Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yli 60 vuotiaat naiset kutsuu 30v naista tytöksi?

Vierailija
14.08.2024 |

Outoa??

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu, enkä tunne muita, jotka kutsuis. 

Vierailija
2/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tyttö tänne kirjoittelee?

Terveisin, Marjatta1958 Raaseporista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa on tuo, vähättelyä.

Vierailija
4/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on vähättelyä. Haluavat näin kiertoteitse haukkua. Miehet on "tytötellyt" naisia aina.  

Vierailija
5/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa on tuo, vähättelyä.

Mitähän ne tekee, jos alan kutsumaan niitä takaisin tytöksi? :D

Vierailija
6/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on vähättelyä. Haluavat näin kiertoteitse haukkua. Miehet on "tytötellyt" naisia aina.  

no mun äiti kutsuu mun miestä "pojaksi" mies on 33

Vierailija
7/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen vanhempi nainen, haluan kyllä kutsua nuoria naisia juuri nuoriksi naisiksi, en tytöiksi. Kerran minua joku kutsui nuoreksi naiseksi ja tuntui kivalta tytöttelyn sijaan

Vierailija
8/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei s aatana. Aikuista naista tytöksi kutsuminen on sama kun haukkuis h uoraksi!

Vierailija
9/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyttöydessä ole mitään pahaa, en tajua mitä osa naisista aina vinkuu jostain tytöttelystä. Vinkuuko miehet pojittelusta? Ei, vaan sietää ne työpaikan kuusikymppisten ukkojen ja akkojen jutut. 

Naurettava ajatuskin, että joku 30v mies ottaisi nokkiinsa kun työpaikan kymmeniä vuosia vanhempi Kalevi/Irmeli sanoi pojaksi. Osalla naisista on niin kova tarve olla niin hemmetin vakuuttavia ja vakavastiotettavia, että tulee melkein stressi sellaisten puolestakin. Rentoutukaa! 

Vierailija
10/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumista, alentamista, nöyryytystä. Asiakaspalvelijana koin tätä paljon. Toki ihan lapsenakin. "Mitä sinä pikkutyttö mistään muka tiedät!!!"

Opin siitä tasan sen, että ikinä en ole kus*paa itseäni nuoremmille. Miksi niin tekisinkään, koska ainakaan parempaa palvelua ei tule sillä saamaan (luota kun sanon noin). 

Vierailija
11/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yli 60, mutta tytöttelen ja pojittelen melkein kaikkia. Johtuu siitä, että kaveripiirissäni kaikki ovat tyttöjä ja poikia, samoin äitini ja hänen ystävänsä ovat "äidin tyttöporukka" jne. 

Itse miellän sen enemmänkin kohteliaisuudeksi siitä, että ollaan nuoria vielä (vaikkei ollakaan).

Mutta joo anteeksi oikeasti, korjaan tapani. Vaikka riippuuhan se asiayhteydestä toki. Mutta ihan hyvin voin sanoa että "aivan ihana tyttö oli teillä täälä kassalla eilen, ja hän sanoi..." tai "teiltä oli meillä käymässä ne taitavat ikkunankorjauspojat", enkä todellakaan halua vähätellä. Mutta jooh, olen kai itse sitä sukupolvea, että olen tottunut tytöttelyyn (ja vähättelyyn turtunut). Ei ole syytä jatkaa samaa rataa.

Vierailija
12/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen. Kohta olet vanha kurppa ja tulee vielä ikävä tuota. Ja 30v näyttää 60v silmissä tytöltä.

Vierailija
13/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei s aatana. Aikuista naista tytöksi kutsuminen on sama kun haukkuis h uoraksi!

No mä olen asiakaspalvelutöissä ja olen 32v, ja saan kuulla tytöttelyä koko ajan. En sitten tiedä luullaanko mua nuoremmaksi, mutta en usko, mielestäni näytän ikäiseltäni. Enkä käyttäydy mitenkään bimbomaisesti vaan fiksu olen.

Vierailija
14/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai miltä se näyttää. Teiniltä vai aikuiselta.

Vierailija
15/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit iloinen. Kohta olet vanha kurppa ja tulee vielä ikävä tuota. Ja 30v näyttää 60v silmissä tytöltä.

Oisi se kivempi jos kutsuttaisiin vaikka nuoreksi naiseksi tai ihan vain naiseksi. Aina jos joku sanoo "tyttö" tai "tyttönen" tulee sellainen fiilis, etten nyt osaa mitään tai olen jotenkin tyhmä

Vierailija
16/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tytötellään töissä toisiamme ja ollaan 25-55 vuotiaita. Myös miehet pojittelee toisiaan. Ja me naiset pojitellaan miehiä ja ne miehet tytöttelee meitä naisia.

Vierailija
17/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ikuinen nuoruus sitten enää olekaan tavoiteltavaa? Hyvästi kauneusleikkaukset? Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
18/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai miltä se näyttää. Teiniltä vai aikuiselta.

Mutta miten joku voi edes olettaa tietävänsä toisen iän ja kohdella sen perusteella?

Vierailija
19/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, minä rakastan kutsua kaikkia Prisman käytävillä olevia Helenin poikia pojiksi. Pyydän toki heti anteeksi Helenin ym. pojilta pojittelua. Tekevät ihan hyvää nuoren miehen työtä. Tyttöjä ei muuten Prisman käytävillä näy.
Kerjääjät ovat taas kaikki naisia?

Vierailija
20/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, me puhutellaan meitä omanikäisiäkin tytöiksi. Hirveetä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi