Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että 1 pizza on mulle riittävästi

Vierailija
13.08.2024 |

Koko päivän aikana.

Mitä mieltä olette, onko 1 pizza (normaali koko) aikuiselle naiselle riittävä määrä koko päivän aikana?

Perusteluksi mies sanoi että olen hyvin pieni. (Olen 160cm, liikun myös tosin loman aikana vähemmän).

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mallia tynnyri

Vierailija
62/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus syön kolmekin pizzaa päivässä, ja herkut päälle. Oon 173/51. Mutta varmaan yksilöllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ole kysynytkään, että onko pizza maailman paras ja optimaalisin ruoka xD kummasti täällä tykätään neuvoa vaikkei neuvoja pyytänytkään. En toki syö pizzaa joka päivä.

Tiedän itse sen, että aikuiselle naiselle suositellaan kalorimääräisesti 2000-2500 kaloria päivässä, ja mielestäni pizzassa ei ole noin paljoa energiaa.

Aikuisen naisen keskimääräinen kalorintarve on 1800-2100 kcl päivässä. Toki fyysinen aktiivisuus lisää kulutusta huomattavasti. Yhdessä pizzassa voi olla energiaa 1000-1500 kcl välillä täytteistä riippuen. Olen viisikymppinen liikuntaa harrastava nainen, enkä ole jaksanut syödä kokonaista pizzaa yli 20 vuoteen. Jos olen ulkona syömässä, syön puolet ja toisen puolikkaan otan mukaan. Jos ap on ultrajuoksija, hän voi syödä päivässä parikin pizzaa. 

Vierailija
64/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan painat ja minkä koon vaatteita käytät. Mies yrittää auttaa. Vielä parempi olisi, jos vaihtaisit pizzan johonkin terveellisempåään ruokaan. Ei normaali ihminen syö pizzaa kuin erityistapauksissa.

Vierailija
65/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzan ongelma on että runsaan hiilari määrän vuoksi tulee parin tunnin kuluttua uudestaan nälkä. Mieluimmin vihannes ja proteiini painoitteinen ruoka ja kyllä yksi ateria/ latesellinen per päivä riittää.

Aijaa.. mulla taas just pizza pitää nälkää tuntikausia. Joskus kun tekee mieli pizzaa, niin sitä saa syödä salaatit, pastat, juustot, leivät, rahkat ja kaikki eikä nälkä vaan lähde. Sitten kun lopulta vetää ihanan rasvaa tihkuvan pizzan, niin kylläpä menee seuraavaan päivään ennen kuin on nälkä. Kannattaa vetää heti se pizza suosiolla, eikä yrittää millään protskulla kituuttaa.

Vierailija
66/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies onkin huolissaan aloittajan terveydestä ettei käy kuin sinulle 130kg. 

Vierailija
67/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalorien puolesta varmasti on liikaakin. Eikö voi syödä jotain terveellisempää

Pizza Margharita: 285kcal, naisen ka energiantarve per vrk; min 1800kcal. Eli pizza on liikaa? Kiva kun porukka vaan heittelee täällä näitä kommentteja

Saa olla hyyyyyyvin pieni pitsa, jos kokonaisessa on noin vähän kaloreita. Puhut paskaa.  Pitserioiden pitsoissa on n. 1400 - 1500 kcal.

Vierailija
68/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehen huolehtia vain omista syömisistään. Ei kuulu hänelle, mitä syöt. Jätä tuollainen kontrolloija.

Vierailija
69/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että kyllä 1 pizza riittää, mutta miehiä sulla tarttis kyllä olla enempi ja että tänään lähdet katsastamaan kaupungin tarjontaa.

Vierailija
70/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ja olen ei niin aktiivisesti liikkuva pienikokoinen nainen. Jaksan kerralla syödä 1/2 pitsan eli saan yhdestä pitsasta lounaan ja illallisen.

Vierailija
71/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika surkea olo tai krapula, jos vetäisin päivän PELKÄLLÄ pizzalla. Kyllä se pizza riittää lounaaksi ja päivälliseksi ja kylkeen vaikka reippaasti salaattia. Aamupala toki normaalisti ja ehkä vielä kevt iltapalakin, jos päivällisestä pitkä aika. 

Olen hoikka enkä edes mikään ultrapikajuoksija.

Vierailija
72/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön yhtä pizzaa neljä päivää. Oon ihan normaali kokoinen nainen. Ei vaan mene alas.

Eli tällä perusteella yksi pizza voisi riittää, kunhan sen jakaisi tarpeeksi moneen osaan. Neljännes aamulla, toinen lounaalla, kolmas päivällisaikaan ja loput iltapalaksi.

Seuraavana päivänä sitten kunnon hotelliaamiainen, pihvilounas ja kolmen ruokalajin päivällinen.

Vierailija
73/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on piukka ja isot kannut, niin syö mitä huvittaa 

Vierailija
74/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen 160 cm keskiaktiivinen nainen, ja kokonainen pizzerian pizza on ehdottomasti riittävä ruoka yhdelle päivälle sekä täyttävyydeltään että kaloreiltaan. En kyllä ymmärrä sitä, että kenelläkään on tarvetta puuttua toisten syömisiin. Jos se ei sinulle syystä tai toisesta tunnu riittävältä, niin sitten on syötävä lisää. Minulla menisi ainakin hermot tuollaiseen. 

Näin pihalla ihmiset on ravitsemuksesta. Yhdestä pitsasta saat varmasti päivän kovat rasvat ja liikaa suolaa, mutta kaloreiden osalta se ei riitä kuin lapselle. Tyypillinen ravintolan pitsa on siinä 800-1200 kalorin välillä eli käytännössä kuka tahansa joka söisi päivän aikana vain sen yhden pitsan, eikä oikeasti mitään muuta, laihtuisi vääjäämättä. Terveellistä tämä tietenkään ei olisi.

Vierailija
75/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa kuulemma neuvoa miestä syömisessä kun se on hyödyllistä hoivaamista.

Vierailija
76/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzan ongelma on että runsaan hiilari määrän vuoksi tulee parin tunnin kuluttua uudestaan nälkä. Mieluimmin vihannes ja proteiini painoitteinen ruoka ja kyllä yksi ateria/ latesellinen per päivä riittää.

Yksi ateria päivässä ei riitä mitenkään. Verensokeri pysyy tasaisena kun syö jotain muutaman tunnin välein. Jos mä söisin vain kerran päivässä, nälkä olisi niin kova että söisin koko viikon kalorit kerralla. Ei terveellistä!

Vierailija
77/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa kuulemma neuvoa miestä syömisessä kun se on hyödyllistä hoivaamista.

Joo mutta miehet syö itsensä hautaan jos sitä ei yhtään suitsi. Ne on niinkuin koiria. Naiset osaa ajatella itse ja syödä itsenäisesti terveellisellä tavalla. Jo pelkästään miesten suolan käyttö on hengenvaarallista ja kasviksia eksyy lautaselle ihan liian harvoin. Salaattipöytä jää miehillä yleensä ravintolassa väliin, joten naisen on pakko ohjata näitä juttuja että mies ei saisi sydänkohtausta 45-vuotiaana.

Vierailija
78/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan kauhea ja säälittävä läski. 

Vierailija
79/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pizza ole kovin täyttävää ruokaa. Vaikka päivän kalorit tulevatkin täyteen yhdestä lätystä, niin aamulla kun sellaisen syö, iltaan mennessä on kuitenkin jo nälkä.

Vierailija
80/107 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää mulle. t. reilu 60 kg "mies"