Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän ihmisiä jotka haluaa auttaa rahallisesti?

Vierailija
14.08.2024 |

Mikä on se kanava? Mun täti on löytänyt itselleen jostain muutaman varakkaan ihmisen jotka auttaa sitä, mm. Kun tarvitsi uuden tietokoneen ja ne käyttää sitä ruokaostoksilla.. Mutta ei suostu kertomaan mistä pyytää tätä apua, varmaan ajattelee että kerron niille ettei hän tarvi sitä apua oikeasti? Nämä on siis yksityisiä ihmisiä. Oon yrittänyt facebookista etsiä.. Mä aidosti kuitenkin tarvisin apua työkyvyttömänä yksinhuoltajana, ja harmittaa kun en löydä kanavaa mistä saada apua... Aivan tolkuttoman noloakin olla näin epätoivoinen mutta ilmeisesti moni haluaisi auttaa kun tietäisi että menee aidosti oikeaan tarkoitukseen? 

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koko ajan nojaa toisten ihmisten hyvyyteen (tai hölmöyteen) ja ole muiden avun varassa. Tuollainen on kuvottavaa keneltä tahansa. Sillä kädellä on pelattava joka on saatu ja vaan yritettävä tulla toimeen. Ei ne "varakkaatkaan" jatkuvalla syötöllä pysty teitä epäonnisia olla pelastelemassa ja kukas sitten auttaa heitä kun he ovat itse siinä tilanteessa että tarvitsevat apua? 

Vierailija
2/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään, mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin työnantaja auttaa palkan muodossa.

Vierailija
4/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tällaista tapahtua vain päiväunissa :D

Vierailija
5/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tehtailemaan only fansia tai jotain fetissijuttua, mistä katselijat maksaa.

Vierailija
6/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se täti antaa vastalahjaksi.

Vierailija
7/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopelta ?

Vierailija
8/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan sinuun yhteyden? Sain hyväpalkkaisen työpaikan ja tuntuu, että haluan "kompensoida"  onnellista tilannettani jotenkin jakamalla siitä itseäni osattomammalle. Olen itsekin köyhän yh:n lapsi.

Vierailija
9/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sosiaalinen ja hyvännäköinen, niin ne ilmestyvät

Vierailija
10/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa on paljon prinssejä, jotka yrittävät jakaa rahaa muille, mutta eivät onnistu kun sähköpostit eivät pääse perille.

Saudi-Arabiassa ja Yhdistyneissä Arabiemiirikunnissa on myös prinssejä joka kulman takana öljyvarantojen vuoksi, mutta he yleensä vaativat jotain pervoìlua rahaa vastaan.  Ei ole sattumaa, että moni somejulkkis käy usein Dubaissa.

Vierailija
11/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin niin työnantaja auttaa palkan muodossa.

Tällaiset lauseet ovat suorastaan julmia maassa, jossa yhtä työpaikkaa hakee satoja ihmisiä. Kaipa julmuus tuottaa joillekin mielihyvää.

Vierailija
12/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko kukaan et oon TYÖKYVYTÖN? Enkä ikinä apua pyytäny aiemmin.. Vuosikaudet ollut minimi sairaseläkkeellä ja sitkutellut pienillä tuloilla pyytämättä keltään mitään. Joskus niinku nyt on vaan tilanne että alan olla epätoivoinen, yritin jopa kerätä marjoja joita myydä mutta kukaan ei ostanut kun en pysty kuljetta paikan päälle ja muut marjanmyyjät pystyi, sitten ne meniki jo myyntikelvottomaksi ja itse niin kipeäksi että menny viikkoja plautua.

Lapsen 9v synttärit haluaisin järjestää niin ettei tartteis hänen hävetä. Toiveessa vuokrata liikuntasali kun haluaa kutsua koko luokan ja meidän pikkukämppään ei mahdu. Mut se maksaisi 50e se vuokra. Onko tosiaan ahneutta tämä? Kumpikaan, lapsi eikä minä, olla tätä sairauttani pyydetty ja sitä että lapsen isä kävelee ulos tilanteesta.. Jos pystyisin tekisin mitä vaan työtä. Mutta pullojakaan ei ole löytynyt kuin roskiksesta 1,20e edestä silloin tällöin. En tupakoi tai juo, eikä oo eea autoa vaikka asun syrjemmässä et on halvempi kämppä.. Miks toisille on ok pyytää apuja, mut mä en saa löytää knavaa mistä edes kysyä? 

Ap

Vierailija
13/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää löytää varakas mies rinnallesi. Niin simppeliä.

Vierailija
14/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjat kuiten sait metsästä kuljetettua mutta et sit sen pidemmälle saanu kuljetettua?

Vierailija
15/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä järjestät juuri sellaiset synttärit kersallesi kuin SINULLA ON ITSELLÄSI VARAA. Röyhkeyttä on olla kerjuulla ja vedota milloin mihinkin eikä se kerjääminen useimmiten siihen yhteen ainoaan kertaan jää vaan tulee se toinenkin, kolmas jne. 

Vierailija
16/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita minulle. Voin auttaa sinua. Esim. 500 eurolla/kk. Ehkä tarvittaessa 800 euroa.  Soittoasi odotellen.  Ahmed. 

Vierailija
17/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä susta tekee työkyvyttömän? Oletko sairaseläkkeellä?

Vierailija
18/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää löytää varakas mies rinnallesi. Niin simppeliä.

Ei se ihan simppeliä ole jos aloittaja on työkyvytön yksinhuoltaja. 

Vierailija
19/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön pihallakin voi pitää vaikka synttärit. 

Vierailija
20/176 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimi auttaa perustarpeissa, sieltä voi pyytää myös harkinnanvaraista. En tiedä mihin kategoriaan tuo menee. Hupailutietokoneita ei varmasti kustanna

Häpeän tunnetta voi käsitellä muutenkin, kuin rahalla ja luokkakavereille esittämällä. Ei se liikuntasali saa luokkakavereita hämättyä joka tapauksessa. Köyhä on köyhä, ja on olemassa myös ihmisiä, joille se ei ole tärkeä tekijä kavereita valitessa. Etsikää nämä ihmiset ja lakatkaa tavoittelemasta varakkaiden huomiota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä