Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että 1 pizza on mulle riittävästi

Vierailija
13.08.2024 |

Koko päivän aikana.

Mitä mieltä olette, onko 1 pizza (normaali koko) aikuiselle naiselle riittävä määrä koko päivän aikana?

Perusteluksi mies sanoi että olen hyvin pieni. (Olen 160cm, liikun myös tosin loman aikana vähemmän).

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä mieltä se on?

Vierailija
2/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä mieltä muut naiset on, onko 1 pizza päivässä naiselle riittävästi yhden päivän aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorien puolesta varmasti on liikaakin. Eikö voi syödä jotain terveellisempää

Vierailija
4/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä mieltä muut naiset on, onko 1 pizza päivässä naiselle riittävästi yhden päivän aikana?

No minulle olisi, sinusta en tiedä. 

Vierailija
5/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu 100% omasta aineenvaihdunnasta ja siitä mitä ko. henkilö haluaa syödä. Ainoa oikea vastaus asiasta mielipiteitä esittävälle tyypille onkin: "Haistappa kuule paska".

Vierailija
6/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikeksi päivän ruuaksi, aamupala mukaan lukien? Kuulostaa ainakin aika yksipuoliselta. Päivän lämpimiksi ruuiksi voi riittääkin, riippuen pizzasta.

Paljonko itse söisit? Ja miksi miehesi pitäisi päättää paljonko ja mitä syöt?

Vierailija
7/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi mulle. Pituutta 161. 

Vierailija
8/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Jos ostan pizzan, syön siitä puolet ja toisen puolen seuravana päivänä päivälliseksi. Aamupäivällä runsas aamiainen.

Vierailija
9/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa itsekeskeinen, mies tarkoitti tietenkin itseään sanoessaan että 1 pizza on MULLE riittävästi!!

Vierailija
10/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noin puolet keskivertonaisen energiantarpeesta se pizza, jos faktoja kaipaat. Mies on myös kontrolloiva sekopää, fakta on, että kannattaa laittaa kiertoon.

Vierailija
11/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset tarvitse paljon ruokaa. Pysyy paremmin kurissakin kun on nälkiintynyt.

Väärin. Nälkäkiukkuisen naisen lähellä olet vaarassa saada pallisi vatsaonteloosi. 

Vierailija
12/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä syö aamupalaksi ja muuten sen päivän aikana, sekä  pizzan koosta. Ja mikä tärkeintä, paljonko sen pizzan lisäksi juo.

Muuttuva tekijä on myös päivän ohjelma ja sää. Jos nainen on hellepäivänä nukkunut puoleen päivään eikä ruoka maistu, iltasella voi hyvinkin yksi kokonainen pizza riittää, unohtamatta runsaita juomisia, joita mies ei tainnut mainita.

Vierailija
13/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 160 cm keskiaktiivinen nainen, ja kokonainen pizzerian pizza on ehdottomasti riittävä ruoka yhdelle päivälle sekä täyttävyydeltään että kaloreiltaan. En kyllä ymmärrä sitä, että kenelläkään on tarvetta puuttua toisten syömisiin. Jos se ei sinulle syystä tai toisesta tunnu riittävältä, niin sitten on syötävä lisää. Minulla menisi ainakin hermot tuollaiseen. 

Vierailija
14/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ap kertomaan miehelle, että hänelle riittää hyvin yksi keskiolut juomiksi poikien illassa ja pizzaan päin ei kannata hänen viskeraalisen rasvan takia vilkaistakaan.

Vierailija
15/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kyllä löydy ruokaympyrästä. Ihmisen pitäisi syödä jotain neljä kertaa päivässä. Aamupala, lounas, päivällinen, iltapala. Pitsan voi unohtaa ja syödä noilla aterioilla jotain kunnollista.

Vierailija
16/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa edes syödä yhtä normaalipizzaa (pizzeriakoko) päivässä. Olen 175 cm pitkä nainen. Minulle riittää siitä 2 slicea. 

Vierailija
17/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kyllä löydy ruokaympyrästä. Ihmisen pitäisi syödä jotain neljä kertaa päivässä. Aamupala, lounas, päivällinen, iltapala. Pitsan voi unohtaa ja syödä noilla aterioilla jotain kunnollista.

Minkä hiton takia neljä kertaa? Jos tekee kevyttä toimistotyötä, yksi kunnon ateria riittää mainiosti aamupalan lisäksi. Illalla jotain pientä jos on liikkunut.

Vierailija
18/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei riitä niin olet melkoinen matami.

Vierailija
19/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ITSE se määrä minkä tahot. Mitä sinä miestäsi kuuntelet ja täällä kaipailet vinkkejä aiheeseen. Jos on mulkku mies, niin kannattaakohan olla semmoisen kaa yhdessä? 

Vierailija
20/107 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle riittää, en jaksa kerralla syödä koko pitsaa, ja olen sentään sairaaloisen lihava 130kg ja 172cm pitkä. Jotkut hoikat ihmiset hotkii ruokaa paljon enemmän kuin minä, ja ne myös paskoo paljon enemmän kuin minä ja varmasti myös kuluttaa liikkumalla, minä kulutan lähinnä olemalla olemassa.

Mutta, mitä ihmettä se sun miehelle kuuluu paljonko pitsaa syöt? Kuulostaa todella omituiselta tuollainen keskustelu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan