Mikä teillä auttaa pitkittyneeseen yskää
Kommentit (13)
Aika. Lääkäri tosin sanoi, että "yskä lähtee yskimällä".
Voithan tietysti panostaa sisäilmaan, pyyhkiä pölyt viikottain, pestä lakanat ja verhot usein, imuroida sekä lattiat että esimerkiksi patjan jne jos et näin vielä tee.
Jos on limaista yskää niin antibiootti, jos on kuivaa yskää niin höyryhengitys ja hunajatee.
Ei mikään. Se parani itsestään. Otin yöksi panacodia, että sain nukuttua opiaatit ja opioidit vaikuttavat aivoihin ja vähentävät yskimistä. Lääkäri moitti, mutta mulle alkoi tulla jo itsetuhoisia ajatuksia yskimisestä, kun en saanut nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Aika. Lääkäri tosin sanoi, että "yskä lähtee yskimällä".
Voithan tietysti panostaa sisäilmaan, pyyhkiä pölyt viikottain, pestä lakanat ja verhot usein, imuroida sekä lattiat että esimerkiksi patjan jne jos et näin vielä tee.
Yskä lähtee sillä, että lopettaa yskimisen. Jossain vaiheessa yskiminen muuttuu vaan refleksiksi ja pinttyneeksi tavaksi.
Mitä tarkoitat pitkittyneellä? Jos krooniseksi on jäänyt niin mene keuhkokuvaukseen hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Se parani itsestään. Otin yöksi panacodia, että sain nukuttua opiaatit ja opioidit vaikuttavat aivoihin ja vähentävät yskimistä. Lääkäri moitti, mutta mulle alkoi tulla jo itsetuhoisia ajatuksia yskimisestä, kun en saanut nukuttua.
Minä nimenomaan sain lääkäriltä opiaattia yskän ärsytykseen. Toki ei pidä pitkäaikaisesti käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nimenomaan sain lääkäriltä opiaattia yskän ärsytykseen. Toki ei pidä pitkäaikaisesti käyttää.
Minulle lääkäri väitti, ettei siihen ole mitään lääkettä. Tiesin toki, että on, ja siksi käytinkin leikkauksesta jääneitä panacodeja, kun vaiva ylitti sietokyvyn.
Sama kuin keuhkosyöpään kuolleella sukulaisella...kun yskitti aamulla,ettei meinannut henkeä saada,,niin 2 norttia peräperää ja alkoi yskä helpottamaan ja happi kulkemaan..
Vierailija kirjoitti:
Elintavat.
Mitkä elintavat auttaa siihen, että saa jonkun viruksen seurauksena yskän? Mä luulen, että mulla oli hinkuyskä. Miten sitä ehkäisee elintavoilla?
Minulla auttoi astmalääke. 40 vuotta tuli yskittyä.
Aikani kävin lääkärissä yskäni kanssa. Joku tulehdus kuulemma on kurkussa ja itsestään paranee. Ei muuten parantunut, mutta lääkkeen löysin kyllä. Kurkkukipu ja kröhä siirtyy vuorokaudella kun nauttii väkevää alkoholia. Valitettavasti se tarkoittaa rahanmenoa ja päivittäinen käyttö tuonee omat vaivansa ennen kuin täältä pois lähden.
Hunajaa on sairaanhoitaja suositellut. Ilmeisesti lämpimän juoman joukossa olisi paras.