Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys palveluihin

Vierailija
13.08.2024 |

Liekö mulla vain huonoa tuuria vai olenko vain liian vaativa? Tuntuu, että minkä tahansa palvelun olen ostanut, suurin osa on hintaansa nähden lopulta melko pettymys. Oli sitten joku remppa, ammattijärjestäjän käynti, kotisiivous, kampaamokäynti, kylpyläreissu tai mikä vaan.

Kovasti kaikkea myydään oikein paatoksella, mutta sitten kun pitäisi se itse palvelu saada niin se saatetaan tehdä hutiloiden vähän niin ja näin. Itse tekijät vaikuttaa toisinaan hämäräperäisiltä tai muuten vaan välinpitämättömiltä, nyrpeiltä, jne. Sit äkkiä lasku perään kun homma on jotenkuten hutaistu valmiiksi.

Tuntuu hankalalta löytää ns. oikeita henkilöitä. Viitti muutenkaan enää mitään ostaa kun hinnat nousee taas kaikessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta enää mitään muuta kun ruokaa.

Vierailija
2/7 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin kampaamokäynti meni kutakuinkin niin, että hiusväri valui pitkin naamaa ja kampaaja unohti, että tilasin myös kulmien muotoilun ja värjäyksen, joten teki sen viime tingassa kun aloin kysellä missä välissä hän aikoo nämä tehdä. Lopputuloskin näytti, että tehty "vähän sinne päin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut joka paikassa hyvää ja osaavaa palvelua . 

Vierailija
4/7 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat tekijät ovat äärimmäisen harvinaisia ja kalliita. Otetaan esimerkkinä esim. Eduskunnan tasoisia kohteita remontoivat yrittäjät joita tuodaan tänne Italiasta asti.

Sellaista ei saa tavallinen kuluttaja välttämättä edes rahalla hankittua kun näillä on monen vuoden jonot eikä niitä voi ohittaa kun edellä on niin rahakkaita julkisia tahoja ja miljardöörejä jotka haluavat remontteja ja parannuksia omiin kiinteistöihinsä.

Joku halpa suomalainen urakoitsija on todennäköisesti joku ketjuttaja jonka työn tulee lopulta tekemään joku ex. rikollinen Virosta jonka ammattitaito on youtubesta.

Tavallinen kuluttaja ei helposti saa hyvää laatua. Poislukien todella halvoissa palveluammateissa kuten parturi/kampaajat jne., näissä voi taviskin löytää järkevällä hinnalla korkeaa laatua.

Vierailija
5/7 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen korkea hinta oli laadun tae, ei enää. 

Vierailija
6/7 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon palveluita kuten kotisiivous, taksi, kampaaja, yksityinen terveydenhuolto ym. On kyllä valitettavasti todettava, että hyvin tehty työ ja ymmärrettävä kommunikointi ovat enemmän poikkeus kuin sääntö. Harmittaa, kun hommat eivät toimi, ja rahat valuvat palveluihin tuottamatta sitä, mistä kulloinkin mielestään maksaa.

Vierailija
7/7 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu remonttimies, parturi, autonasentaja jne. Kaikki hoituu aina kohtuuhintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan