90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (992)
Oon taas katsellut sekaisin eri sarjoja ja mitä jäi mieleen... No ei kauheasti. Pikku Matilda oli kyllä suloinen rusettipää. Täytyy vaan toivoa että äitinsä pitäisi tästä lapsesta parempaa huolta kuin edellisistä mutta luotto ei ole kovin korkealla. Muuten, kun Gino plarasi koneeltaan niitä vanhoja valokuvia niin olipa ollutkin aika hyvännäköinen nuori mies, siinä rantakuvassa. Harmi vaan että jossain vaiheessa on noin vinksahtanut. Tää oli varmaan pohjustusta seuraavaan singlelife-kauteen.
Merirosvon ja Chloen tarina alkaa ilmeisesti kääntyä loppua kohti, tosin en vielä nähnyt jaksoa loppuun. Ystävät kovasti varoittelivat, mutta miksi vasta nyt?? Ja mitä se Chloe oikein puhui, söi ennen ulkona ja biletti melkein joka ilta, tonni ($) kuussa paloi ulkonasyömiseen? Ei muuta kuin takaisin kotiin kasvamaan ja äidin firmaan tienaamaan rahaa. Miks jonkun miehen tulisi rahoittaa tuollaista elämäntyyliä, kun tätä ystävät kyselivät että maksaako Johny.
Tasmanian tyypeistä ei oikein tarttunut mitään mutta uuden kaverin Vietnamilainen tyttöystävä Annelyn olikin jännä tapaus. Ensinnäkään en ole tiennyt että voi mennä naimisiin noin on-line. Lisäksi tää morsian oli sellainen etten itse kestäisi yhtään, kauhea höpöttäjä ja tyhjännauraja, ei uskoisi 30 vuotiaaksi. No, onneksi kaikkien ei tarvi tykätä kaikista. Saas nähdä minne pariskunta aikoo asettua ja missä vaiheessa rahaa pitää alkaa lähettää myös äidille. Olihan se mies muutaman vuoden jo lähettänyt 500$ /kk morsiamelleen. 💸
Birkan otti hyvin tuon Lauran kauneusklinikalla käynnin. Mutta että velkainen peeaa-turkkilainen olisi korviaan myöten rakastunut, ilman ettei olis mitään pienintäkään hyväksikäyttöä tulossa, en todellakaan usko! Sama sen nigerialaisen kanssa, ällötti ja nauratti ne kiihkeät suudelmat heti lentokentällä ja kameramies oikein zoomasi avonaisiin suihin, voi yöks!🤮
Miiamilaisten riitely sen kuin jatkui. Itse en haluaisi noiden kanssa viettää aikaa, ainoastaan Lorenin ja Alexin kanssa voisin. Joviakin olin pitänyt jotakuinkin järkevänä tyyppinä mutta nyt kyllä hänenkin pisteet tässä laski, saisi alkaa miehistymään eikä laittaa alkoholin syyksi niitä alituiseen suustaan hyppääviä sammakoita.
Jälkipyykit jätin hamaan tulevaisuuteen ja uusia päiväkirjoja en ole katsonut ollenkaan kun tuntuu että aika ei vaan riitä.
Ehdin vähän minäkin saada boxia tyhjemmäksi. Olen ihan samoilla linjoilla kuin sinä tuossa edellä, eli säästyi kirjoittamisen vaiva 👍😃
Sen verran noista maailmalla tyypeistä, että ei ole vielä edes kausi loppu ja silti on jo täysin kyllästynyt noihin naamoihin! Johnyn ja Chloen osuuksia ei jotenkin enää haluaisi edes katsoa kun tietää miten merirosvo vedätti sitä tyttöä 😥 Onnea vaan sille Johnyn raskaana olevalle exä-nyxä-tyttöystävälle! Tuollaiselle sarjapettäjälle en olisi ikinä suostunut lasta hankkimaan!
Madeleine, ei vaan kestä enää valittavaa pissaliisaa. Se Madagaskarille matkustanut, pää kenossa kulmien alta (on kai omasta mielestään sexy tai jotain) virnottava ääliö mies. Vähän kävin panemassa exää. Yöks sille turhakkeelle!
Turkin Birkan ja Marokon yhden ilmeen, peruukkia jatkuvasti sukivan vahanukke Emman ylkä, hoh hoijaa, ei jatkoon!
Ei kyllä jatkoon vahanaama itsekään! Madeleine on ärsyttävä ja siitä ei enää löydä mitään uutta sanottavaa, hyi saa riittää. Sitten tämä isonenäinen, kaikki kelpaa pantavaksi daami on järkyttävä, kertakaikkiaan kammottava ihminen! Traumatisoinut lapsensa loppuiäksi ja kaikilla niillä sen "näytöillä" kiilasi jopa sarjan paskin äiti listalla Jasminen ohi! Varsinainen hirviö äidiksi!
Manon. Justiinsa joo. Petasi sitten jo paikan seuraavalle Last Resort kaudelle 😡 Jenkeissä tuli juuri Tell All josta madame purhehti laukun kanssa ulos ilmoittaen hakevansa avioeroa! Vai niin. Juokse lehmä mutkia! Anteeksi. Alkaa olla todellakin lopen kyllästynyt tähän viimeisten kausien kattaukseen!
Jälkipyykissä oli vaihteeksi John ja leipuri-Greg yhdessä, kivaa vaihtelua!
Missä ne jälkipyykit oikein näkyy? Mulla on HBO eikä siellä ole Jälkipyykkejä kuin kaksi kautta, 2 ja 6.
Unohtui like-Greta. Siinä meinasi mennä järki kun kuunteli sitä like keskustelua like Matthewn isän kanssa like kun minulla ei vaan ole like enää tunteita Matthewia kohtaan. Like tiesin jo lähtiessäni että like ero taitaa tulla mutta ei olisi ollut like reilua erota like näkemättä. Like. Jessus! Tuohan on 100 kertaa pahempi kuin meidän nuorison niinkut!
Gretahan ei ole ollenkaan tyytyväinen kun Tell Allissa selvisi, että Matthew on löytänyt uuden tyttöystävän.
Seuraavaksi HEA:n kimppuun.
Ai niin, päivän "järkytys" tuli kun avasin telkkarin päivällä ja siellähän oli menossa uusintana se kausi jolla oli vanha kunnon spermis, kolmenkimppa mies ja kumppanit 😉
Vierailija kirjoitti:
Missä ne jälkipyykit oikein näkyy? Mulla on HBO eikä siellä ole Jälkipyykkejä kuin kaksi kautta, 2 ja 6.
Televisio, kanava TLC. Ohjelmia voi hakea vaikka Telsu.fi
Vierailija kirjoitti:
Taas pitkästä aikaa ehdin katsoa muutamia jaksoja, pääasiassa jälkipyykkejä jotka olivat jääneet aiemmin väliin. Kiva oli nähdä Manon ja Anthony vaihteeksi positiivisissa tunnelmissa siellä hotellin "seksiluola-sviitissä". Ei ole Manon nauranut montaa kertaa tällä kaudella. Kiva että Anthonyn yllätys kelpasi. Itsekin tykkään univormuista mutta enemmänkin tyyliin Richard Gere elokuvassa "Herrasmies ja Upseeri" vai mikä se leffa nyt olikaan. Mun mielestä tuo Anthonyn univormu muistutti enemmänkin maastopukua mutta mikä ettei... 😁
Voi Darcey ja Georgi. Puhuvat täysin eri kieltä keskenään. Ja jatkuvast Darcey kaipaa tukea ja kehuja, jos ei itse kehu itseään niin muiden täytyy koko ajan kehua. Eikö tuo nainen tajua että saa Georgin vaan loittonemaan itsestään kerta kerralta järjestäessään tuota iänikuista draamaa!??
Eikö Madeleinen ja Luken juttu ollutkaan vielä taputeltu? Lukena olisin palauttanut pikkukoiran ostopaikkaansa,
En usko, älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Unohtui like-Greta. Siinä meinasi mennä järki kun kuunteli sitä like keskustelua like Matthewn isän kanssa like kun minulla ei vaan ole like enää tunteita Matthewia kohtaan. Like tiesin jo lähtiessäni että like ero taitaa tulla mutta ei olisi ollut like reilua erota like näkemättä. Like. Jessus! Tuohan on 100 kertaa pahempi kuin meidän nuorison niinkut!
Gretahan ei ole ollenkaan tyytyväinen kun Tell Allissa selvisi, että Matthew on löytänyt uuden tyttöystävän.
Ai niin, päivän "järkytys" tuli kun avasin telkkarin päivällä ja siellähän oli menossa uusintana se kausi jolla oli vanha kunnon spermis, kolmenkimppa mies ja kumppanit 😉
Mikä on spermis, se permanenttipäinen tyyppi?
Nyt olen ajantasalla sarjojen kanssa, jess! Paitsi jälkkärit odottaa vielä. Ja tämän illan Hna jää varmaan johonkin toiseen ajankohtaan. Tuntuu että kausia on pitkitetty aivan liikaa kun sama asia on keskustelun keskipisteenä viikosta toiseen ja juoni junnaa. Jasminen uusi anoppi, Mattin äiti oli mukava poikkeus näiden hirviöanoppien jälkeen. Mutta pitihän Jasminen tietenkin mennä kertomaan heti että on naimisissa toisen kanssa. Muuten kyllä pystyy valehtelemaan sujuvasti mutta nyt piti taas olla niin rehellinen, tietysti haluaa shokeerata kun Matt nimenomaan pyysi että olisi asiasta hiljaa.
Britti-Matthewn isäkin oli mukava tyyppi mutta olihan se keskustelu Gretan kanssa tosiaan aika vaivaannuttava. Hyvä jos Matthew on jo löytänyt uuden tyttöystävän.
Ja en voi käsittää miksi Luke enää edes harkitsee avioliittoa Madeleinin kanssa, niin karmean kuvan tuosta morsiamesta on saanut sarjan perusteella. Luken isälle taas pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Oon taas katsellut sekaisin eri sarjoja ja mitä jäi mieleen... No ei kauheasti. Pikku Matilda oli kyllä suloinen rusettipää. Täytyy vaan toivoa että äitinsä pitäisi tästä lapsesta parempaa huolta kuin edellisistä mutta luotto ei ole kovin korkealla. Muuten, kun Gino plarasi koneeltaan niitä vanhoja valokuvia niin olipa ollutkin aika hyvännäköinen nuori mies, siinä rantakuvassa. Harmi vaan että jossain vaiheessa on noin vinksahtanut. Tää oli varmaan pohjustusta seuraavaan singlelife-kauteen.
Merirosvon ja Chloen tarina alkaa ilmeisesti kääntyä loppua kohti, tosin en vielä nähnyt jaksoa loppuun. Ystävät kovasti varoittelivat, mutta miksi vasta nyt?? Ja mitä se Chloe oikein puhui, söi ennen ulkona ja biletti melkein joka ilta, tonni ($) kuussa paloi ulkonasyömiseen? Ei muuta kuin takaisin kotiin kasvamaan ja äidin firmaan tienaamaan rahaa. Miks jonkun miehen tulisi rahoittaa tuollaista elämäntyyliä, kun tätä ystävät kyselivät et
Siinä oli ihan pieni totuuden häivähdys, kaiken soopan keskellä, kun Laura tepasteli kuin uhrilammas ylimääräisen vatsanahan poiston konsultointiin. Kukaan, ei ikinä kukaan ottaisi eilen tapaamaansa suurta rakkauttaan moiseen mukaan. Birkan ei halunnut tavattuaan edes koskea naiseen? Tuotiinkin sitten raha kehiin, rehellisesti.
No lähteehän Lauralta halvalla ruttureppu mahasta, mutta liian rumasti siinä naista kohdeltiin.
Merirosvo pistänyt paikallisen naisystävänsä paksuksi, eivät siis enää ole Chloen kanssa.
Laura saanut Darcyltä ja Stacyltä suositukset Turkin klinikalle, sinne oli alun perin matkustamssa vatsan kuromiseen joka 7 000 jenkkidollaria Turkissa, maksaa alkaen 15 000 jenkkidollaria Jenkkilän kirurgilla tehtynä.
Turkin mies rekrytoitiin koska osasi englantia, piti keksiä rakkaustarina, kun mainostetaan TLC-konsernin rahoittamaa klinikkamatkatoimintaa. Shekinahi mainostaa noita myös, ja toimii jonkin laisena emäntänä noille reissuille.
Vierailija kirjoitti:
Merirosvon ja Chloen tarina alkaa ilmeisesti kääntyä loppua kohti, tosin en vielä nähnyt jaksoa loppuun. Ystävät kovasti varoittelivat, mutta miksi vasta nyt?? Ja mitä se Chloe oikein puhui, söi ennen ulkona ja biletti melkein joka ilta, tonni ($) kuussa paloi ulkonasyömiseen? Ei muuta kuin takaisin kotiin kasvamaan ja äidin firmaan tienaamaan rahaa. Miks jonkun miehen tulisi rahoittaa tuollaista elämäntyyliä, kun tätä ystävät kyselivät et
Joissakin osavaltioissa onnistuu netti/videoyhteydellä naimisiin meno. Tai no, ehkä Utah on ainoa, mutta siellä siis ainakin
Vierailija kirjoitti:
Laura saanut Darcyltä ja Stacyltä suositukset Turkin klinikalle, sinne oli alun perin matkustamssa vatsan kuromiseen joka 7 000 jenkkidollaria Turkissa, maksaa alkaen 15 000 jenkkidollaria Jenkkilän kirurgilla tehtynä.
Turkin mies rekrytoitiin koska osasi englantia, piti keksiä rakkaustarina, kun mainostetaan TLC-konsernin rahoittamaa klinikkamatkatoimintaa. Shekinahi mainostaa noita myös, ja toimii jonkin laisena emäntänä noille reissuille.
Miksi matkustaa Turkkiin? Kotimaassa toimenpide turvallisempi vain pikkasen kalliimpi, mutta jälkiseuranta varmasti turvallisempi. Uskon tosin, että tämä nainen vaati kunnon korvauksen pellen roolistaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt,että leidit ovat yhden osallistuja- hoitaja- miehen työpaikasta vanhainkodista..Ovat hauskoja huumorintajuisia rouvia,fanittavat tätä miestä ,joka lähtee filippiineille tapaamaan nettivaimoaan.💖
Eivät nyt ihan fanita, ovat enemmänkin ihmeissään.
the other way kausi 7 uusia juonia: tell all 2 juuri katsottu,
johnny arubasta heitti pommin,on tulossa isäksi,tyttövauva tulossa,ei maininnut kuka on äiti,chloe oli aika shokissa,mutta lopulta totesi että nyt on hyvä olla sinkkuna.
luke ja matilda,luke on takaisin jenkeissä,mutta ovat edelleen naimisissa..ensin ne sanoi että matilda on tulossa k1 visalla jenkkeihin luken perässä lähiaikoina,mutta tell allin edestessä,matilda teki taas vaihteeksi bänät,kun näki taas sen poikamiesillan strippivideon,ja luken kaveri brian oli haastateltavana,miillä ollu luken kanssa jotain bisnestä(kultaan liittyvää) ja ne joutunut ryöstetyksi,brian jäänyt lukelle velkaa 150 000 dollaria,mutta lupaa hoitaa maksun jotenkin,tästä matilda kiukkuinen,ei luota että maksaa ja raivoaa lukelle,kun jatkaa ystävyyttä brianin kanssa(rahat tosin ovat luken rahat,joten matildalla ei paljon sanomista luulis olevan)ryöstö kyllä kuullostaa epämääräiseltä,melkein kävi mielessä,että suunniteltu juttu,vetää lukee linssiin.ei näistä lattareista tiedä.tiedä vaikka olis matilda junaillu..luke sanoo luottavansa että saa rahat,mutta hotellibisnes on nyt jäissä,koska rahaa ei ole.
pattiya ja dylan vääntää edelleen dylanin ja äitinsä suhteesta,pattiya tuntuu olevan kyllä mustasukkainen mun mielestä,ja tekee asiasta ongelman,dylan on tulossa jenkkeihin pattiyan perässä,ainakin 3 kuukaudeksi,ehkä sitten päättävät mihin asettuvat lopullisesti(jos suhde jatkuu) vähän outo suhde kieltämättä..
jenny näytti olevan jotenkin hitaasti käyvä,liekö sairas jotenkin,olis voinu luulla humalaisesksi kun kuunteli puhetta,jenny ei halua enään asua sumitin perheen kanssa,ja esitti sumitille uhkavaatimuksen,että jollei muuta sieltä pois,niin jenny lähtee yksin.jennylle ei nyt näytä oikein mikään käyvän,ei haluais töitäkään tehdä kahvilassa,sumit siellä häärii lähes yksin,vanhemmat ei enään jaksa,veli on muualla töissä,ja veljen vaimokaan ei siellä enään kovin auttele.ei oikein suju.
manon narsisti taas kiukutteli,käveli ulos studiosta,kun ei saanut mielestään huomiota mieheltään,ja kaikki muka kävivät hänen kimppuunsa,se houkuteltiin takasin studioon,mutta murjotti aikansa,ja valitti,ja taas halusi häipyä,vei anthonyn mennessään,anthony olisi halunnut jäädä,mutta kun järkäle vaati lähtemään kanssaan,niin ei sitten uskaltanut pitää pintaansa.manon ihan selvästi raivostuu,jos anthony vähänkin antaa huomioo jollekkin/joillekkin muille,ihan vaan juttelee,niin manon kiukuttelee,että miksi et huomio häntä,kun kaikkia muita,se on selvästi sairas mieleltään,ja agressiivinen kaiken lisäksi,ei hyvältä näytä.
gretasta ei jää mitään mieleen..mathew paljasti ekassa tell all osassa,että sillä uusi nainen.aika iisi tell all,ei ollut hullu jasminekaan heittelemässä kenkiä.
Pattiya ja Dylan yrittävät tahkota sarjan avulla rahaa. Vanha eukko ja äidin tississä roikkuva rääpäle🤭muka pari😁
HNA ajan tasalla. Nyt enää Tell All jaksot ja sitten toivottavasti ainakin muutama naama katoaa ruudusta!
Valitettavasti Ginosta ei pääse eroon 😣 Sitä nenänarinaa joutuu kuuntelemaan jos aloittaa sinkkukauden, vaan taidan jättää sen suosiolla väliin.
Tällä kertaa Gino teki kyllä itsestään täydellisen ääliön! Kuka menee naukumaan kalliiseen vaateliikkeeseen, narisee myyjä raukalle koko tarinan lasta myöten ja sitten pikku sääliö poistuu ostamatta mitään.
Ja tuo katkeruus. Se ei kyllä kaunista ketään! Jatkaisi nyt elämää kuin mies, nuolee haavat ja kohti uusia pettymyksiä, mutta ei. Minä kyllä kostan, teen kaikkeni kostaakseni. Ei anna kovin hyvää kuvaa miehen henkisestä tasapainosta. Terapiaa kaljukuula tarvitsee, ei mitään deittiprofiilia!
Jos itse ikinä olisi tilanteessa jossa alkaisi tapailla uutta ihmistä, niin tuollainen exälle katkeraa kostoa vannova rääpäle saisi pakit heti kättelyssä! Vaihtoehtojahan Ginolla on vain kaksi: Joko valehtelee statuksensa, niinkuin valehteli sille parissa jaksossa olleelle Natalielle, tai sitten tosiaan paljastaa olevansa vanhassa roikkuva, katkera, kostonhimoinen pikkumies.
Nauratti Yaran kommentit Andreille! Haisteletko jotain liimaa 😂 Ja se toteamus, että istu alas ja ole mies! Alkaa olla yleisesti myös Yaraan ja Joviin kyllästynyt, mutta koska aiemmilta kausilta oli jo inho Libby + Andrei pariin, niin oli mukava, että joku joskus sanoi niille suoraan. Libbyn käytös oli viimeinen naula inho-arkkuun. Toivottavasti tämä pari olisi yksi jota ei enää ikinä tarvitsisi nähdä missään!
jatkuu vielä vähän....
Jatkuu.
Darcey. Ei pitäisi enää yllättää hänen täydellinen minä-keskeisyys, eikä se oikeastaan yllättänyt. Säälitti vaan Georgi, joka raukka yritti saada sanottua ajatuksiaan, niin makkarapötköhuuli keskeyttää heti ja kääntää puheen itseensä 😡 Aina. Ja sitten alkaa se toistuva hokeminen miten minä kyllä kestän, osaan elää yksinkin. No, etpä ole tähänkään asti osannut... Koko ajan uutta miestä etsimässä, vaikka väkisin. Kun Staceyllä on mies, niin pakkohan se on minullakin olla! Jos olisi mahdollista, että Darcey näkisi jonkinlaisen valon siellä sumeassa pääkopassaan, niin kannattaisikohan alkaa jatkossa etsiä oman ikäistä miestä? Se ikäluokka harvemmin enää lapsia haluaa. Saattaisi olla edes pieniä mahdollisuuksia onnistua, tai no, melko olemattomia ellei joku kirurgi tee aivojen ja persoonallisuuden siirtoja... 😉
Jasmine ja Matt. Miksi, oi miksi piti sen vanhan naisen mieli pahoittaa?! 😥 Kun oli salailtu jo vuoden verran suhdetta ja lapsen tuloa, niin olisi voinut todellakin jatkaa sen verran muunneltua totuutta, että antaa heidän olla siinä uskossa, että ovat kihloissa. Toinen mikä ärsytti tavallistakin enemmän oli se, että Jasmine olisi voinut vallan mainiosti sanoa kyllä! Koska itse avioliittoa ei olisi ollut missään lähitulevaisuudessa, varsinkin kun eroa ei ole edes haettu. Toivottavasti Mattin äiti saa nähdä Matildaa vaikka Matt ja Jasmine eivät yhdessä enää olekaan.
Loppuun vielä infoa: Tuli juuri mainos jälkkärin välissä. Uusi kausi 90 Days Fiance UK alkaa 14.2 TLC klo 21.00!!! 👍
YES!!! Pitkästä aikaa, lopultakin aivan uusia naamoja joita ei ole kierrätetty millään aiemmalla kaudella 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on spermis, se permanenttipäinen tyyppi?
Oliko se sperman luovuttaja? Lensi maailmalla panemassa halukkaita naisia raskaaksi?
Olen ymmärtänyt,että leidit ovat yhden osallistuja- hoitaja- miehen työpaikasta vanhainkodista..Ovat hauskoja huumorintajuisia rouvia,fanittavat tätä miestä ,joka lähtee filippiineille tapaamaan nettivaimoaan.💖