Lue keskustelun säännöt.
~~KESKIVIIKON HELMINAUHA~~
07.02.2007 |
Tässäpä eiliset löpinät:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9530742&p=2&tmode=1&smode…
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei tainnut tämä olla yhtä tarkka tyttö kuin esikoinen kun ei näy eikä kuulu. Alan jo luovuttaa ettei mitään tapahdu vaikka kipuja on ja että se on tosi että tulee vasta sitten kun itse niin parhaaksi katsoo. Ei mulla auta kuin kärvistellä siihen asti.. :(
PÄÄNSÄRYSTÄkö täällä on puhuttu?! Mulla on ollut taipumusta migreeniin (kesäisin lähinnä) mutta nyt tänään on jomottanut koko illan päätä sillain erilailla kuin migreenin aikana. Ja melko kipeästikin vieläpä.. särkylääkkeen otin muttei ollut taikaa. Kaikki pääkipuilijat yhteisvoimin synnyttämään siis!
VILLILILLI: meniköhän oikein.. tervetuloa joukkoon vaan viimemetreille! Täällä ' parasta ennen' on muutaman tunnin päästä jo mennyt mutta vauvantuloa odotellessa..
Noihin sinun kysymyksiin piti vastaamani eli limatulppa mulla irtos jo mooonta viikkoa sitten- ei siis tainnut ennakoida mitään :) Limaista vuotoa kyllä on ollut nyt useamman päivän, mutta en usko enään senkään merkkaavan mitään.
Meillä myös mies reissuhommissa, ajelee pääsääntöisesti etelään, joskus pohjoiseenkin. Normityövuorot on sillä illalla klo 21-seuraava aamupvä 12 ja loppupäivä nukkumista joten ei paljon iloa lapsenhoitoon ole.. Täällä tosin jaloissa pyörii vain yksi itsepäinen ja kovasti omaa tahtoa omaava 1v 4kk täyttävä pikkuneiti.
Neuvolan seinältä bongasin sattumalta myynnissä olevan sitterinkin jonka sitten hain lähistöltä, maksoin 15e- tiedä sitten oliko kallis vai ei mutta on kyllä ihan käyttämättömän näköinen eikä sitä kuulemma ole kuin yhdellä lapsella sillon tällöin käytettykään.
Tulevan beibin pinnikseen sain tänään vihdoin haettua verhotangon jonka olen onnistunut esikoiselta hukkaamaan. Samanlaisen prinsessaverhon saa siis tämä toinenkin vauveli ja nyt on meidän makkarissa niin hempeen näköinen pinnis verholla että.. ;)
Mutta nyt tämä päänsärky yltyy taas ja supistuksetkin jotenka mentävä! Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille helmille ja koetetaas me innokkaimmat ainakin posahdella piakkoin.. :)
H 40+0 edelleen..