Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä auttaa pitkittyneeseen yskää

Vierailija
04.08.2026 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajaa on sairaanhoitaja suositellut. Ilmeisesti lämpimän juoman joukossa olisi paras.

Vierailija
2/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika. Lääkäri tosin sanoi, että "yskä lähtee yskimällä". 

Voithan tietysti panostaa sisäilmaan, pyyhkiä pölyt viikottain, pestä lakanat ja verhot usein, imuroida sekä lattiat että esimerkiksi patjan jne jos et näin vielä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on limaista yskää niin antibiootti, jos on kuivaa yskää niin höyryhengitys ja hunajatee. 

Vierailija
4/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Se parani itsestään. Otin yöksi panacodia, että sain nukuttua opiaatit ja opioidit vaikuttavat aivoihin ja vähentävät yskimistä. Lääkäri moitti, mutta mulle alkoi tulla jo itsetuhoisia ajatuksia yskimisestä, kun en saanut nukuttua.

Vierailija
5/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika. Lääkäri tosin sanoi, että "yskä lähtee yskimällä". 

Voithan tietysti panostaa sisäilmaan, pyyhkiä pölyt viikottain, pestä lakanat ja verhot usein, imuroida sekä lattiat että esimerkiksi patjan jne jos et näin vielä tee.

Yskä lähtee sillä, että lopettaa yskimisen. Jossain vaiheessa yskiminen muuttuu vaan refleksiksi ja pinttyneeksi tavaksi.

Vierailija
6/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat pitkittyneellä? Jos krooniseksi on jäänyt niin mene keuhkokuvaukseen hyvä ihminen. 

Vierailija
7/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Se parani itsestään. Otin yöksi panacodia, että sain nukuttua opiaatit ja opioidit vaikuttavat aivoihin ja vähentävät yskimistä. Lääkäri moitti, mutta mulle alkoi tulla jo itsetuhoisia ajatuksia yskimisestä, kun en saanut nukuttua.

Minä nimenomaan sain lääkäriltä opiaattia yskän ärsytykseen. Toki ei pidä pitkäaikaisesti käyttää. 

Vierailija
8/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimenomaan sain lääkäriltä opiaattia yskän ärsytykseen. Toki ei pidä pitkäaikaisesti käyttää. 

Minulle lääkäri väitti, ettei siihen ole mitään lääkettä. Tiesin toki, että on, ja siksi käytinkin leikkauksesta jääneitä panacodeja, kun vaiva ylitti sietokyvyn.

Vierailija
9/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin keuhkosyöpään kuolleella sukulaisella...kun yskitti aamulla,ettei meinannut henkeä saada,,niin 2 norttia peräperää ja alkoi yskä helpottamaan ja happi kulkemaan..

Vierailija
10/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat. 

Vierailija
11/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintavat. 

Mitkä elintavat auttaa siihen, että saa jonkun viruksen seurauksena yskän? Mä luulen, että mulla oli hinkuyskä. Miten sitä ehkäisee elintavoilla?

Vierailija
12/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi astmalääke. 40 vuotta tuli yskittyä.

Vierailija
13/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani kävin lääkärissä yskäni kanssa. Joku tulehdus kuulemma on kurkussa ja itsestään paranee. Ei muuten parantunut, mutta lääkkeen löysin kyllä. Kurkkukipu ja kröhä siirtyy vuorokaudella kun nauttii väkevää alkoholia. Valitettavasti se tarkoittaa rahanmenoa ja päivittäinen käyttö tuonee omat vaivansa ennen kuin täältä pois lähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan