Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko työttömänä oleminen oikeasti niin hohdokasta mitä tämä palsta antaa ymmärtää?

Vierailija
13.08.2024 |

Työttömänä on aikaa tavata ystäviä, harrastaa liikuntaa, käydä kulttuuritapahtumissa, katsoa elokuvia.. tällainen kuva tulee kun kysyy työttömien arjesta tällä palstalla.

Mutta onko se työttömän arki oikeasti näin hohdokasta?

Kommentit (245)

Vierailija
241/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon työtön eikä kukaan mulle livenä ilkeile, enkä koe mitenkään yhteiskunnankaan halveksuvan minua työttömyyteni vuoksi. Ainut missä ilkeilyyn törmää on tämä vauvapalsta, jossa elämässään epäonnistuneet yrittää parantaa mieltään nälvimällä toisia. 

Työpaikoilla olen kokenut ilkeyttä ja muuta törkeilyä sekä ylimitoitettua kyykytystä. 

Vierailija
242/245 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu henkilöstä. Tehnyt pätkä töitä, ollut samassa Firmassa joku 7vuotta loppui. Säästöjä vähän jäänyt. Elarit maksettu 15 vuotta siinä meni. Lapset oli pieniä kun erosimme. Olen harrastanut jotain lajia melkein koko ikäni. Riippumatta olenko työtön, vai töissä. Ikää kun tulee kunto, motivaatio liikkumiseen tuskin paranee. En polta, ja käytän alkoholia melko vähän. Joskus olen tehnyt pimeitä töitä n. 10..15e /h. Nyt en omista autoa ja asun vuokralla. Menoni ovat melko pienet.  Arkea tämä on melko pitkälle, nään ihmisiä, lapsia, harrastan, välillä käyn reissuissa lähinnä Suomessa.joskus vaellan 82..85km 3..5 pävään. Kalasten keväällä, kesällä.. Yms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/245 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tässä olisi ratkaisu työttömyyteen ja tukien leikkausten kärsimykseen, chat operaattorina on mahdollista tienata hyvinkin mukavasti, tehtävänä siinä on vastailla asiakkaiden viesteihin, palkkio maksetaan viikoittain, ja usein on myös bonuksia tarjolla, joiden avulla voi hyvinkin paljon korottaa viikoittaista pottia, tarvitsee vain hyvän nettiyhteyden, täältä lisätietoa: https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

Vierailija
244/245 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi ratkaisu työttömyyteen, mikäli on työttömänä olemiseen kyllästynyt, on mahdollista ansaita rahaa toimimalla chat-operaattorina, mukava etätyö jota voi tehdä missä vain ja milloin vain, tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, palkkio siitä maksetaan viikoittain, ja sitä voi korottaa melkoisesti osallistumalla bonuksiin joita tulee usein, täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta, hae nyt: https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

Vierailija
245/245 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva että sain kuulla tästä mahdollisuudesta, olen tienannut tämän avulla tosi mukavasti, kaikki on hyvin helppoa, ohjeet ovat selkeät, kiitos tästä! suosittelen