Säälin ihmisiä joilla ei ole AirFryeria
Grillasin juuri huiluntuhti makkaran Airissa ja tein pikkasen muusin Lidlin pussimuusista.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas säälin trendien perässä juoksevia ihmisiä, joiden keittiön kaapit täynnä vähän käytettyjä ja kauan sitten unohdettuja kaiken maailman koneita.
Mulla ainakin leipäkone tekee leivän kaksi kertaa viikossa ja airfryerilla teen ruuan kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ihan turhaan säälit, mulla on uuni 😄
Oletkin säälittävä paskahuora.
Oletpa itse säälittävä ihminen tuossa vihassasi. Käsittämätön kommentti sinulla. Onko sinulla varmasti kaikki hyvin? (Tuskin.)
Olet toinen runkkuhuora joka imee silsaista penistä ja oksentaa hampaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillimakkara ja pussimuusi. Kunnon herkkupäivä taas jonkun köyhän kodissa. Kertoo kyllä vähän siitä missä luokassa näitä airfryereitä käytetään.
Oletko yläluokkaa? Eli muita ylempänä? Muita parempi?
En syö roskaruokaa ja jos se tekee minusta "paremman" niin sovitaan sitten näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieden ja mikron uusiminen on edessä ja mietin riittäisikö liesi jossa on kiertoilmauuni. Mitä lisähyötyä airfryer tuo?
Säästää sähköä kun ei tarvitse kolmivaihevirtaa.
Miten? Makkaran lämmittäminen vaatii tietyn määrän energiaa, tulee se sitten yhdestä piuhasta tai useammasta. Säästäisit sähköä kun söisit makkarasi kylmänä.
Oletpa itse säälittävä ihminen tuossa vihassasi. Käsittämätön kommentti sinulla. Onko sinulla varmasti kaikki hyvin? (Tuskin.)