???!!! Jatkoa seuraa Lauran vatsamakkaroiden kanssa ja loppuhuipennuksena pari pätyy lakanoiden väliin ja seuraavana päivänä Laura kehuu onnenonkija pojan mittoja. Mitä???!!!
Sängystä nousee pari myös Belizessä ja Filippiineillä. Turkissa vahanaama ei saa muuta kuin jatkaa huulipunan levitystä ruokapöydässä, sukia peruukkiaan ja jatkaa valehtelua naama ilmeettömänä tunnetilasta riippumatta.
Ei taida Emmalle onnen ovet seksipöytään aueta.
Forrest ja Sheena. Jotenkin niin kummallinen kuvio. Parin ainoat rahat ovat Sheenan tienaamat? Ja niistä tapellaan. Alan kallistua uskomaan huhut, että tämä pari on tarinan kanssa feikki, ovat tunteneet tosiaan jo ennen tätä sarjaa.
Sääliksi käy Lisan tytär, äitinsä on jakso jaksolta kammottavampi tapaus 😡 Miten nämä vanhat, anteeksi nyt vaan, mutta rumat naiset kuvittelee, että nuorempi mies on heihin niin rakastunut. Eikö mikään varoituskello soi?! Voiko tuollaista itsepetosta tosiaan pitää yllä?
Lopuksi yleistä ihmettelyä, että sänkyyn painutaan ensimmäisellä näkemisellä, ehkäistystä ei tietoakaan ja ainakin noissa afrikan maissa aids on todellinen riski! Tuota Lisaa lukuunottamatta nämä kaikkihan ovat painuneet suorilta harrastamaan vaakamamboa 😲 Paitsi vahanaama Emma jolle ei irtoa.
Voi ruma sana! Olin menossa illan telkkari annokselle kun osui silmiin tuolla jenkkiryhmässä ollut "vuoto". Pitäähän tämä ensin laittaa tänne ja vasta sitten telkkari auki.
Uuden Last Resortin casting on siis vuotanut julki, tai vuodettu tarkoituksella... Ainakin viime resortti piti paikkansa, joten pahoin pelkään, että niin tämäkin.
Mukana siis alustavasti: Shekinah & Sarper, Kara & Guillermo, Rebecca & Zied, Paola & Russ, Jenny & Sumit, and Thais & Patrick.
S + S ei yllättänyt, niinhän Shekinah petasi jo heille paikan jatkoon sanomalla Tell All jakson lopuksi, että me tarvitsemme terapiaa... Niinpä niin ja sitähän he nyt sitten saa. Ei siinä mitään, Sarper on ihan hauska mies, silloin kun sen annetaan olla oma itsensä. K + G on sitten taas se jo eronnut pari, joka pysyykin erossa (käsikirjoitus joka kaudelle: osa eroaa, osa pysyy yhdessä)
Mukaan oli aikonut myös Darcey + Georgi, vaan G on ilmeisesti saanut niin tarpeekseen, että heidät on pyyhitty yli castista ja tilalle on kaivettu arkistojen kätköstä R + Z ja R + P.
Tämän resortin kuvausten takia ilmeisesti Jenny nähtiin jenkeissä ja Sumit osallistuu etänä, niinkuin aikoinaan Angela ja Michael. P + T taas on mukana esittämässä ongelmia.
Eipä tarvitse tuotakaan kautta katsoa!
Laitan tähän loppuun parhaimman kommentin tuolle kattaukselle jenkkien toimesta:
Some fans have dubbed the leaked list "Last Recycle" due to the return of familiar faces.
"Viimeinen kierrätys" kuvaa hyvin tämän sarjan nykytilaa 😥
Zied vaikuttaa jotenkin vajaalta, jota Revecca vetää perässään. Miksi noitakin pidetään mukana?
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista näkyy olevan täällä. Itselläkin ollut taas tuli hännän alla, mutta ehdin sentään katsomaan yhden jakson B90 + kaksi sen jälkkäriä. Hämäävää kyllä kun niissä viikon jäljessä ne pyykit. Boxille jäi siis vielä yksi jakso odottelemaan sen jälkkäriä.
Huomasin, että tyttökullat ovat ilmeisesti tulleet jäädäkseen tämän kauden jälkipyykkiin. Toki heitä mielummin katselee ja eritoten kuuntelee, kuin aina huutavaa Emilyä. Vielä kun pääsisi eroon Jamalista niin olisi hyvä. Mutta. Voi ei mitä sontaa vanhukset on laitettu katsomaan 😱 Jopa puolet nuorempana mulla meinasi tulla oksennus kun katsoi sitä Lisan ja sen nigerian huijarin nuolemista 🤢 Se kun ei enää ollut suutelua nähnytkään. Hyi hemmetti! Vieläkin puistattaa!
Sitten tuleekin kuviin Madagaskar ja ruumispussia muistuttava suojalakana seksiä varten. Mitä???!!! Jatkoa seuraa Lauran vatsamakkaroiden kanssa ja loppuhuipennuksena pari pätyy lakanoiden väliin ja se
se kamala emma sai siltä marokkolaiselta,kovin kehui aamulla,ja ilmoitteli marokkolaisen mittojakin ihan koko yleisölle,ei kuulemma mikään erikoinen..nää tyypit ei paljon kunnioita toisten yksityisyyttä,kun vieläpä marokkon zied on muslimi,näiden kahden välillä ei kyllä ole selväästikkään minkäänlaisia tunteita,eikä kunnioitusta,ehkä emma hakee vaan omaa 15 minuutin kuuluisuuttaan,ja markkolainen jotain muuta.
Oho, en ole nähnyt tuota jaksoa Emmasta ja marokkolaisesta. Enkä olisi uskonut etukäteen, sen verran tympääntyneen oloinen se kaveri on ollut esim. siinäkin jaksossa jossa esitteli Emman kavereilleen. Ei-vaimomateriaalia, jos muistatte. Ehkä kaveri sitten siksi suostuikin yhdessä vällyjen väliin, kun piti Emmaa ihan muuna kuin vaimomateriaalina. (Oikeasti mua inhottaa tuo että ihmisestä käytetään materiaali-sanaa mutta pakko oli nyt laittaa tähän kun sitä sarjassakin käytettiin). No, kumpikin sai sitten varmaan sen mitä halusi mutta mitkähän oli fiilikset jälkeenpäin...😐
Vai niin, jää LastResort sitten taas katsomatta, sen verran käsikirjoitetulta tuo vaikuttaa. Ja tosiaan mitä ihmettä Kara ja Guillermo siellä tekevät, eikö niiden tarina jo käsitelty. Samat tyypit kiertää kaikki formaatit, ens kerralla kaikki eronneet voitais sitten laittaa sinne tempparit-saarelle keskenään pyörimään, ryyppäämään ja riitelemään. Kun ei ne terapeutitkaan saaneet aikaisemmin oikein vakuutettua että tuosta mitään oikeaa hyötyä olisi. Juu, ei kiitos, ainakin multa jää väliin tuolla castingilla. 🥱
Voi voi, ne uudet ovat jos makdollista aivan järkyttäviä ilmestyksiä.