90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (740)
Katselin juuri viimeistä Heaa ja oli pakko lopettaa kesken ettei pää räjähdä. Nämä viiskymppiset pissikset ovat kyllä jotain mitä en ikinä tuu tajuamaan. En ymmärrä miten tuo Georgi kestää, hänen asemassaan olisin itse varmaan jo lataamossa! Kaksoset puuttuvat ihan liikaa toistansa avioliittoihin. Kun Darceyllä ja Georgilla on joku ongelma tulee sättimistä kuin stereoista ja Florian piipittää vielä kolmantena. Florian alkoi kuulustella Georgia raha-asioista, veikkaan että jäbä on vaan kateellinen toisen rahoista, tienaako itse mitään? Joskus joku sanoi että olisi puusepän hommissa, en tiedä. Ja jos tienaa niin luovuttaako itse kaiken Staceylle, ainakaan sananvaltaa hänelläkään ei näytä olevan. Tainnut tämä kotipuudeli enimmäkseen kuitenkin loisinut vaimonsa sohvalla useamman vuoden. Täytyy ukon olla hyvä sängyssä kun vaimo tuollaisesta suostuu maksamaan, anteeksi nyt vaan. Jotenkin niin sairas kuvio, ainakin tässä sarjassa näytetty, toivottavasti IRL olisi vähän erilaista. Ja se Darceyn kimalletoppi mustien rintsikoiden kanssa takin alla, mun mielestä aika tyylitöntä paljastelua, ...noh kuitenkin asiallisempaa kuin KanyaWestin vaimon touhu. Tuon tapaisen topin vois muuten itsekin tehdä, kerätä oluttölkeistä niitä nipsuja ja kutoa niistä pienen kaitaleen jonka sitoo niskan takaa ja selästä. Ja sitten menoksi! 😂 Tuollainen tuli siis Darceyn topista mieleen. Kehui vielä meikkaajan tuolissa paljastaneensa vagi.nansa! OMG, joko ei tunne naisen anatomiaa tai sitten täytyy olla aika löysät huulet alhaalla jos vag.ina näkyy vahingossa.😬
Ja tuo Lake Placidin sakki. Kyllä tuo Libby on kanssa yksi käärme, kostonhimoinen ja pitkävihainen, naama koko ajan norsun vi..lla. En ihmettele että on niiden siskojensakin kanssa huonot välit. Varokoon Yara, eiköhän Libby juorua Yarankin asiat Andreille joka tuskin vieläkään on oppinut säilyttämään salaisuuksia. Sitä paitsi, kuka ääliö tosiaan vuotaa luottamuksella kerrotut asiat eteenpäin??? 😡
Onko Yaralla ja Andreilla sutinaa? Huomaa heidän välillään pidäteltyä ja toisinaan jo huomattavaa kiinnostusta ja intohimoa. Yara suorastaan kiusaa Andreita seksikkäästi pukeutumalla ja tietyllä nirppanokkaisuudella. Vielä kun kuuli että Elizabetilla ja Andreilla on päivittäin paljon seksiä, mitä ilman taas Yara jää tylsän Jovin kanssa... Elizabeth kasvattanut kunnon heltan leuan alle, näyttää jo turpealta alkkikselta, viini maistuu ja Jovi on aina yhtä epäseksikäs ja munaton hölmö. Elizabeth luulee puolustavansa " hyväntahtoista ystäväänsä" Yaraa mutta tämä ei pidä vuorostaan Elizabethia ystävänään ja miksi pitäisi koska flirttaa ja kiusoittelee Andreita.
Yara ja Andrei vaikka onkin eri maista niin aika läheltä lähtöisin kuitenkin. Jotenki mun mielestä Andrei silti tykkää (rakastaa) Libbystä tosi paljon ja jos seksikin sujuu niin se kertoo jo paljon.
Löytyyhän googlella etsittynä kuvia kun Yara ja Andrei istuvat sylikkäin rakastuneina. Minulla ei ole facebookia joten rajoittuu pelkällä googlella etsittyyn.
Vierailija kirjoitti:
Onko Yaralla ja Andreilla sutinaa? Huomaa heidän välillään pidäteltyä ja toisinaan jo huomattavaa kiinnostusta ja intohimoa. Yara suorastaan kiusaa Andreita seksikkäästi pukeutumalla ja tietyllä nirppanokkaisuudella. Vielä kun kuuli että Elizabetilla ja Andreilla on päivittäin paljon seksiä, mitä ilman taas Yara jää tylsän Jovin kanssa... Elizabeth kasvattanut kunnon heltan leuan alle, näyttää jo turpealta alkkikselta, viini maistuu ja Jovi on aina yhtä epäseksikäs ja munaton hölmö. Elizabeth luulee puolustavansa " hyväntahtoista ystäväänsä" Yaraa mutta tämä ei pidä vuorostaan Elizabethia ystävänään ja miksi pitäisi koska flirttaa ja kiusoittelee Andreita.
Auts🤭, toi olisikin aika mehevä "juonenkäänne", jos näin oikeasti on. Pelkään vaan että toi on Yaran luonteenpiirre, siis että pitää keikistellä kaikkien miesten edessä ja testata miten vikittely toimii. Veikkaan että Alex ei jää tuijottelusta kiinni, Andrei saattaa hyvinkin katsoa pitempään kuin on sallittua ja läheiset kotimaat saattaa todellakin edesauttaa asiaa, on helpompi ymmärtää ihmistä jolla on suunnilleen samankaltainen tausta . Onhan Yara kuitenkin näyttävän näköinen harmaavarpusen rinnalla. Varmaan Loreniakin naurattaisi jos totta on.
Muuten, mä en oikein usko että tuota Yaraa on kiusattu joka paikassa, koulussa ja jopa kotona. Veikkaan että halusi vaan syyllistää Jovia entisestään kaveriporukan kuullen. Eihän se nyt niin pahan näköinen ollut että kaikki kiusaisi, ennemmin uskon että itse on ollut kiusaaja. Tai mistä sen tietäis...
Palaan vielä Jasminen ja Michellen väleihin. Kun Jasmine soitti itkien Michellelle Ginon puhelun jälkeen (jossa uhkaili karkoituksella) niin miksi M oli niin osaaottava ja erittäin ystävällinen Jasminelle edelleen? Eikö hän tiedä mitään Jasminen huonosta käytöksestä vai onko M jostain syystä Ginolle vihainen ja siksi puolustaa Jasminea? Molemmissahan on syytä mutta yleensä sukulaiset puolustaa omiaan, onhan jo sanontakin että veri on vettä sakeampaa. Jotain outoa tuossakin kuviossa on mun mielestä. Maahanmuuttolakinainen oli hyvä tyyppi mun mielestä!😅
Vierailija kirjoitti:
Palaan vielä Jasminen ja Michellen väleihin. Kun Jasmine soitti itkien Michellelle Ginon puhelun jälkeen (jossa uhkaili karkoituksella) niin miksi M oli niin osaaottava ja erittäin ystävällinen Jasminelle edelleen? Eikö hän tiedä mitään Jasminen huonosta käytöksestä vai onko M jostain syystä Ginolle vihainen ja siksi puolustaa Jasminea? Molemmissahan on syytä mutta yleensä sukulaiset puolustaa omiaan, onhan jo sanontakin että veri on vettä sakeampaa. Jotain outoa tuossakin kuviossa on mun mielestä. Maahanmuuttolakinainen oli hyvä tyyppi mun mielestä!😅
Jasmine ja Michelle on jonkinlaisia ystäviä. Michelle sanoi siinä puhelussa, että Gino ei myönnä omaa osuuttaan asioiden saamaan käänteeseen. Ja jo aiemmilla kausilla nämä Ginon sukulaiset asettui Jasminen puolelle. Paljon on jäänyt varmasti katsojille näyttämättä, Gino ei ole mikään uhri tässä tarinassa niinkuin narisee nenäänsä joka välissä. Dsäääsmin huijasi minua, sillä kamalalla narisevalla äänellä.
Jassu on surkea äiti, ei kahta sanaa, vaan joutui kyllä Ginon kanssa venymään aika inhoihin juttuihin, alkaen juusto varpaiden imemisestä ja Ginon "suihkuleikeistä". Golden shower... Mä en siis puolusta Jassua, en! Gino vaan on ihan yhtä syyllinen siihen, että hommat meni pieleen. Sitä tukee tämä, että tosiaan oma suku on kääntynyt sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts🤭, toi olisikin aika mehevä "juonenkäänne", jos näin oikeasti on. Pelkään vaan että toi on Yaran luonteenpiirre, siis että pitää keikistellä kaikkien miesten edessä ja testa
Yara ja Andrei ollessaan samassa seurueessa molemmat ivaavat Jovia, Yara on todella kylmä. Sanoihan Yara seurueessa miten he Slaavilaisina olisivat hyvä pari ja miten he Slaaveina ovat älykkäämpiä kuin muut seurueessa, kaikki nauroivat mutta ihmettelen ettei Elizabet raegoinut siihen, vaan kävi vain Lorenin kimppuun, sekä sepitti Yaralle miten Loren on pilkanut tämän pukeutumista ja ulkonäköä. Onko Elizabeth sokeutunut omahyväisyyteensä, miten ei huomaa sitä silmäpeliä, mitä Yara ja Andrei käyvät, Yara myöskään ei näköjään edes kaunistellut asiaa sanoessaan noin, vaan ikään kuin vihelsi pelin alkaneeksi. Elizabeth tosiaan on menettänyt jonkin hehkunsa, nykyään lihonut ja näyttää harmaavarpuselta. Yara on vuorostaan käynyt täydellisen muodonmuutoksen kuin mitä on ollut ennen operaatioita. Hiukset, nenä, suu, silmät ja kroppa pistetty täysin uusiksi. Katsokaa ennen ja jälkeen kuvia...
Ja taas meni viesti "tarkastukseen", palaamatta takaisin. Sitä vaan kirjoitin että mun mielestä noi Jassun härskit touhut (hääpukurahat implantteihin [joista vieras mies vielä maksoi puolet], ehdotus vapaasta liitosta jonka seurauksena lapsi [josta kieltäytyi oman miehen kanssa], syytti Ginoa potkuistaan ja jätti lapsensa Panamaan edes käymättä kertaakaan siellä) sais mut varmaan siirtymään team.Jasminesta team.Ginoon vaikka ystäviä oltaiskin oltu tai sitten Ginon on täytynyt tehdä monenmoista pask@@ jo vuosikausia, mistä suku on tiennyt. No mehän ei tietenkään tiedetä kaikkea mitä on tapahtunut...
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan kirjoitin että mun mielestä noi Jassun härskit touhut (hääpukurahat implantteihin [joista vieras mies vielä maksoi puolet], ehdotus vapaasta liitosta jonka seurauksena lapsi [josta kieltäytyi oman miehen kanssa]
Siinä yksi juttu mistä katsojille ei ole kaikkea kerrottu. Nehän yritti Ginon kanssa lasta, Jassu oli oikein tehny exelin siitä koska on ovulaatio. Seruraavalla kaudella onkin Gino alkanut vetää tumppuun lapsen hankkimisen sijaan ja kauden aihe oli se ettei seksiä ole enää. Muistan vielä sen kohtauksen kun Jassu ehdotti seksiä niin herra oli ehtinyt jo vetää käteen. Yök. Ginon netti per-voilut ja mitä kaikkea muuta mitä me ei nähty? Koska jotain on pakko olla ollut, koska muuten ei ne sen sukulaiset käänny sitä vastaan. Ja jos Jassu olis niin paha, niin ei Gino, ei Matt myöskään olisi edes alkanut olla sen kanssa. Juu, nainen on sietämätön ja olisi pitänyt palata lastensa luo Panamaan. mutta mikä on hänen oikea persoona kun kamerat sammuu? Yksikään mies ei pelkän seksin takia ala suhteeseen.
Kiitos noista HEA tiedoista. En ole saanut sitä jaksoa edes aloitettua koska verenpaineelle käy huonosti juuri tuollaisten kohtausten takia joista mainitsit. Mä olen kurkkua myöten täynnä Darceyn ja Staceyn touhua + sitä Georgille nalkutusta. Siinä on Monni(Darcey) pääpiruna mouhaamassa ja Pilli(Stacey) ja Pulla(Florian) säestää ja taputtaa käsiään. Jos joku ei tunne hahmoja, niin tuo kolmikko on lasten satukirjasta Pekka Töpöhäntä 😁
Raivostuttaa se trio Gergin kimpussa.
Vielä enemmän raivostuttaa mean girl Libby Lorenin kimpussa. Nyt osaa varautua siihen, että kake on ulottuvilla ja kelaa noiden osiot yli.
Sain sentään viime viikon maailmalla katsottua ja tosiaan Greta on ollut briteissä vain muutaman päivän. Kuulin väärin edellisen jakson puheet ja sanoin, että olisi ollut puoli vuotta. Vaan päiviä tai kuukausia, meni maku tähän naiseen. Koitin netistä etsiä tietoja, mutta faktaa siellä ei ollut, vain huhuja, että tämä olisi tosiaan ollut toisinto Inkin ja Coronan jutusta. Olisivat siis eronneet ennen tämän kauden alkua, mutta sitä pitkitettiin jotta saatiin jotain materiaalia sarjaan. Mene ja tiedä mikä on totuus, alusta asti tuntui väärältä tämä suhde.
Johnya ei viitsisi enää katsoa kun sai tietää, että petti koko ajan Chloea.
Nyt jos menisi katsomaan tuon pahan HEA:n pois boxilta ja siitä sitten B90 perään.
Ai niin, juuri tuli mainos, että alkaa sitten Päiväkirjoistakin uusi kausi. Ei. Nyt on mopo lähtenyt käsistä TLC:n vastaavalla! Määrä kun ei korvaa laatua!!! Tungetaan koko ajan liukuhihnalta uusia spin offeja, huonoilla castingeilla ja uutta vaan putkeen 😡 Mun mielestä noista uusista spinneistä pitäisi poistaa kokonaan sanat 90 days fiance! Niillä kun ei ole enää mitään tekemistä alkuperäisen idean kanssa 👎 Myydään kakkaa 90 days nimen alla. Rumaa! 😬
Sen verran piti tulla vielä valittamaan, että taitaa jäädä nyt sitten nämä uudet jälkkäritkin katsomatta. Näköjään kun Kim on nyt kuvaamassa sinkkuelämää, niin mun kaksi inhokkia Jamal ja pikku-Ed siellä istuu keskenään. Voi vattu! Siitä pikku niljake Edistä jo kerran päästiin eroon, niin miksi, oi miksi se on pitänyt kaivaa takaisin tuohon jälkipyykkiin? Eikö ne saa enää ketään järkeviä mukaan? Että sellaista.
Joo ja Hean nimen Happily Ever After vois muuttaa muotoon Happily Never After. Ainakin tämän kyseisen kauden kohdalla😅.
Happily Never afterista. Onpa tosiaan osuva nimi, otan sen pysyvästi käyttöön 👍🙂
Ei vaan voinut katsoa tuota Lake Palcidin osiota, meni sen verran pahasti verenpaineelle. Roikkonaama-Libbystä on tullut ihan todellinen mean girl, joka vuttumainen virne suupielessä odottaa miten hänen istuttama kakkapommi räjähtää. Joutuu jatkossa kelaamaan kaikki heidän osiot yli, pelkkä sen naaman näkeminen alkaa suututtaa.
Harvoin Jasminen suusta kuulee mitään järkevää, vaan se hinausauto keissi osui kyllä oikeaan! Ennen auton hankkimista olisi kyllä syytä käydä joku kurssi tai vastaava siitä miten se homma hoidetaan.
Käsikirjoitustahan tämä on. mutta jäi häiritsemään se äidin kanssa keskustelu. Jos olisi oma lapsi tuossa tilanteessa, ei tosin koskaan olisi, niin ensimmäinen asia mitä sanoisin olisi: tule kotiin! Okei, noin pitkällä raskaana ei saa enää lentää, mutta jos avioliitto on ohi, uuden vauvan isää ei kauheasti kiinnosta ja se tärkein: kotona on ne kaksi hylättyä poikaa, niin ei siinä keskusteltaisi, että jos nyt päätät jäädä sinne niin ehkä pääsen käymään.
Tuossa tilanteessa on vain yksi oikea vaihtoehto. Takaisin Panamaan. Heti kun vauva on syntynyt. Mutta eihän tämän naisen kohdalla tule tapahtumaan. Sen puhelun aikana ei kertaakaan edes kysynyt miten pojat voi. Suututtaa.
Vielä sen verran, että ei jaksa kuunnella kun Darcey sössöttää kuin Angela aikoinaan liian isojen tekohampaiden kanssa 🙉 Ja ne kammo makkarapötköt heiluu luonnottoman näköisesti nenän alla. Suusta tulee vain minä-keskeistä valitusta, josta Kalani jälkkärissä hyvin heitti, että Georgi yrittää keskustella, niin D kääntää samantien asian itseensä, oli aihe mikä tahansa. Mikään ei tule ikinä olemaan Darceylla hyvin ellei saa jotain terapiaa!
Vielä se, että tuo The Lab jonka väittivät olevan NY fashion week tapahtuma, niin ei ole! Se pulju järjestää omia juttuja vähän yhdestä jos toisesta asiasta, mutta näkihän sen siitä estradista, että ei siinä missään isolla areenalla oltu ja seinillä isolla se teksti The Lab. Että sellainen esiintyminen New Yorkin muotiviikolla...
Vierailija kirjoitti:
Sen verran piti tulla vielä valittamaan, että taitaa jäädä nyt sitten nämä uudet jälkkäritkin katsomatta. Näköjään kun Kim on nyt kuvaamassa sinkkuelämää, niin mun kaksi inhokkia Jamal ja pikku-Ed siellä istuu keskenään. Voi vattu! Siitä pikku niljake Edistä jo kerran päästiin eroon, niin miksi, oi miksi se on pitänyt kaivaa takaisin tuohon jälkipyykkiin? Eikö ne saa enää ketään järkeviä mukaan? Että sellaista.
Kim siis Kimbaali kuvaamassa sinkkuelämää? Oiskohan niin että TLC tuntee pikkasen sääliä, kun veti Kimbaalin aikanaan kehiin ja yrittää nyt jotenkin hyvittää? En muuten ymmärrä tuon ihmisen roikottamista sarjassa ja vetää vielä muka poikansa mukaan. Onko se hänen poikansa, joku poika häippäsis ja äkkiä?
Mua alkaa jo kyllästyttää noi jälkipyykit ja varsinkin se PikkuEd. Jos kerran Kimbaali ei voi olla mukana niin sitten vaikka joku muu Jamalin ja Edin sijaan. Vaikkapa James ja Tatha (itkijänainen Aasiasta) jos Sam ja Citra eivät suostu..
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa jo kyllästyttää noi jälkipyykit ja varsinkin se PikkuEd. Jos kerran Kimbaali ei voi olla mukana niin sitten vaikka joku muu Jamalin ja Edin sijaan. Vaikkapa James ja Tatha (itkijänainen Aasiasta) jos Sam ja Citra eivät suostu..
Niillä on todellakin vaikeuksia löytää enää ketään jälkipyykkeihin kun on liian kiire pukata uunista ulos spin offia toisen perään. Jenkeissä on jo ehtinyt HNA loppua ja maailmalla taitaa olla Tell All jaksoissa, vaan menossa on tuo B90 ja nyt uutena tulossa vielä Diaries ja single life.
Ei ne voi omia jaksojaan kommentoida ja vakionaamat kiertää spinnistä toiseen, eli eiköhän seuraavaksi hilata Angela takaisin. Samaan syssyyn kananainen, spermis, alkuperäinen kolmenkimppa mies + nykyinen trio. Kirsikkana kakun päälle viimeinen pari Aselon äiti vahvistettuna Sophien äidillä 😁
Vastasin edelliseen pelkillä hymiöillä; itkunaurua ja peukaloa ylös.
Sitä ei julkaistu, tuli välittömästi ilmoitus:
"Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen".
Mitä ihmettä, onko hymiötkin kiellettyjen listalla?
Vierailija kirjoitti:
Vastasin edelliseen pelkillä hymiöillä; itkunaurua ja peukaloa ylös.
Sitä ei julkaistu, tuli välittömästi ilmoitus:
"Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen".
Mitä ihmettä, onko hymiötkin kiellettyjen listalla?
Ei ole. Jos teit lainauksen, niin tämä sekaisin oleva systeemi laittaa mode-jonoon (lue deletoi koko viestin) heti jos lainauksia on alla enemmän kuin yksi. Jos siis kommentoit viestiä, jolla edellinen kommentoi toista viestiä, voi olla 100% varma, että mode-roskis iskee heti 😥 Harmaalle alueellekin joutuu aivan randomisti. Joskus onnistuu lainata tekstiä niinkuin ennen, seuraavassa hetkessä haaveissa vainko oot mun...